Νέα

Νινί σέρνει καράβι - Case: Ever Given

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Eraser..
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 18
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
28.550
Like
11.175
Πόντοι
2.606
Απορώ πως ξέφυγε από τα λαγωνικά του μπου αυτή η θεματάρα!

Όπως ίσως έχετε ακούσει, εδώ και 3 μέρες η διώρυγα του Σουέζ έχει κλείσει από ένα καραβάκι που λέγεται Ever Given.
Οι συνέπειες θα είναι πολυεπίπεδες, ειδικά αν κρατήσει 2-3 εβδομάδες η αποκόλληση του (όπως λένε οι πρώτες εκτιμήσεις).

Οπότε είναι η ώρα να διευρευνήσουμε τα αίτια, τις επιπτώσεις, τις θεωρείες συνωμοσίας κλπ.

Ξέχασα να σας πω για τον ... λάθος ... την καπετάνιο... :coffee:


1497718_0.jpg
 
Τελευταία τροποποίηση:

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.992
Κριτικές
90
Like
37.687
Πόντοι
25.467
Δεδομένης της καταστροφής δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση του υπεύθυνου της διώρυγας.

Από την άλλη πάλι, και στην προκειμένη περίπτωση, η αυθόρμητη σε αυτές τις περιπτώσεις αντίδραση : "ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΝΑ ΤΟΥ ΣΚΙΣΩ ΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ", αποκτά άλλο νόημα.
 

olympos66

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Μαρ 2009
Μηνύματα
275
Κριτικές
10
Like
221
Πόντοι
1.245
Δεδομένης της καταστροφής δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση του υπεύθυνου της διώρυγας.

Από την άλλη πάλι, και στην προκειμένη περίπτωση, η αυθόρμητη σε αυτές τις περιπτώσεις αντίδραση : "ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΝΑ ΤΟΥ ΣΚΙΣΩ ΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ", αποκτά άλλο νόημα.
:2funny:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.658
Κριτικές
7
Like
39.075
Πόντοι
10.411
Κάτι ήξερε η κυρία Λάμπρου που σάρωσε τα βραβεία Grammy τραγουδώντας το γνωστό άσμα...btw πως γίνεται ένα πλοίο βάρους άνω των 220.000 τόνων να ''παρασυρθεί'' από τους ανέμους όσο ισχυροί και αν είναι? :confused:Κάτι άλλο παίζει...

 
Τελευταία τροποποίηση:

cretan336

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
4.363
Like
3.649
Πόντοι
1.706
Πότε βγαίνει η bukake style ταινία/υπερπαραγωγή??
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.497
Κριτικές
1
Like
6.194
Πόντοι
2.356
Απορώ πως ξέφυγε από τα λαγωνικά του μπου αυτή η θεματάρα!

Όπως ίσως έχετε ακούσει, εδώ και 3 μέρες η διώρυγα του Σουέζ έχει κλείσει από ένα καραβάκι που λέγεται Ever Given.
Οι συνέπειες θα είναι πολυεπίπεδες, ειδικά αν κρατήσει 2-3 εβδομάδες η αποκόλληση του (όπως λένε οι πρώτες εκτιμήσεις).

Οπότε είναι η ώρα να διευρευνήσουμε τα αίτια, τις επιπτώσεις, τις θεωρείες συνωμοσίας κλπ.

Ξέχασα να σας πω για τον ... λάθος ... την καπετάνιο... :coffee:

Τσιμπούκια της πλώρης, η Αιγύπτια.


Αυτά είναι. :2funny:
 

