Νέα

ΝΕΟΣ κορωνοϊός Covid-19 από τη Γουχάν (Κίνα)...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CLOSER822
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 105K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.739
Πόντοι
1.306
Η Siemens ποτέ δεν πεθαίνει (ούτε ο κορονοϊός την σκιάζει)

Μέσα στον πανζουρλισμό του κορονοϊού συμβαίνουν ιδιαιτέρως σοβαρά και ενδιαφέροντα γεγονότα, τα οποία μηδαμινή δημοσιότητα παίρνουν.

Και η ανάληψη ενός εξαιρετικά μεγάλου έργου από την γερμανική Siemens, αυτού της διασύνδεσης ηλεκτροδότησης Κρήτης - ηπειρωτικής Ελλάδας, είναι ένα από τα πολλά και σοβαρά που λαμβάνουν χώρα αυτή την περίοδο στην Ελλάδα, με τους Έλληνες κλειδαμπαρωμένους στα σπίτια τους, εξαιτίας του φόβου της επιδημίας.

Εάν ένα τόσο μεγάλο έργο είχε επιχειρηθεί να δοθεί στη Siemens πριν από μερικά χρόνια, οπότε ακόμα εκκρεμούσε η δικαστική διαδικασία για το θεωρούμενο ως το μεγαλύτερο οικονομικο-πολιτικό σκάνδαλο της Μεταπολίτευσης, και ήταν νωπές οι μνήμες για τα "δωράκια" σε πολιτικούς και κρατικούς παράγοντες προκειμένου να παίρνει ο γερμανικός κολοσσός μεγάλες δουλειές στην Ελλάδα, θα είχαν σηκωθεί τα πόδια να βαρέσουν το κεφάλι.

Τώρα, όμως, απλά είναι μια βαριεστημένη ημέρα φόβου της δίσεκτης εποχής του κορονοϊού.

Εάν η όποια κυβέρνηση είχε τολμήσει να δώσει ένα τόσο μεγάλο έργο στη Siemens, ενώ ο πρώην επικεφαλής της, Μιχάλης Χριστοφοράκος, είναι ακόμα άφαντος, έχοντας βρει ασφαλές καταφύγιο στη Γερμανία, θα είχε προκληθεί μείζων πολιτικός σάλος.

Τώρα, απλά, εν μέσω της τούρλας του κορονοϊού, η Siemens, παρά τις "αμαρτίες" της, επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο των μεγάλων έργων της Ελλάδας, δίχως κανείς να δίνει την παραμικρή σημασία. Πόσο μάλλον, αφού άπαντες ασχολούνται με τα της επιδημίας.

Ενδιαφέρον είναι, επίσης, ότι το έργο της διασύνδεσης Κρήτης - Αττικής δίδεται στη Siemens, σε μια περίοδο, κατά την οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, το ελληνικό Δημόσιο έχει στραφεί κατά των εμπλεκομένων στο σκάνδαλο των μεγάλων προμηθειών της Siemens στον ΟΤΕ, και φέρεται να ζητάει περί τα 68 εκατομμύρια ευρώ ως αποζημίωση. Επιπλέον, κατά τις ίδιες πληροφορίες, και ο ΟΤΕ φέρεται να ζητάει για τις ίδιες συμβάσεις αποζημιώσεις ύψους 14 εκ. ευρώ.

Είναι εντυπωσιακό, πάντως, ότι η Siemens επανακάμπτει στην Ελλάδα, χωρίς ποτέ να έχουν φωτιστεί οι πολλές και σημαντικές πτυχές αυτού του μείζονος πολιτικο-οικονομικού σκανδάλου. Από τα "δωράκια" σε τηλεοράσεις, τηλεφωνικά κέντρα, ταξιδάκια σε διοργανώσεις της formula1, μέχρι τις παχυλές μίζες και τις γεμάτες χρήμα samsonite σε κόμματα και πολιτικούς.

Σε τίποτα από αυτά δεν έπεσε άπλετο φως. Άλλοι πολιτικοί, όπως - όπως συγκάλυψαν τις ευθύνες τους, και άφησαν τον χρόνο να λειτουργήσει σαν "βάλσαμο" για να ξεχαστούν όλα. Άλλοι έσπευσαν να υποβαθμίσουν τις κατηγορίες, κάνοντας λόγο για "κακεντρεχείς" δημοσιογράφους που φούσκωναν τα γεγονότα. Κάποιοι έλεγαν ότι είναι απαράδεκτο να ποινικοποιούνται οι "φιλικές" σχέσεις με τους μιζαδόρους της Siemens. Και τέλος, ορισμένοι λίγοι, παραδέχτηκαν την ενοχή τους, για να πέσουν -κι αυτοί- στα μαλακά.

Κι' όμως, το σκάνδαλο της Siemens είναι ο καθρέφτης της διαφθοράς που σημάδεψε τις τελευταίες δεκαετίες το πολιτικο-οικονομικό σύστημα της χώρας μας. Πολύ περισσότερο, το ίδιο το σύστημα της πολιτικής - κρατικής και οικονομικής διαπλοκής που ενεπλάκη σε αυτό το σκάνδαλο, είναι αυτό που οδήγησε την χώρα στην καταστροφή. Με αποτέλεσμα, εκτός των άλλων, να είναι ανίκανη σήμερα να αντιμετωπίσει -έστω και στοιχειωδώς- τον κορονοϊό.

