Η απαγόρευση της πορνείας ΔΕΝ είναι κάτι που μπορεί να "καθιερωθεί", για τους εξής 3 λόγους:
1) Στηρίζεται στο κληρονομικά και γενετικά τοποθετημένο ένστικτο του είδους "άνθρωπος" (όπως και όλων των άλλων έμβιων οργανισμών), το ένστικτο της αναπαραγωγής.
Η διαφορά του ανθρώπου από τα άλλα είδη είναι ότι ο άνθρωπος εχει (λόγω ανάπτυξης στη διανόηση του) αναπτύξει και τις έννοιες "πλούτος", "αποθησαυρισμός", "ανταλλαγή", "συναλλακτικό μέσο" και άλλες τέτοιες που δεν έχουν τα ζώα, οπότε η άσκηση της πορνείας αιτία έχει το συνδυασμό ενστίκτου και αυτών των εννοιών. Όσο υπάρχουν αυτά τα δύο, η πορνεία ΔΕΝ κόβεται. Νόμιμα ή παράνομα, θα υπάρχει. Με ΕΝΑ μόνο στοιχείο από τα δυο, πορνεία δεν αναπτύσσεται.
2) Ιστορικά, δεν είναι τυχαίο ότι θερωρείται "το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου". Και οι Ρωμαίοι, και οι αρχαίοι Έλληνες, και άλλοι πριν απ' αυτούς (που δεν τους ξέρω) είχαν αποδεχτεί την ύπαρξη "εταίρων", "ιερόδουλων", "παλλακίδων" και όλων αυτών των ατόμων που έναντι υλικών ανταλλαγμάτων αναλάμβαναν την ψυχαγωγία και σεξουαλική ικανοποίηση των πελατών ή αφεντικών τους. Προσθέστε σ' αυτές και τις γιαπωνέζες γκέϊσες.
3) Καμία απαγόρευση, καμία ποινή, κανένας φόβος δεν μπορεί να χαλιναγωγήσει το ένστικτο. Το ένστικτο είναι πάνω απ' όλες τις λογικές και τις επιθυμίες, και θα συνεχίσει να υπάρχει και να εκδηλώνεται ότι νόμοι και αν βγουν.
Βέβαια, το "κοινό αίσθημα" που ποικίλλει από τόπο σε τόπο (π.χ. άλλο στη Νεβάδα, άλλο στο Ιραν) δε συμβαδίζει με την ανωτέρω πραγματικότητα, για τον απλό λόγο ότι το σχετικό ένστικτο (η ανάγκη του να πηδήξεις) δεν υπάρχει στον ίδιο βαθμό σε όλο τον πληθυσμό. Άλλη ανάγκη έχει ο νέος των 25 ετών άλλη ο των 70, άλλη η κυρία των 50, κλπ. Άρα "το κοινό αίσθημα" είναι ένα μίγμα όλων αυτών των τάσεων.
Και "οι νόμοι" ή "το περί δικαίου άισθημα" διαμορφώνονται από αυτές τις τάσεις, όχι από την ανάγκη που έχουν μερικοί να πηδήξουν.
Συμπέρασμα:
Καλά κάνουν στη Νεβάδα και βγάλανε δήμαρχο νταβατζή.
Αν το κάναμε κι εδώ, η χώρα θα πήγαινε καλύτερα.