οντως το κακο παραειναι στην ελλαδα.Το πρόβλημα ξεκιναει από τη δεκαετια του 80 και μετα.η ελληνικη κοινωνια ηταν μια κοινωνια παραδοσιακα συντηρητικη και ανδροκρατουμενη μεχρι και το τελος της δεκαετιας του 70.Απο τις αρχες του 80 ομως η ελλαδα αρχισε να αντιγραφει ξενόφερτες πεποιθήσεις κυριως από την ευρωπη και μια αποτομη αλλαγη κουλτουρας και πεποιθήσεων μεσα σε ένα μικρο χρονικο διαστημα,σε συνδιασμο με την τηλεοραση συν τις μκο και τα φεμινιστικα κινηματα για την ισοτητα των φυλων η γυναικα στην ελλαδα μετεσαρκωθηκε.μετεξελιγχηκε σε πολλους τομεις οικονομικούς κοινωνικούς κλπ απεκτησε δυναμη και εξουσια με αποτέλεσμα στην ελληνικη κοινωνια η γυναικα να εχει καταξιωθεί σε βαθμο μεγαλυτερο από τον αντρα οποτε η ανισοτητα των φυλων ηδη να υπαρχει και το ισχυρο φυλο να είναι η γυναικα πια.με αυτά τα δεδομενα εχοντας τη δυναμη η γυναικα να επιλεξει αυτή τον αντρα και όχι ο αντρας τη γυναικα ένα μεγαλο μεριδιο αντρων μενουν εκτος παιχνιδιού,γιατι οι γυναικες υποτίθεται επιλεγουν τους καλυτερους,αυτο εχει σαν αποτέλεσμα το μεριδιο των αντρων που μενουν εκτος να ψαχνουν να βρουν μεθόδους βελτιωσης ετσι ώστε να μπορεσουν και αυτοι να συναψουν σχεση η και να παντρευτουν.οι μεθοδοι βελτιωσης που επιλεγουν όμως οι περισσοτεροι είναι λανθασμένοι με αποτέλεσμα πολλοι να γινουν μουνοδουλοι πυρφοφοροι και λιγούρηδες μονο και μονο για να ριξουν καποια γκομενα.
Αυτό είναι στο πολύ άμεσο παρελθόν, η όλη φάση δύναμης μεταξύ γυναίκας και άντρα στην Ελλάδα πάντα ήταν σαν ζυγαρία αλλά οι μετακινήσεις του ζυγού είχαν κάποιο νόημα :
ι)πρωτόγονα χρόνια υπήρχε γυναικοκρατία παντού ως ζωικό ένστικτο
ιι)μετά υπήρχε ανδροκρατία αλλά ο ελληνικός λαός ήταν ιδιαίτερα φιλελεύθερος και προοδευτικός προς τις γυναίκες, ακόμα και στην Σπάρτη παρ'ότι οι Αθηναίοι το χρησιμοποιούσαν ως προπαγάνδα βαρβαρότητας
ιιι)με την υποδούλωση στους Ρωμαίους και αργότερα στους Βυζαντινούς και αργότερα στους Τούρκους, η ισότητα μεταξύ αντρών και γυναικών στα μάτια μας δεν υπήρχε, γιατί στα μάτια των τελευταίων μας κατακτητών, οι γυναίκες και τα νεαρά αγοράκια ήταν δώρα για το χαρέμι του πασά ή για κανά γενίτσαρο αν δεν του καθόταν και οι υπόλοιποι ήταν οι μαλάκες που πληρώναν, αλλά γυναικόπαιδα βοηθάνε στον πόλεμο και έχουμε και την Μπουμπουλίνα ενώ σε άλλα κράτη, μέχρι και τον δεύτερο παγκόσμιο, οι γυναίκες δεν πηγαίναν στον πόλεμο ούτε για αστείο αν είχαν την ευκαιρία
ιν)Μετά την απελευθέρωση από τους τουρκους, τα ευρωπαϊκα στάνταρ έτυχε να συμβαδίζουν με μερικά πράγματα που κάναμε ως άμυνα προς τους κατακτήτές(πχ, ο γάμος με συγκατάθεση γονέων στην Ευρώπη, εμείς παντρεύαμε τα παιδία μας για να μην μας τα φάει ο Τουρκαλάς) αλλά παρ'όλα αυτά και πάλι είμασταν πιο φιλελεύθεροι και πρόοδευτικοί όσον αφορά τα δικαιώματα και την θέση της γυναίκας στην κοινωνία. Να θυμάστε, οι σουφραζέτες ιδρύθηκαν το 1904 και μόνο επειδή οι βρετανοί ήδη "πειραματίζονταν" σε κάτι αποικίες τους, ενώ εμείς είχαμε δώσει το 1887 δικαίωμα ψήφου
στον κόσμο που ήξερε γράμματα ανεξαρτήτως φύλου. Και ήταν ελάχιστα τα άτομα της τότε καλής κοινωνίας που ξέραν γράμματα μιας και οι περισσότεροι και οι περισσότερες ήσαν εργάτες και νοικοκυρές.
ν)Δεν μας φτάνανε τα γαμήσια που φάγαμε από παγκοσμίους, ελληνοαλβανικό πόλεμο και έναν εμφύλιο, με το που ησύχασε λίγο το κεφάλι μας, καπάκι μας πρήζει η Ευρώπη και ο κόσμος ότι είμαστε μισογυνηκά γουρούνια και κάφροι επειδή δεν έχουμε κάνει το κίνημα του φεμινισμού για δήθεν ισότητα των γυναικών, την νέα μας Βίβλο και να σου και μια χούντα.
Και μετά ερχόμαστε στο σήμερα, οπού έχουμε γίνει κουδούνι απ'όλα αυτά που έκανε η Ευρώπη και ακόμα αναρωτιώμαστε τι παίζει με τις γυναίκες και τους άντρες. Επειδή κάποιοι "καλής κοινωνίας" κάφροι δεν μπορούσαν να παραδειγματιστούν στην δύση και επειδή οι γκομενές τους ήταν παστρικίες γερμανίδες καριόλες νοικοκυρές που ρουφούσαν τσάι.