Και τώρα, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, η Siemens επανακάμπτει στα "πάτρια" εδάφη της, παίρνοντας μεγάλες δουλειές. Όπως, λοιπόν, έγινε γνωστό προ ημερών, η Siemens σε κοινοπραξία με την εταιρεία ΤΕΡΝΑ είναι η ανάδοχος του διαγωνισμού για τους σταθμούς μετατροπής διασύνδεσης Κρήτης και Αττικής, ύψους 370 εκ. ευρώ.

Συνολικά, το ύψος του έργου της διασύνδεσης, το οποίο χρηματοδοτείται με ευρωπαϊκά κονδύλια, ανέρχεται σε ένα δισεκατομμύριο ευρώ.

Να σημειωθεί πως, σύμφωνα με πληροφορίες, από τα 370 εκατομμύρια, τα 280 θα πάνε κατευθείαν στη Γερμανία. Κι' αυτό, διότι, κατά τις ίδιες πληροφορίες, η ελληνική θυγατρική, Siemens Hellas, δεν θα αναλάβει ούτε καν κάποιο μέρος του έργου. Ωστόσο, καταβάλλονται προσπάθειες για κάτι, έστω και μικρό.

Άκρως ενδιαφέρον είναι ότι, παλαιότερα, κατά τη διερεύνηση του σκανδάλου, και της ανάληψης ευθυνών εκ μέρους της Siemens Γερμανίας, η μητρική εταιρεία είχε δεχτεί έναντι του ελληνικού Δημοσίου την υποχρέωση να στηρίξει με κάθε τρόπο την θυγατρική της στην Ελλάδα.

-Η διαγωνιστική διαδικασία για τη μελέτη, την προμήθεια και την εγκατάσταση δύο Σταθμών Μετατροπής και ενός Υποσταθμού για τη διασύνδεση Κρήτης - ηπειρωτικής Ελλάδας, ξεκίνησε στις 24 Μαΐου 2019.

-Την 1η Νοεμβρίου 2019 υπεβλήθησαν δεσμευτικές προσφορές από τις κοινοπραξίες GE-NARI-MYTILINEOS (Μυτιληναίος) και SIEMENS-TEΡNA (Μητρική Siemens Γερμανίας και όμιλος Περιστέρη).

Τότε, κατά πληροφορίες, η κυβέρνηση έκρινε ότι, λόγω του ότι βρισκόταν σε εξέλιξη δικαστική διαδικασία για τα σκάνδαλα Siemens, έπρεπε να δοθεί αναβολή στον διαγωνισμό. Επισήμως, βέβαια, λέγεται ότι η εξέταση των προσφορών και των μελετών κράτησε τέσσερις μήνες, και ότι η τεχνική αξιολόγηση ολοκληρώθηκε στις 13 Μαρτίου 2020.

-Στις 26 Μαρτίου 2020, και ενώ η Ελλάδα βρισκόταν σε κατάσταση συναγερμού, εξαιτίας του κορονοϊού, κατατέθηκε βελτιωμένη προσφορά (!). Το τίμημά της διαμορφώθηκε στα 370 εκ. ευρώ (358,6 εκ. ευρώ για την κατασκευή των σταθμών και τα 11,4 εκ. ευρώ για τη συντήρησή τους).

-Στις 30 Μαρτίου 2020, και ενώ η χώρα μας βρισκόταν σε καραντίνα, η "Αριάδνη Interconnection" (ΑΔΜΗΕ) ανακοίνωσε ότι η δουλειά κατακυρώνεται στη Siemens - ΤΕΡΝΑ.

Η σύμβαση πρέπει να υλοποιηθεί εντός 36 μηνών. Το έργο πρόκειται να ενταχθεί για συγχρηματοδότηση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» (ΕΣΠΑ 2014-2020). Εκτιμάται ότι το 2023 η Κρήτη θα ηλεκτροδοτείται από το ηπειρωτικό σύστημα.

 

Leclerc

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2020
Μηνύματα
6.341
Like
9.446
Πόντοι
2.356
Ας μην λεμε τι θα γινει αλλα τι εγινε σε ένα ταπινο κρατος της Ευρώπης που δεν εφαρμοσε καμοια χουντικη καραντινα αλλα πηρε καποια απαιτούμενα και δραστικα μετρα όπως η υποχρεωτικη χρηση μασκων που ο ιεροψάλτης εκπρόσωπος του Κικιλια ακομα το ψαχνει αν πρεπει ή όχι να τις φοραμε, το κρατος λοιπον είναι η Σλοβακια με 485 κρούσματα και 0 νεκρους εν αντιθεση με το Κουλισταν που μετρα ηδη 73 νεκρους που σιγουρα θα αυξηθουν, αυτά για να σταματησει επιτελους το σανο στον κοσμο και η αναφορα του τι γινετε μονο σε 2 κρατη (Ιταλια και Ισπανια) γιατι ετσι μας βολευει.