BRAZILIAN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουλ 2010
Μηνύματα
166
Κριτικές
8
Like
489
Πόντοι
301
Τιμημένοι συναγωνιστές, δοξασμένοι στρατιώτες τής καύλας, καλημέρα!! θά ήθελα νά καταθέσω καί εγώ τήν άποψή μου, μέ βάση τήν πείρα πού έχω σάν πρώην Ασυρματιστής, καί εν συνεχεία σάν Ανθυποπλοίαρχος τού Εμπορικού Ναυτικού...έχω νά διατυπώσω τίς παρακάτω απορίες-ερωτηματικά, έχοντας περάσει άπειρες φορές τήν Διώρυγα τού Σουέζ: 1) τό νά επιτρέπεται σέ κάποιο πλοίο η διέλευση, εξαρτάται ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ από τό βύθισμα τού πλοίου, καί ΟΧΙ από τό μήκος-πλάτος του...θυμάμαι, τό 1998, μέ τάνκερ ερχόμενοι από Περσικό γιά Γένοβα Ιταλία, τό επιτρεπόμενο βύθισμα ήταν 18,3 μέτρα, καί επειδή εμείς είχαμε 18,6 μέτρα, αναγκαστήκαμε νά κάνουμε τόν γύρο τής Αφρικής!! οπότε, άν οι Αρχές τής Διώρυγας ήξεραν (πρό τής διελεύσεως τό κάθε πλοίο δίνει στίς Αρχές τά particulars του) ότι τό συγκεκριμένο πλοίο είχε μεγαλύτερο τού επιτρεπομένου βύθισμα, πώς τού επέτρεψαν τήν διέλευση? 2) καί εγώ, όπως καί πολλοί άλλοι ναυτικοί, τούς έχει τύχει κατά καιρούς νά κολλήσουμε στό κανάλι, συνήθως στό Σουέζ, από τήν πλευρά τής Ερυθράς Θαλάσσης...όταν συμβαίνη αυτό, ΑΜΕΣΩΣ έρχονται ρυμουλκά από πλώρη καί πρύμνη, καί σέ ξεκολλάνε γρήγορα...εμένα μέ πήρε 3 ώρες...3) το γεγονός ότι τό συγκεκριμένο καράβι ανήκει στήν EVERGREEN καί όχι EVERGIVEN όπως λέει ο συνάδελφος παραπάνω, εμένα μού γεννάει υποψίες...η EVERGREEN είναι αμερικανοεβραϊκή εταιρεία!!! μήπως αυτό τό γεγονός, καί οι βαρειές επιπτώσεις του στήν παγκόσμια οικονομία, συνδυάζεται μέ τά τού κορονοϊού, καί τίς επίσης τεράστιες επιπτώσεις του στήν παγκόσμια οικονομία?
Δέν ισχυρίζομαι συνάδελφοι, ότι όλα είναι έτσι όπως τά λέω, απλώς απορίες καί ερωτήματα εκφράζω....άν κάποιος συνάδελφος ναυτικός καί όχι μόνον έχει διαφορετικές απόψεις, ευχαρίστως νά τίς συζητήσουμε...τό ζητούμενο γιά μένα είναι πάντα η αλήθεια!!
 

dik

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2006
Μηνύματα
2.087
Like
798
Πόντοι
96

Θα δούμε τί θα γίνει. Σχεδιασμός υπάρχει για εναλλακτική διώρυγα.
 

Tremere

Μέλος
Εγγρ.
7 Νοε 2020
Μηνύματα
236
Like
279
Πόντοι
21
Το καράβι θέλει οπωσδήποτε, καπετάνιο και γάτο.
 

κωλο-γερος

Ανώτατος
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
32.688
Κριτικές
36
Like
38.929
Πόντοι
19.795
Σαν δεις καραβι στο βουνο
μια μερα ν ανεβαινει
μην απορεις πως γινεται,
ενα μουνι το σερνει

Και αμα στη διωρυγα Σουεζ
καραβι εχει κολλησει
ας βαλουνε ενα μουνι
κι αυτο θα το τραβηξει.

Ειν το μουνι η δυναμη
στο κοσμο η πιο μεγαλη,
που ολο το κοσμο κυβερνα
και δεν υπαρχει αλλη.
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.391
Κριτικές
1
Like
899
Πόντοι
96
.......3) το γεγονός ότι τό συγκεκριμένο καράβι ανήκει στήν EVERGREEN καί όχι EVERGIVEN όπως λέει ο συνάδελφος παραπάνω, εμένα μού γεννάει υποψίες...η EVERGREEN είναι αμερικανοεβραϊκή εταιρεία!!! μήπως αυτό τό γεγονός, καί οι βαρειές επιπτώσεις του στήν παγκόσμια οικονομία, συνδυάζεται μέ τά τού κορονοϊού, καί τίς επίσης τεράστιες επιπτώσεις του στήν παγκόσμια οικονομία?...
the ship is owned by Shoei Kisen Kaisha (a shipowning and leasing subsidiary of the large Japanese shipbuilding company Imabari Shipbuilding), and time chartered and operated by Taiwanese container transportation and shipping company Evergreen Marine. Ever Given is registered in Panama, and its technical management is the responsibility of the German ship management company Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM).[7]
το πλοιο με σημαια Παναμά ανηκει σε μια γιαπωνεζικη εταιρεια που το κανει leasing η ταιβανεζικη EverGreen και το τεχνικο "σερβις" το εχουν Γερμανοι (της Πόπης) .
 

skieros

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.120
Κριτικές
27
Like
1.467
Πόντοι
1.720
Ευκαιρία να πάνε στα ύψη τα καύσιμα , ήδη είχαν αρχίσει να ανεβαίνουν.....Και οι πρώτες ύλες επίσης όλες είχαν πάρει μια αδικαιολόγητη αύξηση 30% (μέταλλα , πλαστικά)
Αναμένεται να καθυστερήσει αρκετά η αποκόλληση του πλοίου. Οπότε θα υπάρξουν μεγάλες συνέπειες στην παγκόσμια οικονομία.
 

vril

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Δεκ 2010
Μηνύματα
7.713
Κριτικές
11
Like
12.615
Πόντοι
5.060
Απορία: Πώς και δεν έχει σκεφτεί κανένας να ξεφορτώσουν το πλοίο από τα κοντέινερ για να σηκωθεί και να ξεκολλήσει;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom