Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.307
Κριτικές
14
Like
4.845
Πόντοι
3.715
Με υδρογόνο λειτουργούν τα καζάνια στην Κόλαση δεν ξέρω αν το ξέρεις έχουν δίκτυο κανονικό σε κάθε καζανι με τους δικηγόρους τους πολιτικούς κλπ.
καλοφάγωτοι
 

j_thess

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2023
Μηνύματα
463
Like
857
Πόντοι
81
ο άνθρωπος έχει εμπειρια 100,000 ετών στο να καίει υλικά για θέρμανση, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η ψύξη είναι γενικώς πολύ πρόσφατη αν σκεφτεί κανείς τη θέρμανση. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να έχει την ραγδαία εξέλιξη των ιδιοτήτων της στερεάς κατάστασης της ύλης. Νέα υλικά, με ιδιότητες συγκράτησης ηλεκτρικού φορτίου σε πολλαπλάσιες τάξεις μεγέθους από ότι τώρα.
Ερωτήματα, τι γίνονται οι συσσωρευτές των EVs όταν κλατάρουν;
Τι καταναλώνεται και πως κατά την παραγωγή τους;
Είναι αειφόρος ο λογαριασμός ή μήπως κρύβονται στοιχεία κάτω από το χαλί στο business as usual μοτίβο;
Τα στρατηγικά ορυκτά λίθιο-νεοδήμιο κλπ που βρίσκονται, πως εξορύσσονται, πως τα επεξεργάζονται;
Τα ηλεκτρικά δίκτυα που υπάρχουν μπορούν να σηκώσουν το φορτίο των ολοένα αυξανόμενων ηλεκτρικών οχημάτων; (Στην Ελβετία πάντως υπάρχει μεγάλος προβληματισμός)

Μίλησες για Υδρογόνο;...

Καταρχήν επειδή είναι πάρα πολύ ελαφρύ άντε μάζεψέ το και κλείστο σε ένα δοχείο. Όταν το Η2 διαρρέει ¨ακαυτο¨ στην ατμόσφαιρα, λειτουργεί με 3 τρόπους για να την υπερθερμάνει κι εξηγούμαι:
1ος άμεσα συντίθεται με ελεύθερες ρίζες Υδροξυλίου ΟΗ και το αποτέλεσμα είναι ότι λιγότερες ρίζες ΟΗ στην ατμόσφαιρα μπορούν να συνδεθούν με Μεθάνιο για να μειώσουν το θερμαντικό του δυναμικό. Οπότε, το μεθάνιο (φυσικό αέριο) στην ατμόσφαιρα παραμένει εν λειτουργία και το ίδιο και η θερμαντική του ικανότητα, περισσότερο από ότι το CO2 για μεγαλύτερη περίοδο (δεκαετίες μάλλον)
2ος Παράγει Όζον στην τροπόσφαιρα το οποίο αυξάνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου
3ος Παράγει υδρατμούς στην στρατόσφαιρα οι οποίοι επίσης έχουν αποτέλεσμα το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Μελέτες πρόσφατα συμπαιρένουν ότι βραχυπρόθεσμα το υδρογόνο θερμαίνει την ατμόσφαιρα τελικά πάνω από 200 φορές περισσότερο από όσο το CO2 και μακροπρόθεσμα 60 φορές περισσότερο. Αλλά δεν είναι μόνο αυτά
Το Η2 είναι το μικρότερο μόριο στο σύμπαν (που γνωρίζουμε εμείς, οι Κλίνγκονς ξέρουν κι άλλα μάλλον αλλά δεν τα λένε, δεν τα μοιράζονται)
Το Η2 είναι το 2ο μικρότερο μετά το Ήλιο Η3 είναι 8 φορές μικρότερο από το Μεθάνιο.
Οπότε, καταλαβαίνει κανείς ότι είναι πρακτικώς αδύνατο να το περιορίσουμε ώστε να μη διαρρέει. Διαρρέει κατά τη διάρκεια της ηλεκτρόλυσης, συμπίεσης, υγροποίησης, αποθήκευσης, από αγωγούς μετάδοσής του, από σταθμούς τροφοδοσίας και εν τέλει από οτιδήποτε το λάβει ως ¨καύσιμο¨ όπως όχημα, αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, γκατζετάκι. Εδώ απελευθερώνεται από ατσάλινους τοίχους και κοντέϊνερς
Η τρέχουσα παραγωγή υδρογόνου παγκόσμια είναι μόνο 87Μ τόνοι ετησίως, το οποίο παράγεται σχεδόν κατ¨αποκλειστικότητα από το Φυσικό Αέριο.
Αν πάμε όπως ευαγγελίζονται πολλοί σε παγκόσμια οικονομία υδρογόνου θα απαιτήθεί περί τα 2ΒΝ τόνων μέχρι το 2050. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι ένα εύρος διαρροής του 5% με 10% ίσως είναι συντηρητικό νούμερο, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόση μπορεί να είναι η διαρροή του Η2 στην ατμόσφαιρα. Οι ειδικοί αστειευόμενοι λένε ότι αν στείλεις Η2 σε μια σωλήνα για μια διαδρομή θα πάρεις στην έξοδό της το μισό.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση φαίνεται ότι το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καταστροφικό.

Για σκέψη...
αν πες διαρρεύσει το 10%, οι ειδικοι λένε 0.4 β Κελσίου αύξηση της θερμοκρασίας, αν ο στόχος είναι η μείωση κάτω από το 1.5 β Κελσίου μέχρι το τότε, καταλαβαίνεις ότι με ένα υδρογόνο ατίθασο όλα πάνε περίπατο και το αποτέλεσμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη δε σώζεται.

Να προσθέσω επίσης, η ηλεκτρόλυση του νερού για την παραγωγή Η2 προϋποθέτει ότι έχει κάποιος διαθέσιμο και εξασφαλισμένο τον ενεργειακό φορέα. Το νερό δηλαδή.
Καταλαβαίνει κανείς ότι οι πολιτικές έναντι ιδιωτικοποιήσεων του αγαθού αυτού, του νερού, δεν αφορούν μόνο αυτό που επιφανειακά οι ταγοί της ΕΞ-ουσίας πλασάρουν, αλλά το μετέπειτα στάδιο. Το νερό ως ενεργειακός φορέας, ελεγχόμενος, ακριβός, αποκλειστικά δικός τους.
Όλη αυτη η σωστη αναλυση για να βγαινει το καθε ηλεκτρονικο βλημα και καταληγει στο συμπερασμα "το ρευμα ειναι χρησιμο στην κοινωνια, συνεπως τα ηλεκτροκινητα αμαξια ειναι καλα"
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
315
Like
339
Πόντοι
21
μπορεί τα ηλεκτρικά να μην είναι τέλεια...αλλά φεύγουμε οριστικά απ τη βενζίνη και το πετρέλαιο.Σκεφτείτε λύσεις χωρίς βενζίνη και πετρέλαιο και ίσως βρίσκεστε στο μέλλον...
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: GRxx

digger

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.758
Κριτικές
34
Like
4.794
Πόντοι
7.195
τα ηλεκτρικά αμάξια δεν έχουν μέλλον, ετσι όπως είναι τώρα, με τις μπαταρίες όπως είναι τώρα και με τις τιμές αυτές που είναι τώρα. Ηδη η BMW προσανατολίζεται στο υδρογόνο. Μου αρέσει που ο οασθ θέλει να πάρει και ηλεκτρικά λεωφορεία. Α ρε κακομοίρη λαέ τι έχεις να πληρώσεις πάλι!!!
Μα... έχουμε ηλεκτρικά λεωφορεία από το 1950... τρόλει λέγονται... Τώρα γιατί πρέπει αντί να παίρνουμε το ρεύμα κατευθείαν από το σύρμα να τα φορτώσουμε μπαταρίες ούτε ο Αλλάχ δεν το ξέρει...
Γενικά οι ιστορία με μπαταρίες να βαραίνουμε τα οχήματα, δηλαδή να πηγαίνουμε χιλιάδες τόνους βόλτα, είναι παράνοια.

ΥΓ α και κάτι άλλο, επειδή ακούγονται πολλές παπαριές περί επιτάχυνσης, όποιος έχει μπεί τρόλει ή μετρό ξέρει την συμπεριφορά του ηλεκτροκινητήρα, άμεση ροπή με μεγάλη αρχική επιτάχυνση, που όμως εξαντλείται σύντομα, προφανώς άμα έχουμε τεράστιας ισχύος διατηρείται, σε καμμιά όμως περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί στις μεγαλύτερες ταχύτητες με τους θερμικούς κινητήρες.
 

digger

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.758
Κριτικές
34
Like
4.794
Πόντοι
7.195
μπορεί τα ηλεκτρικά να μην είναι τέλεια...αλλά φεύγουμε οριστικά απ τη βενζίνη και το πετρέλαιο.Σκεφτείτε λύσεις χωρίς βενζίνη και πετρέλαιο και ίσως βρίσκεστε στο μέλλον...
αλβέρτε και το ηλεκτρικό ρεύμα από πού παράγεται ? εκτός αν νομίζουμε ότι οι τεράστιες ποσότητες που θα χρειάζονται, μπορούν ποτέ να καλυφθούν από τα φωτοβολταικά...
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
315
Like
339
Πόντοι
21
Όντως είναι σαν να λέμε...και μια Εκκλησία ή ένα Σχολείο που γίνεται για καλό σκοπό ελένξαμε αν οι εργάτες που τα έφιαξαν ήταν καλοί άνθρωποι ?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.307
Κριτικές
14
Like
4.845
Πόντοι
3.715
Όλη αυτη η σωστη αναλυση για να βγαινει το καθε ηλεκτρονικο βλημα και καταληγει στο συμπερασμα "το ρευμα ειναι χρησιμο στην κοινωνια, συνεπως τα ηλεκτροκινητα αμαξια ειναι καλα"
δε βγαίνουν μόνο ηλεκτρονικά βλήματα φίλε, μεγάλοι οργανισμοί παραβλέπουν ή αγνοούν την πλήρη θέαση που βασίζεται σε πολύ λογικές έρευνες και κατατεθιμένες πιστοποιημένες μελέτες.
Φυσικά, ας μην ξεχνάμε το ράλι των μετοχών εταιριών που σχετίζονται με την διαχείριση-εκμετάλλευση ραδιενεργών υλικών από εξόρυξη, επεξεργασία, μεταφορά, διάθεση, αποκομιδή ή ανακύκλωση κλπ. Προκρίνεται η πυρηνική ενέργεια για λίγο μετέπειτα από το εγγύς αύριο, μιλάμε για 2030 κι εμπρός. Molten Salt Reactors κλπ. με Gates μέσα και άλλα βαριά χαρτιά.
Κι αυτοί έχουν συμφέρον να πνίξουν το Υδρογόνο από τη δική τους σκοπιά και τις προσδοκίες τους.
Δε θα δούμε σίγουρα micro MS reactor σε αυτοκίνητο, αλλά σε άλλες πλατφόρμες μετακίνησης αγαθών ή ανθρώπων ίσως, όπως και στατικές μονάδες.
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
315
Like
339
Πόντοι
21

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.901
Κριτικές
6
Like
3.689
Πόντοι
736
δεν έχει επιστροφή.....
Εδω λέει οτι έρχονται και στην Θεσσαλονίκη άλλα 110 , αυτά έχουν άραγε δοκιμαστεί κάπου η θα δοκιμαστούν απευθείας εδω ; :P

 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.849
Πόντοι
3.556
Ας μη βιαζόμαστε τόσο με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λέω.

Κάτσε να δούμε πρώτα πώς θα εξελιχθεί τούτη η τεχνολογία. Επιδέχεται πολλών βελτιώσεων ακόμη.
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
315
Like
339
Πόντοι
21
νομίζω ότι δεν δίνουν πολύ χρόνο σε πολλούς τομείς.
 

digger

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.758
Κριτικές
34
Like
4.794
Πόντοι
7.195
δεν έχει επιστροφή.....
Τροχίζουν μασέλες τα λαμόγια και με ευρωπαική ντιρεκτίβα κάλυψη.
Αν μετά από κανα εξάμηνο αποσυρθούν στις μάντρες δε βαριέσαι ποιός θα το θυμάται .........
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.834
Κριτικές
1
Like
7.307
Πόντοι
1.056
Για τον πουτσο!Τον αλλο μηνα θα ταξιδεψω βορεια ευρωπη με το dieselακι μου και εβλεπα στον γιουτουμπ εναν ελληνα π ηρθε απο Νορβηγια Ελλαδα κ εκανε σταματημο για φορτιση ανα 250 χλμ μιση ωρα φορτιση το τεσλα του,λεγοντας κανεις ενα διαλειμματακι για ξεπιασμα,εν τω μεταξυ εγω αυτο το κανω στα 1000χλμ που ξαναφουλαρω.

Αχρηστοι και να οδηγησουν θα ειναι οι ανθρωποι
 

mefedlos

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2006
Μηνύματα
305
Like
57
Πόντοι
1
Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης

Οδηγός Tesla έβαλε… γεννήτρια για ρεύμα!​

 

digger

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.758
Κριτικές
34
Like
4.794
Πόντοι
7.195
Τροχίζουν μασέλες τα λαμόγια και με ευρωπαική ντιρεκτίβα κάλυψη.
Αν μετά από κανα εξάμηνο αποσυρθούν στις μάντρες δε βαριέσαι ποιός θα το θυμάται .........
χτές το γραψα για τα λεωφορεία και σήμερα βλέπω
καλά, το τερμάτισε ο κυρ Κούλης
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.901
Κριτικές
6
Like
3.689
Πόντοι
736
Αρχίσανε στην κομισιόν τις μαλακίες ... παλιά θα είναι λέει αυτοκίνητα απο 15 χρονών και πάνω και θα πρέπει να αποσύρονται υποχρεωτικά αν περάσει η πρόταση.

Δηλαδή εγω που έχω παλιό αυτοκίνητο πόσες φορές περισσότερους ρύπους έχω ; Αν κάνω τόσες φορές λιγότερα χιλιόμετρα στα ίδια δεν έρχομαι με κάποιον άλλο με καινούργιο αμάξι ; :confused:

Μάλλον σου λένε τόσα ηλεκτρικά φτιάξαμε , δεν πρέπει να πουληθούν κάπως ;

 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.849
Πόντοι
3.556
Θα εξελιχθούν σε μεγάλη σπατάλη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από ότι φαίνεται.

Καμία μα καμία σχέση με αυτοκίνητα που τα κρατάς για τριάντα χρόνια και κάνεις κι ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.849
Πόντοι
3.556
Αρχίσανε στην κομισιόν τις μαλακίες ... παλιά θα είναι λέει αυτοκίνητα απο 15 χρονών και πάνω και θα πρέπει να αποσύρονται υποχρεωτικά αν περάσει η πρόταση.

Δηλαδή εγω που έχω παλιό αυτοκίνητο πόσες φορές περισσότερους ρύπους έχω ; Αν κάνω τόσες φορές λιγότερα χιλιόμετρα στα ίδια δεν έρχομαι με κάποιον άλλο με καινούργιο αμάξι ; :confused:

Μάλλον σου λένε τόσα ηλεκτρικά φτιάξαμε , δεν πρέπει να πουληθούν κάπως ;


Άμα περάσει τούτη η πρόταση, θα αναγκάσουν εκείνους από εμάς που αγαπάνε τα παλιά τους αυτοκίνητα να τα κυκλοφορούμε μόνο κάτι Κυριακές με πινακίδες αντίκας.

Ή θα καταλήξουμε να τα κυκλοφορούμε με πινακίδες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Έχει γούστο να καταντήσουμε να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας στη ...Μολδαβία ή δεν ξέρω κι εγώ που αλλού.
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.057
Like
1.736
Πόντοι
216
Αρχίσανε στην κομισιόν τις μαλακίες ... παλιά θα είναι λέει αυτοκίνητα απο 15 χρονών και πάνω και θα πρέπει να αποσύρονται υποχρεωτικά αν περάσει η πρόταση.

Δηλαδή εγω που έχω παλιό αυτοκίνητο πόσες φορές περισσότερους ρύπους έχω ; Αν κάνω τόσες φορές λιγότερα χιλιόμετρα στα ίδια δεν έρχομαι με κάποιον άλλο με καινούργιο αμάξι ; :confused:

Μάλλον σου λένε τόσα ηλεκτρικά φτιάξαμε , δεν πρέπει να πουληθούν κάπως ;

Εντάξει...δεν είναι ακριβώς έτσι.... έχει ξεκινήσει στην Ευρώπη μια συζήτηση (και που δεν ξέρουμε που και αν θα καταλήξει) που δεν απαγορεύει την κυκλοφορία αλλά σε γενικές γραμμές προτείνει να μην επιτρέπονται ΜΕΓΑΛΗΣ έκτασης επισκευές σε οχήματα άνω των 15 ετών.
Μπορεί για εμάς να ακούγεται τρομακτικό αλλά για την υπόλοιπη Ευρώπη που έχει πολύ μικρότερη μέση ηλικία οχημάτων και ταυτόχρονα πολύ μεγαλύτερα κόστη επισκευής, λίγο-πολύ είναι ήδη πραγματικότητα... Κανένας στην Ευρώπη δεν επισκευάζει ένα σοβαρά τρακαρισμένο 15ετίας ή δεν κάνει γενική επισκευή μοτέρ σε παλιό αυτοκίνητο (εδώ που τα λέμε ούτε σε καινούργιο...), απλά γιατί δεν συμφέρει...
Φυσικά αρχική κουβέντα/σκέψεις είναι και έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για το τι και πως, καθώς και για εξαιρέσες για ιστορικά οχήματα και άλλες παρεμφερείς κατηγορίες...
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.901
Κριτικές
6
Like
3.689
Πόντοι
736
Θα εξελιχθούν σε μεγάλη σπατάλη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από ότι φαίνεται.

Καμία μα καμία σχέση με αυτοκίνητα που τα κρατάς για τριάντα χρόνια και κάνεις κι ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Αν και απο οτι ακούω απο διάφορους κατόχους ηλεκτρικών στο youtube λένε πως έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης , λάδια δεν έχουν ... μόνο τακάκια φρένων και εκείνα τα αλλάζεις πιό αργά απο οτι σε θερμικό αφου αναλαμβάνει μέρος του φρεναρίσματος ο ηλεκτροκινητήρας. Ειδικά αν κάποιος το φορτίζει και με φωτοβολταικα για να έχει μηδέν κόστος ... και ειδικά σε αργή φόρτιση που δεν καταπονεί την μπαταρία οπότε έτσι ίσως βγάλει και 10 και 15 χρόνια.

Μετά αν κάποιος δεν κάνει μεγάλες αποστάσεις και στο μισό να πέσει η μπαταρία που λέει ο λόγος πάλι μπορεί να του φτάνει. Ανάλογα τι αυτονομία είχε αρχικά και τι αποστάσεις κάνει.

Το μόνο πιο ακριβό απο οτι ακούω είναι τα λάστιχα που είναι ακριβότερα απο συμβατικού αυτοκινήτου , και δεν ξέρω μήπως αλλάζουν και τα κόστη ασφάλισης προς τα πάνω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom