Επισκέπτης
Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΘΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ
Καταιγίδα... διοδίων από τον Αύγουστο
Διόδια με το... χιλιόμετρο στην Αθηνών-Λαμίας, που μάλλον θα ισχύσουν και στο υπόλοιπο βασικό οδικό δίκτυο της χώρας, με έμφαση στην Αττική.
Η φράση δεν αφορά μόνο τον τρόπο χρέωσης των οδηγών, αλλά την πυκνότητα των σταθμών πληρωμής που δείχνει ότι ώς το τέλος του χρόνου η κίνηση των οχημάτων στους βασικούς δρόμους του Λεκανοπεδίου θα χρεώνεται. Υπάρχουν μάλιστα σκέψεις στο υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ να θεσπιστούν διόδια και για τη λεωφόρο Κηφισού, σε συνδυασμό με τα σχεδιαζόμενα έργα αναβάθμισης του δρόμου με το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα.
Το χθεσινό δημοσίευμα της «Ε» για τους δύο νέους σταθμούς που ετοιμάζονται στη Βαρυμπόπη και τον Αγιο Στέφανο οδήγησε στην αποκάλυψη ότι τελικά στο τμήμα Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφεια Φθιώτιδας, συνολικού μήκους 170 χλμ., θα πληρώνουμε διόδια σε 12 σημεία. Αυτό σημαίνει ότι θα αναλογεί ένας σταθμός σε λιγότερο από 20 χλμ.! Επτά από τους σταθμούς χωροθετούνται μέσα στα όρια του Νομού Αττικής, που σημαίνει ότι χιλιάδες οδηγοί -κάτοικοι, παραθεριστές και εργαζόμενοι- που κινούνται στη βορειοανατολική Αττική θα αναγκάζονται να βάζουν καθημερινά το χέρι στην τσέπη για να πάνε στο σπίτι τους ή στη δουλειά τους... Η πρώτη συγκέντρωση διαμαρυρίας οργανώνεται αύριο το απόγευμα στον Αγιο Στέφανο.
Από αυτούς τους 12 σταθμούς οι 10 θα είναι νέοι και προβλέπεται να τεθούν σε λειτουργία τον Αύγουστο και όχι το Πάσχα, όπως έγραψε χθες η «Ε». Η σχετική πρόβλεψη αναφέρεται σε ένα από τα προσαρτήματα της σύμβασης που έχει υπογράψει ο κ. Σουφλιάς με την ανάδοχο κοινοπραξία και δεν περιλαμβάνονται στα υλικά που είχαν υποβληθεί στα τέλη του 2007 στη Βουλή. Είναι πιθανόν οι δύο πρώτοι σταθμοί, στην Πύρνα και το Καλυφτάκι που βρίσκονται στον Δήμο Μεταμόρφωσης, να μη λειτουργήσουν τον Αύγουστο αλλά να καθυστερήσουν και να συνδυαστούν με τις παρεμβάσεις που σχεδιάζονται για τη λεωφόρο Κηφισού.
Η χρέωση, πιθανότατα από τον Αύγουστο, θα γίνεται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που θα διανύει ο κάθε οδηγός, σε συνδυασμό με σύστημα τηλε-διοδίων και αυτόματη χρέωση. Το αρχικό διόδιο θα υπολογίζεται σε 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο και θα προσαρμόζεται με βάση ένα μαθηματικό τύπο που προβλέπει η σύμβαση. Αυτό, όπως μας εξήγησαν αρμόδιοι της κοινοπραξίας που κατασκευάζει το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια, σημαίνει ότι ένας οδηγός που έρχεται από τα νότια και εξέρχεται στον κόμβο της Βαρυμπόπης θα πληρώνει διόδια 0,40 ευρώ και στον Αγιο Στέφανο 0,60. Διαφορετική θα είναι η χρέωση για όσους έρχονται από την πλευρά της Λαμίας.
Μας είπαν επίσης ότι καταβάλλουν προσπάθεια να ολοκληρώσουν ώς το τέλος του χρόνου το νέο κομμάτι των 8 χλμ. στις επικίνδυνες στροφές στο ύψος της Υλίκης, κοντά στο 97ο χλμ. Προς το παρόν όμως το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ δεν έχει προχωρήσει στην απαλλοτρίωση των χώρων ώστε να ξεκινήσουν τα έργα. Η ίδια καθυστέρηση παρατηρείται σε μήκος περίπου 4 χλμ. που είναι απαραίτητα για την ανακατασκευή του τμήματος Ριτσώνα-Θήβα, συνολικού μήκους 14 χλμ., που επίσης σχεδιάζεται να παραδοθεί στο τέλος του χρόνου. Με βάση τη σύμβαση, οι δύο αυτές παρεμβάσεις πρέπει να ολοκληρωθούν μέσα σε 34 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, δηλαδή τον Οκτώβριο του 2010, αφού ο χρόνος άρχισε να μετρά από τις 19 Δεκεμβρίου 2007.
www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=3609220]http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=3609220[/url]
Καταιγίδα... διοδίων από τον Αύγουστο
Διόδια με το... χιλιόμετρο στην Αθηνών-Λαμίας, που μάλλον θα ισχύσουν και στο υπόλοιπο βασικό οδικό δίκτυο της χώρας, με έμφαση στην Αττική.
Η φράση δεν αφορά μόνο τον τρόπο χρέωσης των οδηγών, αλλά την πυκνότητα των σταθμών πληρωμής που δείχνει ότι ώς το τέλος του χρόνου η κίνηση των οχημάτων στους βασικούς δρόμους του Λεκανοπεδίου θα χρεώνεται. Υπάρχουν μάλιστα σκέψεις στο υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ να θεσπιστούν διόδια και για τη λεωφόρο Κηφισού, σε συνδυασμό με τα σχεδιαζόμενα έργα αναβάθμισης του δρόμου με το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα.
Το χθεσινό δημοσίευμα της «Ε» για τους δύο νέους σταθμούς που ετοιμάζονται στη Βαρυμπόπη και τον Αγιο Στέφανο οδήγησε στην αποκάλυψη ότι τελικά στο τμήμα Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφεια Φθιώτιδας, συνολικού μήκους 170 χλμ., θα πληρώνουμε διόδια σε 12 σημεία. Αυτό σημαίνει ότι θα αναλογεί ένας σταθμός σε λιγότερο από 20 χλμ.! Επτά από τους σταθμούς χωροθετούνται μέσα στα όρια του Νομού Αττικής, που σημαίνει ότι χιλιάδες οδηγοί -κάτοικοι, παραθεριστές και εργαζόμενοι- που κινούνται στη βορειοανατολική Αττική θα αναγκάζονται να βάζουν καθημερινά το χέρι στην τσέπη για να πάνε στο σπίτι τους ή στη δουλειά τους... Η πρώτη συγκέντρωση διαμαρυρίας οργανώνεται αύριο το απόγευμα στον Αγιο Στέφανο.
Από αυτούς τους 12 σταθμούς οι 10 θα είναι νέοι και προβλέπεται να τεθούν σε λειτουργία τον Αύγουστο και όχι το Πάσχα, όπως έγραψε χθες η «Ε». Η σχετική πρόβλεψη αναφέρεται σε ένα από τα προσαρτήματα της σύμβασης που έχει υπογράψει ο κ. Σουφλιάς με την ανάδοχο κοινοπραξία και δεν περιλαμβάνονται στα υλικά που είχαν υποβληθεί στα τέλη του 2007 στη Βουλή. Είναι πιθανόν οι δύο πρώτοι σταθμοί, στην Πύρνα και το Καλυφτάκι που βρίσκονται στον Δήμο Μεταμόρφωσης, να μη λειτουργήσουν τον Αύγουστο αλλά να καθυστερήσουν και να συνδυαστούν με τις παρεμβάσεις που σχεδιάζονται για τη λεωφόρο Κηφισού.
Η χρέωση, πιθανότατα από τον Αύγουστο, θα γίνεται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που θα διανύει ο κάθε οδηγός, σε συνδυασμό με σύστημα τηλε-διοδίων και αυτόματη χρέωση. Το αρχικό διόδιο θα υπολογίζεται σε 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο και θα προσαρμόζεται με βάση ένα μαθηματικό τύπο που προβλέπει η σύμβαση. Αυτό, όπως μας εξήγησαν αρμόδιοι της κοινοπραξίας που κατασκευάζει το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια, σημαίνει ότι ένας οδηγός που έρχεται από τα νότια και εξέρχεται στον κόμβο της Βαρυμπόπης θα πληρώνει διόδια 0,40 ευρώ και στον Αγιο Στέφανο 0,60. Διαφορετική θα είναι η χρέωση για όσους έρχονται από την πλευρά της Λαμίας.
Μας είπαν επίσης ότι καταβάλλουν προσπάθεια να ολοκληρώσουν ώς το τέλος του χρόνου το νέο κομμάτι των 8 χλμ. στις επικίνδυνες στροφές στο ύψος της Υλίκης, κοντά στο 97ο χλμ. Προς το παρόν όμως το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ δεν έχει προχωρήσει στην απαλλοτρίωση των χώρων ώστε να ξεκινήσουν τα έργα. Η ίδια καθυστέρηση παρατηρείται σε μήκος περίπου 4 χλμ. που είναι απαραίτητα για την ανακατασκευή του τμήματος Ριτσώνα-Θήβα, συνολικού μήκους 14 χλμ., που επίσης σχεδιάζεται να παραδοθεί στο τέλος του χρόνου. Με βάση τη σύμβαση, οι δύο αυτές παρεμβάσεις πρέπει να ολοκληρωθούν μέσα σε 34 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, δηλαδή τον Οκτώβριο του 2010, αφού ο χρόνος άρχισε να μετρά από τις 19 Δεκεμβρίου 2007.
www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=3609220]http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=3609220[/url]