Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν !
Σίγουρα όλοι θα έχετε δει τα διαφημιστικά Banners, Με πυξίδες, ακτίνες X, πολά ακόμη καλούδια για χρήση με το κινητό μας.
Σε μια από αυτές καταχωρήσεις λοιπόν υπήρχε μια πυξίδα. Το ανηψάκι μου είχε φαγωθεί και γκρινιάζε συνέχεια. Να την κατεβάσουμε να δούμε τι είναι, μπουρου,μπούρου....το νιαουρισμά του... :superman:
Με έψησε λοιπόν και αποφάσισα να του κάνω το χατήρι...Διαβάζω τους όρους της συνδρομής και τις χρεώσεις, και αποφάσίζω ότι Οκ, αφού το πρώτο είναι δωρεάν θα χρεωθώ πρός 2 εύρω, άλλα 4-5 που θα κατεβάσω εγώ, και εν συνεχεία θα ζητήσω την διαγραφή του αριθμού του κινητού μου, απο την συνδρομική αυτή υπηρεσία ...
Την επόμενη ή την μεθεπoμένη ημέρα λοιπόν (δεν θυμάμαι για να είμαι ειλικρινής) , στέλνω ακυρωτικό sms όπως σε απλά Ελληνικά περιέγραφαν οι οδηγίες...
ΟΚ λέω, αυτοί κέρδισαν ένα 10 ευρω,αλλά και εγώ γλύτωσα και απο την γκρίνια του μικρού, αλλά και κατέβασα ένα όμορφο screensaver...Δίκαιη η συναλαγή ! (όλα αυτά πριν 2 μήνες περίπου).
Αμ δε...! Τον προηγούμενο μήνα φουσκωμένος κανα 35ευρο ο λογαριασμός του κινητού. Αυτόν τον μήνα εξίσου φουσκωμένος ! Επειδή όμως πληρώνεται μέσω πιστωτικής κάρτας, αλλά και γιατί διακοπές, ιστορίες, τρεξίματα.... :dizzy2: :dizzy2: δεν έδωσα σημασία...Το πέρασα στο ντούκου...
Εώς την σήμερον όπου και αναρωτήθηκα τι συμβαίνει ? και που στον "μαυροκόρακα" μιλάω τόσες ώρες, και υπερβαίνω τα 400΄δωρεάν χρόνου ? (Να πω ότι και είμουν και καψούρης... )
Κατέληξα λοιπόν στο να μελετήσω τον πίνακα των αναλυτικών χρεώσεων μου...Προκύπτει λοιπόν ότι το κινητό μου πραγματοποιούσε κλήση υπηρεσίας στο 5xxxx, ακόμη και ως 2 φορές την ίδια ημέρα αλλά και το ίδιο λεπτο (π.χ στίς 14.02 της 08/09/2008) με χρέωση χωρίς τον ΦΠΑ 1.68 Ε ,για την κάθε φορά !!!
Τηλεφωνώ στον Provider ( Help Desk )...¨ετσι και έτσι συμβαίνει λέω...
- Μισό λεπτό κύριε να δούμε που αντιστοιχεί το νούμερο που μας δώσατε...Κύριε το νούμερο που βρίσκουμε είναι της W..... Α.Ε, και είναι Ελληνικός αριθμός κλήσης....Καλέστε εκεί !
Τηλεφωνώ, αρχικά εληνόφωνο μήνυμα υποδοχής... ότι τώρα η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη... και τελικά μια αμερικοκαναδέζικη φωνή τηλεφωνικής θυρίδας.
Ψυλιάζομαι λοιπόν και μπαίνω gamatxxxxxxxxxxxx. Κάνω περιήγηση και πέφτω πάνω sta banners ...Κλικάρω και τσούπ...Εδώ είμαστε λέω...
Συμπληρώνω φόρμα περί διαγραφής του κινητού μου απο την υπηρεσία στέλνοντας contact mail πάνω από 3 φορές ...confirmation = ZERO...
Εν συνεχεία ανακαλύπτω έτερη φόρμα που επίσης συμπληρώνω ...( γονικής προστασίας, "και καλά" αυτήν την φορά ), προκειμένου να αιτηθώ την διακοπή της συνδρομής μου...
Μου λέει λοιπόν η αυτοματοποιημένη διαδικασία τους, ότι άμεσα και με την αποστολή της αιτησεώς σας να είστε κοντα στο κινητό σας, γιατί θα σας αποσταλεί sms για επιβεβαίωση, στο οποίο και θα πρέπει μέσω sms απο το κινητό σας πια, να κάνεται reply το κείμενο ΟΚ...
Έτσι και έγινε ...Αφού συμπληρώνω την ακυρωτική φόρμα μου έρχεται άμεσα sms ..." Σίγουρα θέλετε να διαγραφήτε απο τις υπηρεσίες μας ? Αν ναι απαντήστε ΟΚ με sms. Με το που θα παραλάβουμε την επιβεβαίωση σας, θα πραγματοποιηθεί και η οριστική σας διαγραφή ".
Γεγονός είναι ότι συμπλήρωσα σχεδόν 12 φορές την φόρμα, άλλες τόσες έρχονταν μήνυμα για το αν σίγουρα, θέλω να διαγραφώ....και άλλες τόσες εγώ σαν τον χάνο. τον απολίτιστο απαντούσα ΟΚ . > > >
Εκείνο που κατάφερα ? ....Κάθε, μα κάθε φορά που έστελνα το μήνυμα... πάλι μου έρχονταν, αναφορά σφάλματος παράδοσης μηνύματος / Αποτυχία αποστολής μηνύματος ( Κάτι μου θυμίζει αυτό , βλέπε στην αρχή του ποστ ). :exclamation: :exclamation: :exclamation:
Δοκιμάζω μήμπως φταίω εγώ ? ...στέλνω mms, sms...σε φίλους, υπηρεσίες και γνωστούς ! Αποτέλεσμα όλα καλά. Ξανατηλεφωνώ στον provider ..."παιδία όλα καλά με την σύνδεση και τις ρυθμίσεις μου...? "Περίφημα είναι κύριε..." μου λένε.
Είμαι πραγματικά θυμωμένος με την αφελειά μου ( δεν μπορεί να θές να το γυρίσεις σε linux ρε φίλε ...και να μην μπορείς να κλειδώσεις ένα ακυρωτικό συνδρομής...Μονολογώ !).
Αλλά πάνω από όλα είμαι έξαλλος με τον αντιεπαγγελματισμό τους, την κακογνωμία και την φθήνια τους, την απόλυτη απώλεια σεβασμού και ανάληψης ευθύνης ως προς τον καταναλωτή, που περίτρανα επιδεικνύουν !
Ακόμη και αν είναι "θυσία" σκέφτομαι να κινηθώ νομικά.
Αυτά λοιπόν ...."συν-gamxxxxxxxxxxxx" !
Υγ...Τα 30' που με πήρε να γράψω τα παραπάνω αναρωτήθηκα αν άξιζε τον κόπο...όμως σκέφτηκα ότι τελικά παράξιζε τον κόπο !
Επειδή δεν είναι τα 60 - 70 ευρώ που με πόνεσαν...Eκείνο που πραγματικά με χαλάει είναι τ' ότι θεωρήθηκα αυταπάγγελτα εκμεταλεύσιμος και τσουτσεκοκανάτας ...
(Θα τον χάλαγε δηλαδή τον εν λόγω π@π@ροεπιχειρηματία να λειτουργούσε εντίμως και μετά απο κανένα 2μηνο να ξανακέρδιζε ένα 10ευρο απο εμένα...? και απο τόσους άλλους αντίστοιχα !)
Για τ' όνομα ΡΕ ! Τσου και ήμαρτον !