Έχει ανακοινώσει 1 νεκρό η Σλοβακία, αλλά όπως και η Γερμανία χαρακτηρίζουν "θάνατο από Covid-19" ΜΟΝΟ όσους θανάτους ΘΕΩΡΟΥΝ  ότι προεκλήθησαν από τον ιό κι όχι όσους νεκρούς βρέθηκαν να έχουν τον ιό κατά τον θάνατό τους, όπως κάνουν οι μεσογειακές χώρες.
Τα δε νούμερα που δίνει η Σλοβακία αλλά η Βουλγαρία και άλλες χώρες δεν θεωρούνται αξιόπιστα από τον Π.Ο.Υ. Δεν συμμετέχουν ούτε στις μελέτες ούτε στις στατιστικές.
 

RED BARON

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2009
Μηνύματα
2.702
Κριτικές
1
Like
174
Πόντοι
16
Σλοβακια εχει τρομερο συστημα υγειας. Πας σε νοσοκομειο και χωρις να πληρωσεις περνας κατευθειαν μεσα στον γιατρο. Αλλαπρεπει να πληρωνεις ασφαλεια σε ιδωτικη εταιρεια 40 ευρω καθε μηνα δουλευεις δεν δουλευεις. Απο οτι μου ειπε γνωστος εχουν κλείσει τα συνορα τωρα και εχουν παρει μετρα παρομοια με εμας
Ναι αλλα δεν εχουν απαγορευση κυκλοφοριας αλλα υποχρεωτικη χρηση μασκας, θα μαθω λεπτομέρειες και θα επανελθω.
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
32.254
Κριτικές
1
Like
37.481
Πόντοι
6.256
Η Σλοβακία εχει και κορυφαία μουνιά.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.264
Κριτικές
7
Like
10.546
Πόντοι
2.886
Ας μην λεμε τι θα γινει αλλα τι εγινε σε ένα ταπινο κρατος της Ευρώπης που δεν εφαρμοσε καμοια χουντικη καραντινα αλλα πηρε καποια απαιτούμενα και δραστικα μετρα όπως η υποχρεωτικη χρηση μασκων που ο ιεροψάλτης εκπρόσωπος του Κικιλια ακομα το ψαχνει αν πρεπει ή όχι να τις φοραμε, το κρατος λοιπον είναι η Σλοβακια με 485 κρούσματα και 0 νεκρους εν αντιθεση με το Κουλισταν που μετρα ηδη 73 νεκρους που σιγουρα θα αυξηθουν, αυτά για να σταματησει επιτελους το σανο στον κοσμο και η αναφορα του τι γινετε μονο σε 2 κρατη (Ιταλια και Ισπανια) γιατι ετσι μας βολευει.

Και η Ουκρανία εφάρμοσε υποχρεωτική χρήση μάσκας




URL]]
 

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
3.971
Κριτικές
27
Like
12.497
Πόντοι
14.615
Ανυπομονώ να αρχίσουν ξανά τα χθεσινοβραδυνά μηνύματα με τις διαιρέσεις και το σύνταγμα της Σουηδικής Αραβίας.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.264
Κριτικές
7
Like
10.546
Πόντοι
2.886

RED BARON

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2009
Μηνύματα
2.702
Κριτικές
1
Like
174
Πόντοι
16
Έχει ανακοινώσει 1 νεκρό η Σλοβακία, αλλά όπως και η Γερμανία χαρακτηρίζουν "θάνατο από Covid-19" ΜΟΝΟ όσους θανάτους ΘΕΩΡΟΥΝ  ότι προεκλήθησαν από τον ιό κι όχι όσους νεκρούς βρέθηκαν να έχουν τον ιό κατά τον θάνατό τους, όπως κάνουν οι μεσογειακές χώρες.
Τα δε νούμερα που δίνει η Σλοβακία αλλά η Βουλγαρία και άλλες χώρες δεν θεωρούνται αξιόπιστα από τον Π.Ο.Υ. Δεν συμμετέχουν ούτε στις μελέτες ούτε στις στατιστικές.
Και καλα κανουν, εάν το κανουν, δηλαδή εάν ο άλλος πεθανει σε τροχαιο ή από προχωρημενο καρκινο ή από ένα εμφραγμα του μυοκαρδίου ή εγκεφαλικο να το χρεωοουν στο ιο??? Ο ιος προκαλει πνευμονια αρα ο θανατος από πνευμονια και η υπαρξη του ιου συνηστα θανατο από covid19
 

Foukariaris2020

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2020
Μηνύματα
1.033
Like
928
Πόντοι
96
Η Siemens ποτέ δεν πεθαίνει (ούτε ο κορονοϊός την σκιάζει)

Μέσα στον πανζουρλισμό του κορονοϊού συμβαίνουν ιδιαιτέρως σοβαρά και ενδιαφέροντα γεγονότα, τα οποία μηδαμινή δημοσιότητα παίρνουν.

