Α-Ω
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 6.307
- Κριτικές
- 14
- Like
- 4.845
- Πόντοι
- 3.715
καλοφάγωτοιΜε υδρογόνο λειτουργούν τα καζάνια στην Κόλαση δεν ξέρω αν το ξέρεις έχουν δίκτυο κανονικό σε κάθε καζανι με τους δικηγόρους τους πολιτικούς κλπ.
καλοφάγωτοιΜε υδρογόνο λειτουργούν τα καζάνια στην Κόλαση δεν ξέρω αν το ξέρεις έχουν δίκτυο κανονικό σε κάθε καζανι με τους δικηγόρους τους πολιτικούς κλπ.
Όλη αυτη η σωστη αναλυση για να βγαινει το καθε ηλεκτρονικο βλημα και καταληγει στο συμπερασμα "το ρευμα ειναι χρησιμο στην κοινωνια, συνεπως τα ηλεκτροκινητα αμαξια ειναι καλα"ο άνθρωπος έχει εμπειρια 100,000 ετών στο να καίει υλικά για θέρμανση, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η ψύξη είναι γενικώς πολύ πρόσφατη αν σκεφτεί κανείς τη θέρμανση. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να έχει την ραγδαία εξέλιξη των ιδιοτήτων της στερεάς κατάστασης της ύλης. Νέα υλικά, με ιδιότητες συγκράτησης ηλεκτρικού φορτίου σε πολλαπλάσιες τάξεις μεγέθους από ότι τώρα.
Ερωτήματα, τι γίνονται οι συσσωρευτές των EVs όταν κλατάρουν;
Τι καταναλώνεται και πως κατά την παραγωγή τους;
Είναι αειφόρος ο λογαριασμός ή μήπως κρύβονται στοιχεία κάτω από το χαλί στο business as usual μοτίβο;
Τα στρατηγικά ορυκτά λίθιο-νεοδήμιο κλπ που βρίσκονται, πως εξορύσσονται, πως τα επεξεργάζονται;
Τα ηλεκτρικά δίκτυα που υπάρχουν μπορούν να σηκώσουν το φορτίο των ολοένα αυξανόμενων ηλεκτρικών οχημάτων; (Στην Ελβετία πάντως υπάρχει μεγάλος προβληματισμός)
Μίλησες για Υδρογόνο;...
Καταρχήν επειδή είναι πάρα πολύ ελαφρύ άντε μάζεψέ το και κλείστο σε ένα δοχείο. Όταν το Η2 διαρρέει ¨ακαυτο¨ στην ατμόσφαιρα, λειτουργεί με 3 τρόπους για να την υπερθερμάνει κι εξηγούμαι:
1ος άμεσα συντίθεται με ελεύθερες ρίζες Υδροξυλίου ΟΗ και το αποτέλεσμα είναι ότι λιγότερες ρίζες ΟΗ στην ατμόσφαιρα μπορούν να συνδεθούν με Μεθάνιο για να μειώσουν το θερμαντικό του δυναμικό. Οπότε, το μεθάνιο (φυσικό αέριο) στην ατμόσφαιρα παραμένει εν λειτουργία και το ίδιο και η θερμαντική του ικανότητα, περισσότερο από ότι το CO2 για μεγαλύτερη περίοδο (δεκαετίες μάλλον)
2ος Παράγει Όζον στην τροπόσφαιρα το οποίο αυξάνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου
3ος Παράγει υδρατμούς στην στρατόσφαιρα οι οποίοι επίσης έχουν αποτέλεσμα το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Μελέτες πρόσφατα συμπαιρένουν ότι βραχυπρόθεσμα το υδρογόνο θερμαίνει την ατμόσφαιρα τελικά πάνω από 200 φορές περισσότερο από όσο το CO2 και μακροπρόθεσμα 60 φορές περισσότερο. Αλλά δεν είναι μόνο αυτά
Το Η2 είναι το μικρότερο μόριο στο σύμπαν (που γνωρίζουμε εμείς, οι Κλίνγκονς ξέρουν κι άλλα μάλλον αλλά δεν τα λένε, δεν τα μοιράζονται)
Το Η2 είναι το 2ο μικρότερο μετά το Ήλιο Η3 είναι 8 φορές μικρότερο από το Μεθάνιο.
Οπότε, καταλαβαίνει κανείς ότι είναι πρακτικώς αδύνατο να το περιορίσουμε ώστε να μη διαρρέει. Διαρρέει κατά τη διάρκεια της ηλεκτρόλυσης, συμπίεσης, υγροποίησης, αποθήκευσης, από αγωγούς μετάδοσής του, από σταθμούς τροφοδοσίας και εν τέλει από οτιδήποτε το λάβει ως ¨καύσιμο¨ όπως όχημα, αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, γκατζετάκι. Εδώ απελευθερώνεται από ατσάλινους τοίχους και κοντέϊνερς
Η τρέχουσα παραγωγή υδρογόνου παγκόσμια είναι μόνο 87Μ τόνοι ετησίως, το οποίο παράγεται σχεδόν κατ¨αποκλειστικότητα από το Φυσικό Αέριο.
Αν πάμε όπως ευαγγελίζονται πολλοί σε παγκόσμια οικονομία υδρογόνου θα απαιτήθεί περί τα 2ΒΝ τόνων μέχρι το 2050. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι ένα εύρος διαρροής του 5% με 10% ίσως είναι συντηρητικό νούμερο, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόση μπορεί να είναι η διαρροή του Η2 στην ατμόσφαιρα. Οι ειδικοί αστειευόμενοι λένε ότι αν στείλεις Η2 σε μια σωλήνα για μια διαδρομή θα πάρεις στην έξοδό της το μισό.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση φαίνεται ότι το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καταστροφικό.
Για σκέψη...
αν πες διαρρεύσει το 10%, οι ειδικοι λένε 0.4 β Κελσίου αύξηση της θερμοκρασίας, αν ο στόχος είναι η μείωση κάτω από το 1.5 β Κελσίου μέχρι το τότε, καταλαβαίνεις ότι με ένα υδρογόνο ατίθασο όλα πάνε περίπατο και το αποτέλεσμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη δε σώζεται.
Να προσθέσω επίσης, η ηλεκτρόλυση του νερού για την παραγωγή Η2 προϋποθέτει ότι έχει κάποιος διαθέσιμο και εξασφαλισμένο τον ενεργειακό φορέα. Το νερό δηλαδή.
Καταλαβαίνει κανείς ότι οι πολιτικές έναντι ιδιωτικοποιήσεων του αγαθού αυτού, του νερού, δεν αφορούν μόνο αυτό που επιφανειακά οι ταγοί της ΕΞ-ουσίας πλασάρουν, αλλά το μετέπειτα στάδιο. Το νερό ως ενεργειακός φορέας, ελεγχόμενος, ακριβός, αποκλειστικά δικός τους.
Μα... έχουμε ηλεκτρικά λεωφορεία από το 1950... τρόλει λέγονται... Τώρα γιατί πρέπει αντί να παίρνουμε το ρεύμα κατευθείαν από το σύρμα να τα φορτώσουμε μπαταρίες ούτε ο Αλλάχ δεν το ξέρει...τα ηλεκτρικά αμάξια δεν έχουν μέλλον, ετσι όπως είναι τώρα, με τις μπαταρίες όπως είναι τώρα και με τις τιμές αυτές που είναι τώρα. Ηδη η BMW προσανατολίζεται στο υδρογόνο. Μου αρέσει που ο οασθ θέλει να πάρει και ηλεκτρικά λεωφορεία. Α ρε κακομοίρη λαέ τι έχεις να πληρώσεις πάλι!!!
αλβέρτε και το ηλεκτρικό ρεύμα από πού παράγεται ? εκτός αν νομίζουμε ότι οι τεράστιες ποσότητες που θα χρειάζονται, μπορούν ποτέ να καλυφθούν από τα φωτοβολταικά...μπορεί τα ηλεκτρικά να μην είναι τέλεια...αλλά φεύγουμε οριστικά απ τη βενζίνη και το πετρέλαιο.Σκεφτείτε λύσεις χωρίς βενζίνη και πετρέλαιο και ίσως βρίσκεστε στο μέλλον...Ε.Ε.: Τέλος η βενζίνη από το 2035
Συμφωνία για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων στο συμβούλιο υπουργών Ενέργειας.www.kathimerini.gr
δε βγαίνουν μόνο ηλεκτρονικά βλήματα φίλε, μεγάλοι οργανισμοί παραβλέπουν ή αγνοούν την πλήρη θέαση που βασίζεται σε πολύ λογικές έρευνες και κατατεθιμένες πιστοποιημένες μελέτες.Όλη αυτη η σωστη αναλυση για να βγαινει το καθε ηλεκτρονικο βλημα και καταληγει στο συμπερασμα "το ρευμα ειναι χρησιμο στην κοινωνια, συνεπως τα ηλεκτροκινητα αμαξια ειναι καλα"
Εδω λέει οτι έρχονται και στην Θεσσαλονίκη άλλα 110 , αυτά έχουν άραγε δοκιμαστεί κάπου η θα δοκιμαστούν απευθείας εδω ;δεν έχει επιστροφή.....
Έφτασαν στην Αθήνα τα πρώτα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία
Αντίστροφα άρχισε να μετράει ο χρόνος για την κυκλοφορία των πρώτων 140 Ytong ηλεκτρικών λεωφορείων στην Αττική, τα οποία βρίσκονται πλέον στην Αθήνα και...www.cnn.gr
Τροχίζουν μασέλες τα λαμόγια και με ευρωπαική ντιρεκτίβα κάλυψη.δεν έχει επιστροφή.....
Έφτασαν στην Αθήνα τα πρώτα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία
Αντίστροφα άρχισε να μετράει ο χρόνος για την κυκλοφορία των πρώτων 140 Ytong ηλεκτρικών λεωφορείων στην Αττική, τα οποία βρίσκονται πλέον στην Αθήνα και...www.cnn.gr
χτές το γραψα για τα λεωφορεία και σήμερα βλέπωΤροχίζουν μασέλες τα λαμόγια και με ευρωπαική ντιρεκτίβα κάλυψη.
Αν μετά από κανα εξάμηνο αποσυρθούν στις μάντρες δε βαριέσαι ποιός θα το θυμάται .........
Αρχίσανε στην κομισιόν τις μαλακίες ... παλιά θα είναι λέει αυτοκίνητα απο 15 χρονών και πάνω και θα πρέπει να αποσύρονται υποχρεωτικά αν περάσει η πρόταση.
Δηλαδή εγω που έχω παλιό αυτοκίνητο πόσες φορές περισσότερους ρύπους έχω ; Αν κάνω τόσες φορές λιγότερα χιλιόμετρα στα ίδια δεν έρχομαι με κάποιον άλλο με καινούργιο αμάξι ;
Μάλλον σου λένε τόσα ηλεκτρικά φτιάξαμε , δεν πρέπει να πουληθούν κάπως ;
Εντάξει...δεν είναι ακριβώς έτσι.... έχει ξεκινήσει στην Ευρώπη μια συζήτηση (και που δεν ξέρουμε που και αν θα καταλήξει) που δεν απαγορεύει την κυκλοφορία αλλά σε γενικές γραμμές προτείνει να μην επιτρέπονται ΜΕΓΑΛΗΣ έκτασης επισκευές σε οχήματα άνω των 15 ετών.Αρχίσανε στην κομισιόν τις μαλακίες ... παλιά θα είναι λέει αυτοκίνητα απο 15 χρονών και πάνω και θα πρέπει να αποσύρονται υποχρεωτικά αν περάσει η πρόταση.
Δηλαδή εγω που έχω παλιό αυτοκίνητο πόσες φορές περισσότερους ρύπους έχω ; Αν κάνω τόσες φορές λιγότερα χιλιόμετρα στα ίδια δεν έρχομαι με κάποιον άλλο με καινούργιο αμάξι ;
Μάλλον σου λένε τόσα ηλεκτρικά φτιάξαμε , δεν πρέπει να πουληθούν κάπως ;
Αν και απο οτι ακούω απο διάφορους κατόχους ηλεκτρικών στο youtube λένε πως έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης , λάδια δεν έχουν ... μόνο τακάκια φρένων και εκείνα τα αλλάζεις πιό αργά απο οτι σε θερμικό αφου αναλαμβάνει μέρος του φρεναρίσματος ο ηλεκτροκινητήρας. Ειδικά αν κάποιος το φορτίζει και με φωτοβολταικα για να έχει μηδέν κόστος ... και ειδικά σε αργή φόρτιση που δεν καταπονεί την μπαταρία οπότε έτσι ίσως βγάλει και 10 και 15 χρόνια.Θα εξελιχθούν σε μεγάλη σπατάλη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από ότι φαίνεται.
Καμία μα καμία σχέση με αυτοκίνητα που τα κρατάς για τριάντα χρόνια και κάνεις κι ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.