Σίγουρα όλοι θα έχετε δει τα διαφημιστικά Banners, Με πυξίδες, ακτίνες X, πολά ακόμη καλούδια για χρήση με το κινητό μας.
Σε μια από αυτές καταχωρήσεις λοιπόν υπήρχε μια πυξίδα. Το ανηψάκι μου είχε φαγωθεί και γκρινιάζε συνέχεια. Να την κατεβάσουμε να δούμε τι είναι, μπουρου,μπούρου....το νιαουρισμά του... :superman:
Με έψησε λοιπόν και αποφάσισα να του κάνω το χατήρι...Διαβάζω τους όρους της συνδρομής και τις χρεώσεις, και αποφάσίζω ότι Οκ, αφού το πρώτο είναι δωρεάν θα χρεωθώ πρός 2 εύρω, άλλα 4-5 που θα κατεβάσω εγώ, και εν συνεχεία θα ζητήσω την διαγραφή του αριθμού του κινητού μου, απο την συνδρομική αυτή υπηρεσία ...
Την επόμενη ή την μεθεπoμένη ημέρα λοιπόν (δεν θυμάμαι για να είμαι ειλικρινής) , στέλνω ακυρωτικό sms όπως σε απλά Ελληνικά περιέγραφαν οι οδηγίες...
ΟΚ λέω, αυτοί κέρδισαν ένα 10 ευρω,αλλά και εγώ γλύτωσα και απο την γκρίνια του μικρού, αλλά και κατέβασα ένα όμορφο screensaver...Δίκαιη η συναλαγή ! (όλα αυτά πριν 2 μήνες περίπου).
Αμ δε...! Τον προηγούμενο μήνα φουσκωμένος κανα 35ευρο ο λογαριασμός του κινητού. Αυτόν τον μήνα εξίσου φουσκωμένος ! Επειδή όμως πληρώνεται μέσω πιστωτικής κάρτας, αλλά και γιατί διακοπές, ιστορίες, τρεξίματα.... :dizzy2: :dizzy2: δεν έδωσα σημασία...Το πέρασα στο ντούκου...
Εώς την σήμερον όπου και αναρωτήθηκα τι συμβαίνει ? και που στον "μαυροκόρακα" μιλάω τόσες ώρες, και υπερβαίνω τα 400΄δωρεάν χρόνου ? (Να πω ότι και είμουν και καψούρης... )
Κατέληξα λοιπόν στο να μελετήσω τον πίνακα των αναλυτικών χρεώσεων μου...Προκύπτει λοιπόν ότι το κινητό μου πραγματοποιούσε κλήση υπηρεσίας στο 5xxxx, ακόμη και ως 2 φορές την ίδια ημέρα αλλά και το ίδιο λεπτο (π.χ στίς 14.02 της 08/09/2008) με χρέωση χωρίς τον ΦΠΑ 1.68 Ε ,για την κάθε φορά !!!
Τηλεφωνώ στον Provider ( Help Desk )...¨ετσι και έτσι συμβαίνει λέω...
- Μισό λεπτό κύριε να δούμε που αντιστοιχεί το νούμερο που μας δώσατε...Κύριε το νούμερο που βρίσκουμε είναι της W..... Α.Ε, και είναι Ελληνικός αριθμός κλήσης....Καλέστε εκεί !
Τηλεφωνώ, αρχικά εληνόφωνο μήνυμα υποδοχής... ότι τώρα η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη... και τελικά μια αμερικοκαναδέζικη φωνή τηλεφωνικής θυρίδας.
Ψυλιάζομαι λοιπόν και μπαίνω gamatxxxxxxxxxxxx. Κάνω περιήγηση και πέφτω πάνω sta banners ...Κλικάρω και τσούπ...Εδώ είμαστε λέω...
Συμπληρώνω φόρμα περί διαγραφής του κινητού μου απο την υπηρεσία στέλνοντας contact mail πάνω από 3 φορές ...confirmation = ZERO...
Εν συνεχεία ανακαλύπτω έτερη φόρμα που επίσης συμπληρώνω ...( γονικής προστασίας, "και καλά" αυτήν την φορά ), προκειμένου να αιτηθώ την διακοπή της συνδρομής μου...
Μου λέει λοιπόν η αυτοματοποιημένη διαδικασία τους, ότι άμεσα και με την αποστολή της αιτησεώς σας να είστε κοντα στο κινητό σας, γιατί θα σας αποσταλεί sms για επιβεβαίωση, στο οποίο και θα πρέπει μέσω sms απο το κινητό σας πια, να κάνεται reply το κείμενο ΟΚ...
Έτσι και έγινε ...Αφού συμπληρώνω την ακυρωτική φόρμα μου έρχεται άμεσα sms ..." Σίγουρα θέλετε να διαγραφήτε απο τις υπηρεσίες μας ? Αν ναι απαντήστε ΟΚ με sms. Με το που θα παραλάβουμε την επιβεβαίωση σας, θα πραγματοποιηθεί και η οριστική σας διαγραφή ".
Γεγονός είναι ότι συμπλήρωσα σχεδόν 12 φορές την φόρμα, άλλες τόσες έρχονταν μήνυμα για το αν σίγουρα, θέλω να διαγραφώ....και άλλες τόσες εγώ σαν τον χάνο. τον απολίτιστο απαντούσα ΟΚ . > > >
Εκείνο που κατάφερα ? ....Κάθε, μα κάθε φορά που έστελνα το μήνυμα... πάλι μου έρχονταν, αναφορά σφάλματος παράδοσης μηνύματος / Αποτυχία αποστολής μηνύματος ( Κάτι μου θυμίζει αυτό , βλέπε στην αρχή του ποστ ). :exclamation: :exclamation: :exclamation:
Δοκιμάζω μήμπως φταίω εγώ ? ...στέλνω mms, sms...σε φίλους, υπηρεσίες και γνωστούς ! Αποτέλεσμα όλα καλά. Ξανατηλεφωνώ στον provider ..."παιδία όλα καλά με την σύνδεση και τις ρυθμίσεις μου...? "Περίφημα είναι κύριε..." μου λένε.
Είμαι πραγματικά θυμωμένος με την αφελειά μου ( δεν μπορεί να θές να το γυρίσεις σε linux ρε φίλε ...και να μην μπορείς να κλειδώσεις ένα ακυρωτικό συνδρομής...Μονολογώ !).
Αλλά πάνω από όλα είμαι έξαλλος με τον αντιεπαγγελματισμό τους, την κακογνωμία και την φθήνια τους, την απόλυτη απώλεια σεβασμού και ανάληψης ευθύνης ως προς τον καταναλωτή, που περίτρανα επιδεικνύουν !
Ακόμη και αν είναι "θυσία" σκέφτομαι να κινηθώ νομικά.
Αυτά λοιπόν ...."συν-gamxxxxxxxxxxxx" !
Υγ...Τα 30' που με πήρε να γράψω τα παραπάνω αναρωτήθηκα αν άξιζε τον κόπο...όμως σκέφτηκα ότι τελικά παράξιζε τον κόπο !
Επειδή δεν είναι τα 60 - 70 ευρώ που με πόνεσαν...Eκείνο που πραγματικά με χαλάει είναι τ' ότι θεωρήθηκα αυταπάγγελτα εκμεταλεύσιμος και τσουτσεκοκανάτας ...
(Θα τον χάλαγε δηλαδή τον εν λόγω π@π@ροεπιχειρηματία να λειτουργούσε εντίμως και μετά απο κανένα 2μηνο να ξανακέρδιζε ένα 10ευρο απο εμένα...? και απο τόσους άλλους αντίστοιχα !)
Για τ' όνομα ΡΕ ! Τσου και ήμαρτον !