Και η ανάληψη ενός εξαιρετικά μεγάλου έργου από την γερμανική Siemens, αυτού της διασύνδεσης ηλεκτροδότησης Κρήτης - ηπειρωτικής Ελλάδας, είναι ένα από τα πολλά και σοβαρά που λαμβάνουν χώρα αυτή την περίοδο στην Ελλάδα, με τους Έλληνες κλειδαμπαρωμένους στα σπίτια τους, εξαιτίας του φόβου της επιδημίας.

Εάν ένα τόσο μεγάλο έργο είχε επιχειρηθεί να δοθεί στη Siemens πριν από μερικά χρόνια, οπότε ακόμα εκκρεμούσε η δικαστική διαδικασία για το θεωρούμενο ως το μεγαλύτερο οικονομικο-πολιτικό σκάνδαλο της Μεταπολίτευσης, και ήταν νωπές οι μνήμες για τα "δωράκια" σε πολιτικούς και κρατικούς παράγοντες προκειμένου να παίρνει ο γερμανικός κολοσσός μεγάλες δουλειές στην Ελλάδα, θα είχαν σηκωθεί τα πόδια να βαρέσουν το κεφάλι.

Τώρα, όμως, απλά είναι μια βαριεστημένη ημέρα φόβου της δίσεκτης εποχής του κορονοϊού.

Εάν η όποια κυβέρνηση είχε τολμήσει να δώσει ένα τόσο μεγάλο έργο στη Siemens, ενώ ο πρώην επικεφαλής της, Μιχάλης Χριστοφοράκος, είναι ακόμα άφαντος, έχοντας βρει ασφαλές καταφύγιο στη Γερμανία, θα είχε προκληθεί μείζων πολιτικός σάλος.

Τώρα, απλά, εν μέσω της τούρλας του κορονοϊού, η Siemens, παρά τις "αμαρτίες" της, επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο των μεγάλων έργων της Ελλάδας, δίχως κανείς να δίνει την παραμικρή σημασία. Πόσο μάλλον, αφού άπαντες ασχολούνται με τα της επιδημίας.

Ενδιαφέρον είναι, επίσης, ότι το έργο της διασύνδεσης Κρήτης - Αττικής δίδεται στη Siemens, σε μια περίοδο, κατά την οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, το ελληνικό Δημόσιο έχει στραφεί κατά των εμπλεκομένων στο σκάνδαλο των μεγάλων προμηθειών της Siemens στον ΟΤΕ, και φέρεται να ζητάει περί τα 68 εκατομμύρια ευρώ ως αποζημίωση. Επιπλέον, κατά τις ίδιες πληροφορίες, και ο ΟΤΕ φέρεται να ζητάει για τις ίδιες συμβάσεις αποζημιώσεις ύψους 14 εκ. ευρώ.

Είναι εντυπωσιακό, πάντως, ότι η Siemens επανακάμπτει στην Ελλάδα, χωρίς ποτέ να έχουν φωτιστεί οι πολλές και σημαντικές πτυχές αυτού του μείζονος πολιτικο-οικονομικού σκανδάλου. Από τα "δωράκια" σε τηλεοράσεις, τηλεφωνικά κέντρα, ταξιδάκια σε διοργανώσεις της formula1, μέχρι τις παχυλές μίζες και τις γεμάτες χρήμα samsonite σε κόμματα και πολιτικούς.

Σε τίποτα από αυτά δεν έπεσε άπλετο φως. Άλλοι πολιτικοί, όπως - όπως συγκάλυψαν τις ευθύνες τους, και άφησαν τον χρόνο να λειτουργήσει σαν "βάλσαμο" για να ξεχαστούν όλα. Άλλοι έσπευσαν να υποβαθμίσουν τις κατηγορίες, κάνοντας λόγο για "κακεντρεχείς" δημοσιογράφους που φούσκωναν τα γεγονότα. Κάποιοι έλεγαν ότι είναι απαράδεκτο να ποινικοποιούνται οι "φιλικές" σχέσεις με τους μιζαδόρους της Siemens. Και τέλος, ορισμένοι λίγοι, παραδέχτηκαν την ενοχή τους, για να πέσουν -κι αυτοί- στα μαλακά.

Κι' όμως, το σκάνδαλο της Siemens είναι ο καθρέφτης της διαφθοράς που σημάδεψε τις τελευταίες δεκαετίες το πολιτικο-οικονομικό σύστημα της χώρας μας. Πολύ περισσότερο, το ίδιο το σύστημα της πολιτικής - κρατικής και οικονομικής διαπλοκής που ενεπλάκη σε αυτό το σκάνδαλο, είναι αυτό που οδήγησε την χώρα στην καταστροφή. Με αποτέλεσμα, εκτός των άλλων, να είναι ανίκανη σήμερα να αντιμετωπίσει -έστω και στοιχειωδώς- τον κορονοϊό.

Και τώρα, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, η Siemens επανακάμπτει στα "πάτρια" εδάφη της, παίρνοντας μεγάλες δουλειές. Όπως, λοιπόν, έγινε γνωστό προ ημερών, η Siemens σε κοινοπραξία με την εταιρεία ΤΕΡΝΑ είναι η ανάδοχος του διαγωνισμού για τους σταθμούς μετατροπής διασύνδεσης Κρήτης και Αττικής, ύψους 370 εκ. ευρώ.

Συνολικά, το ύψος του έργου της διασύνδεσης, το οποίο χρηματοδοτείται με ευρωπαϊκά κονδύλια, ανέρχεται σε ένα δισεκατομμύριο ευρώ.

Να σημειωθεί πως, σύμφωνα με πληροφορίες, από τα 370 εκατομμύρια, τα 280 θα πάνε κατευθείαν στη Γερμανία. Κι' αυτό, διότι, κατά τις ίδιες πληροφορίες, η ελληνική θυγατρική, Siemens Hellas, δεν θα αναλάβει ούτε καν κάποιο μέρος του έργου. Ωστόσο, καταβάλλονται προσπάθειες για κάτι, έστω και μικρό.

Άκρως ενδιαφέρον είναι ότι, παλαιότερα, κατά τη διερεύνηση του σκανδάλου, και της ανάληψης ευθυνών εκ μέρους της Siemens Γερμανίας, η μητρική εταιρεία είχε δεχτεί έναντι του ελληνικού Δημοσίου την υποχρέωση να στηρίξει με κάθε τρόπο την θυγατρική της στην Ελλάδα.

-Η διαγωνιστική διαδικασία για τη μελέτη, την προμήθεια και την εγκατάσταση δύο Σταθμών Μετατροπής και ενός Υποσταθμού για τη διασύνδεση Κρήτης - ηπειρωτικής Ελλάδας, ξεκίνησε στις 24 Μαΐου 2019.

-Την 1η Νοεμβρίου 2019 υπεβλήθησαν δεσμευτικές προσφορές από τις κοινοπραξίες GE-NARI-MYTILINEOS (Μυτιληναίος) και SIEMENS-TEΡNA (Μητρική Siemens Γερμανίας και όμιλος Περιστέρη).

Τότε, κατά πληροφορίες, η κυβέρνηση έκρινε ότι, λόγω του ότι βρισκόταν σε εξέλιξη δικαστική διαδικασία για τα σκάνδαλα Siemens, έπρεπε να δοθεί αναβολή στον διαγωνισμό. Επισήμως, βέβαια, λέγεται ότι η εξέταση των προσφορών και των μελετών κράτησε τέσσερις μήνες, και ότι η τεχνική αξιολόγηση ολοκληρώθηκε στις 13 Μαρτίου 2020.

-Στις 26 Μαρτίου 2020, και ενώ η Ελλάδα βρισκόταν σε κατάσταση συναγερμού, εξαιτίας του κορονοϊού, κατατέθηκε βελτιωμένη προσφορά (!). Το τίμημά της διαμορφώθηκε στα 370 εκ. ευρώ (358,6 εκ. ευρώ για την κατασκευή των σταθμών και τα 11,4 εκ. ευρώ για τη συντήρησή τους).

-Στις 30 Μαρτίου 2020, και ενώ η χώρα μας βρισκόταν σε καραντίνα, η "Αριάδνη Interconnection" (ΑΔΜΗΕ) ανακοίνωσε ότι η δουλειά κατακυρώνεται στη Siemens - ΤΕΡΝΑ.

Η σύμβαση πρέπει να υλοποιηθεί εντός 36 μηνών. Το έργο πρόκειται να ενταχθεί για συγχρηματοδότηση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» (ΕΣΠΑ 2014-2020). Εκτιμάται ότι το 2023 η Κρήτη θα ηλεκτροδοτείται από το ηπειρωτικό σύστημα.


Τί σχέση έχει αυτό με τον κορωνοιό; Μη γαμάς το thread ρε τύπε.
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.255
Κριτικές
3
Like
1.946
Πόντοι
496
Και καλα κανουν, εάν το κανουν, δηλαδή εάν ο άλλος πεθανει σε τροχαιο ή από προχωρημενο καρκινο ή από ένα εμφραγμα του μυοκαρδίου ή εγκεφαλικο να το χρεωοουν στο ιο??? Ο ιος προκαλει πνευμονια αρα ο θανατος από πνευμονια και η υπαρξη του ιου συνηστα θανατο από covid19

greek statistics τυπε
 

Luka Bazuka

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2018
Μηνύματα
5.336
Κριτικές
1
Like
6.351
Πόντοι
2.356
Η Siemens ποτέ δεν πεθαίνει (ούτε ο κορονοϊός την σκιάζει)

Μέσα στον πανζουρλισμό του κορονοϊού συμβαίνουν ιδιαιτέρως σοβαρά και ενδιαφέροντα γεγονότα, τα οποία μηδαμινή δημοσιότητα παίρνουν.

Και η ανάληψη ενός εξαιρετικά μεγάλου έργου από την γερμανική Siemens, αυτού της διασύνδεσης ηλεκτροδότησης Κρήτης - ηπειρωτικής Ελλάδας, είναι ένα από τα πολλά και σοβαρά που λαμβάνουν χώρα αυτή την περίοδο στην Ελλάδα, με τους Έλληνες κλειδαμπαρωμένους στα σπίτια τους, εξαιτίας του φόβου της επιδημίας.

Εάν ένα τόσο μεγάλο έργο είχε επιχειρηθεί να δοθεί στη Siemens πριν από μερικά χρόνια, οπότε ακόμα εκκρεμούσε η δικαστική διαδικασία για το θεωρούμενο ως το μεγαλύτερο οικονομικο-πολιτικό σκάνδαλο της Μεταπολίτευσης, και ήταν νωπές οι μνήμες για τα "δωράκια" σε πολιτικούς και κρατικούς παράγοντες προκειμένου να παίρνει ο γερμανικός κολοσσός μεγάλες δουλειές στην Ελλάδα, θα είχαν σηκωθεί τα πόδια να βαρέσουν το κεφάλι.

Τώρα, όμως, απλά είναι μια βαριεστημένη ημέρα φόβου της δίσεκτης εποχής του κορονοϊού.

Εάν η όποια κυβέρνηση είχε τολμήσει να δώσει ένα τόσο μεγάλο έργο στη Siemens, ενώ ο πρώην επικεφαλής της, Μιχάλης Χριστοφοράκος, είναι ακόμα άφαντος, έχοντας βρει ασφαλές καταφύγιο στη Γερμανία, θα είχε προκληθεί μείζων πολιτικός σάλος.

Τώρα, απλά, εν μέσω της τούρλας του κορονοϊού, η Siemens, παρά τις "αμαρτίες" της, επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο των μεγάλων έργων της Ελλάδας, δίχως κανείς να δίνει την παραμικρή σημασία. Πόσο μάλλον, αφού άπαντες ασχολούνται με τα της επιδημίας.

Ενδιαφέρον είναι, επίσης, ότι το έργο της διασύνδεσης Κρήτης - Αττικής δίδεται στη Siemens, σε μια περίοδο, κατά την οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, το ελληνικό Δημόσιο έχει στραφεί κατά των εμπλεκομένων στο σκάνδαλο των μεγάλων προμηθειών της Siemens στον ΟΤΕ, και φέρεται να ζητάει περί τα 68 εκατομμύρια ευρώ ως αποζημίωση. Επιπλέον, κατά τις ίδιες πληροφορίες, και ο ΟΤΕ φέρεται να ζητάει για τις ίδιες συμβάσεις αποζημιώσεις ύψους 14 εκ. ευρώ.

Είναι εντυπωσιακό, πάντως, ότι η Siemens επανακάμπτει στην Ελλάδα, χωρίς ποτέ να έχουν φωτιστεί οι πολλές και σημαντικές πτυχές αυτού του μείζονος πολιτικο-οικονομικού σκανδάλου. Από τα "δωράκια" σε τηλεοράσεις, τηλεφωνικά κέντρα, ταξιδάκια σε διοργανώσεις της formula1, μέχρι τις παχυλές μίζες και τις γεμάτες χρήμα samsonite σε κόμματα και πολιτικούς.

Σε τίποτα από αυτά δεν έπεσε άπλετο φως. Άλλοι πολιτικοί, όπως - όπως συγκάλυψαν τις ευθύνες τους, και άφησαν τον χρόνο να λειτουργήσει σαν "βάλσαμο" για να ξεχαστούν όλα. Άλλοι έσπευσαν να υποβαθμίσουν τις κατηγορίες, κάνοντας λόγο για "κακεντρεχείς" δημοσιογράφους που φούσκωναν τα γεγονότα. Κάποιοι έλεγαν ότι είναι απαράδεκτο να ποινικοποιούνται οι "φιλικές" σχέσεις με τους μιζαδόρους της Siemens. Και τέλος, ορισμένοι λίγοι, παραδέχτηκαν την ενοχή τους, για να πέσουν -κι αυτοί- στα μαλακά.

Κι' όμως, το σκάνδαλο της Siemens είναι ο καθρέφτης της διαφθοράς που σημάδεψε τις τελευταίες δεκαετίες το πολιτικο-οικονομικό σύστημα της χώρας μας. Πολύ περισσότερο, το ίδιο το σύστημα της πολιτικής - κρατικής και οικονομικής διαπλοκής που ενεπλάκη σε αυτό το σκάνδαλο, είναι αυτό που οδήγησε την χώρα στην καταστροφή. Με αποτέλεσμα, εκτός των άλλων, να είναι ανίκανη σήμερα να αντιμετωπίσει -έστω και στοιχειωδώς- τον κορονοϊό.

Και τώρα, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, η Siemens επανακάμπτει στα "πάτρια" εδάφη της, παίρνοντας μεγάλες δουλειές. Όπως, λοιπόν, έγινε γνωστό προ ημερών, η Siemens σε κοινοπραξία με την εταιρεία ΤΕΡΝΑ είναι η ανάδοχος του διαγωνισμού για τους σταθμούς μετατροπής διασύνδεσης Κρήτης και Αττικής, ύψους 370 εκ. ευρώ.

Συνολικά, το ύψος του έργου της διασύνδεσης, το οποίο χρηματοδοτείται με ευρωπαϊκά κονδύλια, ανέρχεται σε ένα δισεκατομμύριο ευρώ.

Να σημειωθεί πως, σύμφωνα με πληροφορίες, από τα 370 εκατομμύρια, τα 280 θα πάνε κατευθείαν στη Γερμανία. Κι' αυτό, διότι, κατά τις ίδιες πληροφορίες, η ελληνική θυγατρική, Siemens Hellas, δεν θα αναλάβει ούτε καν κάποιο μέρος του έργου. Ωστόσο, καταβάλλονται προσπάθειες για κάτι, έστω και μικρό.

Άκρως ενδιαφέρον είναι ότι, παλαιότερα, κατά τη διερεύνηση του σκανδάλου, και της ανάληψης ευθυνών εκ μέρους της Siemens Γερμανίας, η μητρική εταιρεία είχε δεχτεί έναντι του ελληνικού Δημοσίου την υποχρέωση να στηρίξει με κάθε τρόπο την θυγατρική της στην Ελλάδα.

-Η διαγωνιστική διαδικασία για τη μελέτη, την προμήθεια και την εγκατάσταση δύο Σταθμών Μετατροπής και ενός Υποσταθμού για τη διασύνδεση Κρήτης - ηπειρωτικής Ελλάδας, ξεκίνησε στις 24 Μαΐου 2019.

-Την 1η Νοεμβρίου 2019 υπεβλήθησαν δεσμευτικές προσφορές από τις κοινοπραξίες GE-NARI-MYTILINEOS (Μυτιληναίος) και SIEMENS-TEΡNA (Μητρική Siemens Γερμανίας και όμιλος Περιστέρη).

Τότε, κατά πληροφορίες, η κυβέρνηση έκρινε ότι, λόγω του ότι βρισκόταν σε εξέλιξη δικαστική διαδικασία για τα σκάνδαλα Siemens, έπρεπε να δοθεί αναβολή στον διαγωνισμό. Επισήμως, βέβαια, λέγεται ότι η εξέταση των προσφορών και των μελετών κράτησε τέσσερις μήνες, και ότι η τεχνική αξιολόγηση ολοκληρώθηκε στις 13 Μαρτίου 2020.

-Στις 26 Μαρτίου 2020, και ενώ η Ελλάδα βρισκόταν σε κατάσταση συναγερμού, εξαιτίας του κορονοϊού, κατατέθηκε βελτιωμένη προσφορά (!). Το τίμημά της διαμορφώθηκε στα 370 εκ. ευρώ (358,6 εκ. ευρώ για την κατασκευή των σταθμών και τα 11,4 εκ. ευρώ για τη συντήρησή τους).

-Στις 30 Μαρτίου 2020, και ενώ η χώρα μας βρισκόταν σε καραντίνα, η "Αριάδνη Interconnection" (ΑΔΜΗΕ) ανακοίνωσε ότι η δουλειά κατακυρώνεται στη Siemens - ΤΕΡΝΑ.

Η σύμβαση πρέπει να υλοποιηθεί εντός 36 μηνών. Το έργο πρόκειται να ενταχθεί για συγχρηματοδότηση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» (ΕΣΠΑ 2014-2020). Εκτιμάται ότι το 2023 η Κρήτη θα ηλεκτροδοτείται από το ηπειρωτικό σύστημα.

Οχι ρε τυπε μην μας το κανεις αυτο ,τωρα θα βγει ο γνωστος και μη εξαιρετεος να ποσταρει σεντονια και αρθρα απο πρωτο φλεμα και capital ,liberal,protagon,skaton να αντικρουσει ,ασε που θα βγαλει και το antinews αριστερο :2funny: :2funny:
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
4.861
Κριτικές
198
Like
25.869
Πόντοι
33.818
Από την 25η Μαρτιου απεχουμε ηδη 12 ημερες μαθε πρωτα να μετρας, και η αποφαση στην Σλοβακια παρθηκε μολις 2 ή 3 ημερες μετα όταν εδώ Κιμ Κουλης επεβαλε συστημα Βορειας Κορεα, το αποτέλεσμα είναι 0 νεκροι (1 λεει καποιος αν φερει στοιχεια δεκτο) εν αντιθεση με 73 εδώ. Οσο για τα αναξιοπιστα στοιχεια που λεει καποιος για χωρα της ΕΕ είναι τουλάχιστον αστειο, και αν είναι να μιλησουμε για αξιοπιστα ας δουμε τον ιεροψαλτη που τραυλιζωντας μπερδευει κάθε φορα τα κρούσματα με τους νεκρους στο UK!!!! 40000 νεκροι λεει ο τυπος για το UK!!! Το ειπε δευτερη φορα!!!!
28 February 2020 - Temperature screening of passengers for all passengers arriving in Slovakia by air [4]7 March 2020 - Deep sanitization of public transport vehicles in Bratislava [5]8 March 2020 - Secondary schools closed in Bratislava region [6]9 March 2020 - Primary schools closed in Bratislava, secondary schools in Trnava and Košice region [7]10 March 2020 - Events suspended [8]12 March 2020 - Emergency declared [9]12 March 2020 - All event venues closed [10]13 March 2020 - Compulsory 14-day quarantine upon returning from abroad [11]13 March 2020 - Restarting border controls, international passenger transportation halted15 March 2020 - Emergency declared in health care [12]16 March 2020 - Non-essential stores closed [13]25 March 2020 - Compulsory face masks

