siasia
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 1.120
- Like
- 5
- Πόντοι
- 16
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ και επιστημονικά: όσο πιο ακριβά πληρώνουμε κάτι, ένα προϊόν, τόσο περισσότερο το απολαμβάνουμε. Αυτό συμβαίνει για παράδειγμα στην περίπτωση του κρασιού. Άνθρωποι στους οποίους προσφέρθηκαν δύο όμοια κρασιά, δήλωσαν πως τους άρεσε περισσότερο το κρασί που ήταν πιο ακριβό. Δεν γνώριζαν βέβαια πως τα κρασιά ήταν ίδια.
Ειδική εξέταση του εγκεφάλου αποκάλυψε πως, πράγματι, το κέντρο της απόλαυσης στον εγκέφαλο ενεργοποιήθηκε περισσότερο από το ακριβό κρασί. Έτσι μπορεί να δικαιολογηθεί γιατί σε ένα δείπνο προτιμώνται- από αυτούς βέβαια που έχουν την οικονομική δυνατότητατα ακριβά κρασιά από τα φθηνά.
Γιατί ανέβασα το αρθράκι; έλεγα μωρέ μήπως γίνεται το ίδιο και με άλλα... προϊόντα
Ειδική εξέταση του εγκεφάλου αποκάλυψε πως, πράγματι, το κέντρο της απόλαυσης στον εγκέφαλο ενεργοποιήθηκε περισσότερο από το ακριβό κρασί. Έτσι μπορεί να δικαιολογηθεί γιατί σε ένα δείπνο προτιμώνται- από αυτούς βέβαια που έχουν την οικονομική δυνατότητατα ακριβά κρασιά από τα φθηνά.
Πηγή: Γιατί ανέβασα το αρθράκι; έλεγα μωρέ μήπως γίνεται το ίδιο και με άλλα... προϊόντα