Αν η κυκλοφορία του Wii, της πρώτης παιχνιδοκονσόλας με αισθητήρες κίνησης, ενθουσίασε τους νεαρούς καταναλωτές πριν από δύο χρόνια, τότε η είδηση για το «χειριστήριο» που θα επιτρέπει στον χρήστη να παίζει τα αγαπημένα του παιχνίδια και να κινεί αντικείμενα σε τρισδιάστατο περιβάλλον με τη δύναμη... της σκέψης σίγουρα ξεπερνά τις προσδοκίες και του πιο απαιτητικού παίκτη!
Το επαναστατικό «γκάτζετ» της εταιρείας Emotiv, που ακούει στο όνομα EPOC, χρησιμοποιεί τη διαδικασία της ηλεκτρο-εγκεφαλογραφίας, με 16 αισθητήρες που τοποθετούνται στο μέτωπο του παίκτη και ανιχνεύουν τα ηλεκτρικά σήματα που στέλνει ο εγκέφαλος.
Η ειδική αυτή κάσκα πρόκειται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ μέσα στο 2008 στην τιμή των 300 δολαρίων και συνοδεύεται από ένα παιχνίδι της, στο οποίο ο ήρωας χαμογελάει, κλείνει τα μάτια του και φωνάζει όταν ο χειριστής κάνει κάτι αντίστοιχο.
Το περιβάλλον του παιχνιδιού μεταβάλλεται σύμφωνα με τη διάθεση του παίκτη, ο οποίος μπορεί ακόμη να χειρίζεται αντικείμενα και να χρησιμοποιεί υπερφυσικές δυνάμεις με τη σκέψη και τα συναισθήματα, ενώ ένα ενσωματωμένο γυροσκόπιο παρακολουθεί την κίνηση του κεφαλιού για να τον καθοδηγήσει μέσα στο παιχνίδι.
Ομως το συναρπαστικό είναι το λογισμικό που περιέχει και που επιτρέπει την προσαρμογή υπαρχόντων βιντεοπαιχνιδιών στο επαναστατικό EPOC!
Το νέο σύστημα, το οποίο παρουσιάστηκε στη Διάσκεψη Κατασκευαστών Παιχνιδιών στο Σαν Φρανσίσκο, περιλαμβάνει τρεις κύριες κατηγορίες: την Expressiv, η οποία μιμείται τις εκφράσεις του προσώπου, την Affectiv, η οποία ανιχνεύει συναισθήματα, και την Cognitiv, που σχεδιάστηκε έτσι ώστε οι χρήστες να μετακινούν τα εικονικά αντικείμενα.
«Ο βασικός στόχος του Epoc είναι να αυξηθεί ο ρεαλισμός για τους gamers, όμως θα μπορούσε στο μέλλον να αλλάξει τον τρόπο αλληλεπίδρασης του ανθρώπου με τους υπολογιστές», δήλωσε ο Ναμ Ντο της Emotiv.
Το επαναστατικό «γκάτζετ» της εταιρείας Emotiv, που ακούει στο όνομα EPOC, χρησιμοποιεί τη διαδικασία της ηλεκτρο-εγκεφαλογραφίας, με 16 αισθητήρες που τοποθετούνται στο μέτωπο του παίκτη και ανιχνεύουν τα ηλεκτρικά σήματα που στέλνει ο εγκέφαλος.
Η ειδική αυτή κάσκα πρόκειται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ μέσα στο 2008 στην τιμή των 300 δολαρίων και συνοδεύεται από ένα παιχνίδι της, στο οποίο ο ήρωας χαμογελάει, κλείνει τα μάτια του και φωνάζει όταν ο χειριστής κάνει κάτι αντίστοιχο.
Το περιβάλλον του παιχνιδιού μεταβάλλεται σύμφωνα με τη διάθεση του παίκτη, ο οποίος μπορεί ακόμη να χειρίζεται αντικείμενα και να χρησιμοποιεί υπερφυσικές δυνάμεις με τη σκέψη και τα συναισθήματα, ενώ ένα ενσωματωμένο γυροσκόπιο παρακολουθεί την κίνηση του κεφαλιού για να τον καθοδηγήσει μέσα στο παιχνίδι.
Ομως το συναρπαστικό είναι το λογισμικό που περιέχει και που επιτρέπει την προσαρμογή υπαρχόντων βιντεοπαιχνιδιών στο επαναστατικό EPOC!
Το νέο σύστημα, το οποίο παρουσιάστηκε στη Διάσκεψη Κατασκευαστών Παιχνιδιών στο Σαν Φρανσίσκο, περιλαμβάνει τρεις κύριες κατηγορίες: την Expressiv, η οποία μιμείται τις εκφράσεις του προσώπου, την Affectiv, η οποία ανιχνεύει συναισθήματα, και την Cognitiv, που σχεδιάστηκε έτσι ώστε οι χρήστες να μετακινούν τα εικονικά αντικείμενα.
«Ο βασικός στόχος του Epoc είναι να αυξηθεί ο ρεαλισμός για τους gamers, όμως θα μπορούσε στο μέλλον να αλλάξει τον τρόπο αλληλεπίδρασης του ανθρώπου με τους υπολογιστές», δήλωσε ο Ναμ Ντο της Emotiv.