Οι μάσκες τους έσωσαν....
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.273
Like
603
Πόντοι
246
Ετσι πιθανον να εξηγούνται και οι πολλοι θανατοι σε Ιταλια και Ισπανια, το Κουλισταν αραγε τι τροπο καταμετρησης εχει?
περιμενει να ξημερωσει αυριο να πεταξουν τα αεροπλανα και τους μετραει ο πιλοτος εναν εναν
 

RED BARON

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2009
Μηνύματα
2.702
Κριτικές
1
Like
174
Πόντοι
16
28 February 2020 - Temperature screening of passengers for all passengers arriving in Slovakia by air [4]7 March 2020 - Deep sanitization of public transport vehicles in Bratislava [5]8 March 2020 - Secondary schools closed in Bratislava region [6]9 March 2020 - Primary schools closed in Bratislava, secondary schools in Trnava and Košice region [7]10 March 2020 - Events suspended [8]12 March 2020 - Emergency declared [9]12 March 2020 - All event venues closed [10]13 March 2020 - Compulsory 14-day quarantine upon returning from abroad [11]13 March 2020 - Restarting border controls, international passenger transportation halted15 March 2020 - Emergency declared in health care [12]16 March 2020 - Non-essential stores closed [13]25 March 2020 - Compulsory face masks

Οι μάσκες τους έσωσαν....
Ρε τυπε όταν εσυ επεβαλες καθεστώς Βορειας Κορεας αυτοι επεβαλαν μασκες από τοτε εχουν περασει πανω από 10 ημερες, αυτοι εχουν 0 νεκρους (ή 1) και εσυ 73 το βουλωνεις και παμε παρα κατω, τι δεν καταλαβαίνεις!!!!
 

Leclerc

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2020
Μηνύματα
6.341
Like
9.446
Πόντοι
2.356
Και καλα κανουν, εάν το κανουν, δηλαδή εάν ο άλλος πεθανει σε τροχαιο ή από προχωρημενο καρκινο ή από ένα εμφραγμα του μυοκαρδίου ή εγκεφαλικο να το χρεωοουν στο ιο??? Ο ιος προκαλει πνευμονια αρα ο θανατος από πνευμονια και η υπαρξη του ιου συνηστα θανατο από covid19



Είναι όμως μια πραγματικότητα. Έτσι και αλλιώς έχει λεχτεί επαννελημένα πως η θνητότητα είναι πολύ χαμηλό ποσοστό σε μη ομάδες υψηλού κινδύνου και σε ασθενείς χωρίς υποκείμενα νοσήματα.
Το να λες όμως χωρίς να γίνεται νεκροψία ΘΕΩΡΩ πως πέθανε από καρδιά, καρκίνο κλπ και δεν τον ανακοινώνω στους θανάτους είναι εντελώς αυθαίρετο συμπέρασμα για αυτό και η Σλοβακία δεν συμμετέχει σε στατιστικά ερευνών.
Εσύ ο ίδιος αν γινόταν κάτι τέτοιο στην Ελλάδα θα έβγαινες εδώ να κράξεις, μας κρύβει τους θανάτους η κυβέρνηση Κούλη κλπ.+
 

Leclerc

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2020
Μηνύματα
6.341
Like
9.446
Πόντοι
2.356
Ρε τυπε όταν εσυ επεβαλες καθεστώς Βορειας Κορεας αυτοι επεβαλαν μασκες από τοτε εχουν περασει πανω από 10 ημερες, αυτοι εχουν 0 νεκρους (ή 1) και εσυ 73 το βουλωνεις και παμε παρα κατω, τι δεν καταλαβαίνεις!!!!



Λες βλακείες, πάμε παρακάτω
 

κωλο-γερος

Ανώτατος
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
33.027
Κριτικές
36
Like
40.219
Πόντοι
19.795
28 February 2020 - Temperature screening of passengers for all passengers arriving in Slovakia by air [4]7 March 2020 - Deep sanitization of public transport vehicles in Bratislava [5]8 March 2020 - Secondary schools closed in Bratislava region [6]9 March 2020 - Primary schools closed in Bratislava, secondary schools in Trnava and Košice region [7]10 March 2020 - Events suspended [8]12 March 2020 - Emergency declared [9]12 March 2020 - All event venues closed [10]13 March 2020 - Compulsory 14-day quarantine upon returning from abroad [11]13 March 2020 - Restarting border controls, international passenger transportation halted15 March 2020 - Emergency declared in health care [12]16 March 2020 - Non-essential stores closed [13]25 March 2020 - Compulsory face masks

Οι μάσκες τους έσωσαν....
Απο την πρωτη μερα που γυρισα απο την Ασια και ημουν ο μοναδικος Ελληνας στο αεροδρομιο που φοραγε μασκα, φωναζω για αυτο το πραγμα. Εχω καταντησει ο γραφικος του νηματος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom