τι εννοεις τον πληρωνουν?απο την τσεπη τους τα βγαζουν? μη μας τρελαινεις ρε yaramis.... αν δεν ειχε ανοιξει τις πορτες του δημοσιου ετσι ο Αντρεας και μετα οι υπολοιποι(ολοι τα ιδια σκατα ειναι απλα τοτε παραγινε το κακο) ,ολοι αυτοι οι ανθρωποι θα προσφεραν στον ιδιωτικο τομεα. θα εκαναν επιχειρησεις . θα πληρωναν φορους. θα απασχολουσαν προσωπικο. δεν θα τους πληρωναμε εμεις! μπαινα σε ενα σαιτ με παιχνιδια και παιξε καμια ξερη ή κανα ταβλι τωρα! θα δεις οτι θα παιξεις με δημοσιο υπαλληλο
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Η Ολυμπιακή αεροπορία στη MIG
- Μέλος που άνοιξε το νήμα stekas72
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 78
- Εμφανίσεις 4K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
yiaramis
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.151
- Κριτικές
- 60
- Like
- 254
- Πόντοι
- 5.525
φιλε yaramis ζω στην επαρχια και ξερω απο πρωτο χερι πως παιρνανε οι δημοσιο υπλληλοι εδω. και τι ωρα ειναι στο καφενειο και στα ουζερι.
Αυτό είναι αλήθεια, όσο περισσότερο απομακρύνεσαι από την Αθήνα τόσο περισσότερο οι Δ.Υ. τεμπελιάζουν.
αστα σου λεω εδω η καταστση ειναι δραματικη. τα σκεφτομαι και συγχιστηκα πρωι -πρωι.ειναι και προκλητικοι ρε πουστη μου. οσο γιαυτον στην νομαρχια ειναι τοσο βλακας που αποκλειεται να εχει σιγουρο για το στοιχημα. ειναι τοσο αχρηστος που απλα καθεται σε ενα γραφειο. και τι να τον κανουν? να τον διωξουν? δεν γινεται. μαλλον θα πρεπει να πληρωσεις με τον κοπο σου την Μya.Αλλα χαλαλι της.ελπιζω να μην ειναι ''δημοσια υπαλληλος'' στις υπηρεσιες
Ναύλοι εμπορευμάτων;;;
Από πότε μεταφέρει εμπορεύματα η Ολυμπιακή;;
Αααααααα, μάλλον θα λες την μεταφορά του ταχυδρομείου (σωθήκαμε τώρα.... ).
Ούτε τα λοιπά έσοδα τα βλέπω, αλλά τσπα.
Δε λέω μόνο τη μεταφορά ταχυδρομείου. Έχει τμήμα cargo, το οποίο κάπως δουλεύει. Η μέθοδος είναι (την εφαρμόζουν όλες οι εταιρείες) όταν έχουν κενά από πλευράς επιβατών, (οπότε βέβαια έχουν και κενά στο χώρο αποσκευών), να "συμπληρώνουν" το φορτίο του χώρου αποσκευών με cargo που περιμένει την ευκαιρία στα διάφορα αεροδρόμια. Λίγοι βέβαια έχουν φτάσει το επίπεδο της KLM που ακόμα και το χώρο επιβατών τον εκμεταλευόταν (τουλάχιστον πριν από χρόνια - το είχα δει με τα μάτια μου ταξειδεύοντας το 1991 προς ΗΠΑ) για cargo.
Για τους Δ.Υ. (στα διάφορα που γράφτηκαν):
Δεν είναι ο μισθός που κάνει θελκτική την προοπτική του να "διοριστεί" κάποιος. Ο μισθός είναι χαμηλός, χαμηλότερος από του ιδιωτικού τομέα. Είναι τα "υπόλοιπα" τυχερά (στα οποία αποκτά "πρόσβαση"), και τα οποία είναι ανάλογα με την περίπτωση, τη θέση, κλπ...
Κάποτε (πριν πολλά χρόνια) είχα ακούσει ότι οι θέσεις στην ΦΑΕΕ "δημοπρατοπούντο", και την μετάθεση εκεί την έπαιρνε ο προσφέρων τα περισσότερα.
Προσφέρων όμως που?
Στα κομματικά ταμεία βέβαια!
yiaramis
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.151
- Κριτικές
- 60
- Like
- 254
- Πόντοι
- 5.525
τι εννοεις τον πληρωνουν?απο την τσεπη τους τα βγαζουν? μη μας τρελαινεις ρε yaramis.... αν δεν ειχε ανοιξει τις πορτες του δημοσιου ετσι ο Αντρεας και μετα οι υπολοιποι(ολοι τα ιδια σκατα ειναι απλα τοτε παραγινε το κακο) ,ολοι αυτοι οι ανθρωποι θα προσφεραν στον ιδιωτικο τομεα. θα εκαναν επιχειρησεις . θα πληρωναν φορους. θα απασχολουσαν προσωπικο. δεν θα τους πληρωναμε εμεις! μπαινα σε ενα σαιτ με παιχνιδια και παιξε καμια ξερη ή κανα ταβλι τωρα! θα δεις οτι θα παιξεις με δημοσιο υπαλληλο
Οι Δ.Υ. εργάζονται αυτό που εργάζονται και πληρώνονται αυτό που πληρώνονται.Πληρώνονται για το έργο που προσφέρουν...Επίσης είναι οι μόνοι στη χώρα που πληρώνουν τους πραγματικούς φόρους που τους αναλογούν επειδή δεν έχουν δυνατότητα να φοροδιαφύγουν...
Τί εννοείς " από την τσέπη τους τα βγάζουν?" Ναί από την τσέπη τους τα βγάζουν, δικά τους λεφτά είναι...
Έχω δει απίστευτους τύπους στην περιφέρεια και ειδικά σε μικρές κομοπόλεις...Αραλίκι και άγιος ο θεός....
...Επίσης είναι οι μόνοι στη χώρα που πληρώνουν τους πραγματικούς φόρους που τους αναλογούν επειδή δεν έχουν δυνατότητα να φοροδιαφύγουν...
Θα αστειεύεσαι, με αυτό που γράφεις, yiaramis!
Μήπως θέλεις να μας πεις πως οι Δ.Υ. πληρώνουν φόρο και για τα "γρηγορόσημα" που εισπράττουν?
Τα δηλώνουν κι' αυτά?
Σοβαροί να είμαστε!
για να μην το συνεχισω γατι με συγχιζει το ολο θεμα, εκτος απο το αραλικι που λες, μην ξεχναμε τις απιστευτες μιζες που παιρνουν οι δημοσιοι υπαλληλοι σε εφοριες, πολεοδομιες, υπουργειο συγκοινωνιων κ.τ.λ. ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.ολοι τα ξερουμε αυτα! ειναι η μαστιγα ης ελλαδας(παντα μιλαω για την πλειοψηφια, εννοειται υπαρχουν και εξαιρεσεις). δουλευουμε για να τους πληρωνουμε. με δικα μας λεφτα που εχουμε βγαλει με πραγματικο ιδρωτα! οχι με αραλικι. απο τους δικους μας φορους πληρωνονται. και εμεις τους δινουμε τα φακελακια γιατι ετσι ειναι το συστημα.
Αμα δεν ηταν υπεραριθμοι. αμα δεν επαιρναν φακελακια. αμα μας εξυπηρετουσαν. αμα ειχαν τα προσοντα να ειναι σε μια θεση. αμα δε λουφαραν. αμα ηταν ευγενικοι. Ε τοτε ναι! θα τα αξιζαν τα λεφτα για το εργο που προσφερουν! Αλλα τωρα δεν τα αξιζουν. πληρωνονται αποτον ιδρωτα μας τσαμπα! τελος απο μενα γιατι το συγκεκριμενο θεμα με βγαζει εξω απο τα ρουχα μου.και μπαινω στο σαιτ παντα για να μου φτιαχνει το κεφι. οχι να μου το χαλαει και ειμαστε και οφ τοπικ .
Αμα δεν ηταν υπεραριθμοι. αμα δεν επαιρναν φακελακια. αμα μας εξυπηρετουσαν. αμα ειχαν τα προσοντα να ειναι σε μια θεση. αμα δε λουφαραν. αμα ηταν ευγενικοι. Ε τοτε ναι! θα τα αξιζαν τα λεφτα για το εργο που προσφερουν! Αλλα τωρα δεν τα αξιζουν. πληρωνονται αποτον ιδρωτα μας τσαμπα! τελος απο μενα γιατι το συγκεκριμενο θεμα με βγαζει εξω απο τα ρουχα μου.και μπαινω στο σαιτ παντα για να μου φτιαχνει το κεφι. οχι να μου το χαλαει και ειμαστε και οφ τοπικ .
Palios pounai alios
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 1.514
- Like
- 8
- Πόντοι
- 16
Δηλαδή ρε παιδιά η Ολυμπική ανήκει τώρα στους Άραβες; Γιατί με Αραβικά κεφάλαια ξέρω ότι κινείται ο Βγενόπουλος.
Και κάτι ακόμη. Πριν γίνει η πώληση άκουσα ότι της χαρίστηκαν όλα τα χρέη της Ολυμπιακής. Αν είναι έτσι ρε μάγγες γιατί δεν την κράταγε την Ολυμπιακή το Ελληνικό κράτος και έπρεπε να την πουλήσει στο Βγενόπουλο;
Και κάτι ακόμη. Πριν γίνει η πώληση άκουσα ότι της χαρίστηκαν όλα τα χρέη της Ολυμπιακής. Αν είναι έτσι ρε μάγγες γιατί δεν την κράταγε την Ολυμπιακή το Ελληνικό κράτος και έπρεπε να την πουλήσει στο Βγενόπουλο;
yiaramis
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.151
- Κριτικές
- 60
- Like
- 254
- Πόντοι
- 5.525
Θα αστειεύεσαι, με αυτό που γράφεις, yiaramis!
Μήπως θέλεις να μας πεις πως οι Δ.Υ. πληρώνουν φόρο και για τα "γρηγορόσημα" που εισπράττουν?
Τα δηλώνουν κι' αυτά?
Σοβαροί να είμαστε!
Stavros51 αυτό είναι άλλο θέμα. Υπάρχει τεράστια διαφθορά δεν το συζητώ. Αλλά είναι άλλο θέμα που σχετίζεται με την παρακμή των αξιών στο νεοέλληνα.
yiaramis
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.151
- Κριτικές
- 60
- Like
- 254
- Πόντοι
- 5.525
για να μην το συνεχισω γατι με συγχιζει το ολο θεμα, εκτος απο το αραλικι που λες, μην ξεχναμε τις απιστευτες μιζες που παιρνουν οι δημοσιοι υπαλληλοι σε εφοριες, πολεοδομιες, υπουργειο συγκοινωνιων κ.τ.λ. ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.ολοι τα ξερουμε αυτα! ειναι η μαστιγα ης ελλαδας(παντα μιλαω για την πλειοψηφια, εννοειται υπαρχουν και εξαιρεσεις). δουλευουμε για να τους πληρωνουμε. με δικα μας λεφτα που εχουμε βγαλει με πραγματικο ιδρωτα! οχι με αραλικι. απο τους δικους μας φορους πληρωνονται. και εμεις τους δινουμε τα φακελακια γιατι ετσι ειναι το συστημα.
Αμα δεν ηταν υπεραριθμοι. αμα δεν επαιρναν φακελακια. αμα μας εξυπηρετουσαν. αμα ειχαν τα προσοντα να ειναι σε μια θεση. αμα δε λουφαραν. αμα ηταν ευγενικοι. Ε τοτε ναι! θα τα αξιζαν τα λεφτα για το εργο που προσφερουν! Αλλα τωρα δεν τα αξιζουν. πληρωνονται αποτον ιδρωτα μας τσαμπα! τελος απο μενα γιατι το συγκεκριμενο θεμα με βγαζει εξω απο τα ρουχα μου.και μπαινω στο σαιτ παντα για να μου φτιαχνει το κεφι. οχι να μου το χαλαει και ειμαστε και οφ τοπικ .
Σιγά μην χαλαστούμε κιόλας για το χατήρι των Δ.Υ...Άσε που εμείς του ιδιωτικού τομέα έχουμε περισσότερο εργασιακό άγχος και κινδυνεύουμε από καρδιά...
Όταν έρθεις Αθήνα, πες μου να σου συστήσω κανένα χαλαρωτικό CG πορνίδιο και μην σκας για τα άλλα. Αυτό είναι η πεμπτουσία της ζωής...
εννοειται πως εχουμε. εμεις τη δουλεια τη κουβαλαμε ολοι μερα στη πλαατη μας και στο μυαλο μας. και δεν εχουμε και σιγουρο μελλον βρεξει-χιονισει. οκ οταν ερθω θα σου στειλω π.μ. να μου προτεινεις κατι καλο αν εχεις κατα νου. αλλα δεν θελω χαλαρωτικο! pse θελω να γινει χαμος! να ξεσπασω
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Δε λέω μόνο τη μεταφορά ταχυδρομείου. Έχει τμήμα cargo, το οποίο κάπως δουλεύει. Η μέθοδος είναι (την εφαρμόζουν όλες οι εταιρείες) όταν έχουν κενά από πλευράς επιβατών, (οπότε βέβαια έχουν και κενά στο χώρο αποσκευών), να "συμπληρώνουν" το φορτίο του χώρου αποσκευών με cargo που περιμένει την ευκαιρία στα διάφορα αεροδρόμια. Λίγοι βέβαια έχουν φτάσει το επίπεδο της KLM που ακόμα και το χώρο επιβατών τον εκμεταλευόταν (τουλάχιστον πριν από χρόνια - το είχα δει με τα μάτια μου ταξειδεύοντας το 1991 προς ΗΠΑ) για cargo.
Ναι, αυτά πριν την εποχή του UPS, FedEx, DHL, TNT.
Τώρα δεν συμφέρει να μπει κανένας στην αγορά αν δεν έχει καθετοποιημένο δίκτυο.
Για του εσωτερικού τώρα δεν ξέρω αν ακόμη και η ACS ή η Γενική χρησιμοποιούν το αεροπλάνο. Νομίζω ότι όλα τα μεταφέρουν με το καράβι ή οδικώς.
Stavros51 αυτό είναι άλλο θέμα. Υπάρχει τεράστια διαφθορά δεν το συζητώ. Αλλά είναι άλλο θέμα που σχετίζεται με την παρακμή των αξιών στο νεοέλληνα.
Φίλε, σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου (και όχι μόνο της ΕΕ), ισχύει ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ο θεσμός του "πόθεν έσχες".
Δηλαδή, ο οποιοσδήποτε, ανά πάσα στιγμή, είναι δυνατό να κληθεί να εξηγήσει πως απέκτησε τα περιουσικά του στοιχεία.
Μιλάμε για χοντρά πράματα, δηλαδή ο θεσμός αυτός δε μπορεί να πιάσει το αν κάποιος ξοδεύει πολλά σε ακριβά εστιατόρια, σε ακριβά CG, αν με λίγα λόγια ζει πολυτελώς αλλά δεν κάνει προκλητικές κινήσεις.
Πιάνει όμως τον πλουτισμό, με την έννοια της απόκτησης και συσσώρευσης περιουσιακών στοιχείων, τα οποία ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ δε μπορούν να δικαιολογηθούν από τις επίσημες απολαβές του εξεταζόμενου, έστω κι αν αυτός έχει κάνει το σκατό του παξιμάδι για όλα τα χρόνια που είναι στην ενεργό οικονομική ζωή.
Ας πούμε δηλαδή ότι πιάνει πλουτισμό που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί παρά μόνο αν τα εισοδήματα του ατόμου ήταν (για σειρά ετών) διπλάσια, τριπλάσια, ή πενταπλάσια των επισήμων. Το +20% ή +50% δε το πιάνει.
ΟΜΩΣ, εδώ (σε μας) μιλάμε για ΕΞΩΦΘΑΛΜΕΣ περιπτώσεις τέτοιου πλουτισμού.
Δεν μπορεί δηλαδή να δικαιολογηθεί ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ πως Δ.Υ. με μισθό 1.000, 1.500 ή έστω 2.500 ευρώ (και πόσοι είναι αυτοί οι των 2.500?) βρίσκεται μετά από 10~15 χρόνια υπηρεσίας με ακίνητα αξίας μερικών εκατομμυρίων ευρώ....
Το θέμα είναι ΓΙΑΤΙ δεν ενεργοποιείται ένα τέτοιο σύστημα ελέγχων:
Κατά τη γνώμη μου ο λόγος είναι ότι δεν είναι δυνατόν να ενεργοποιηθεί. Θα συναντήσει την άρνηση (και το σαμποτάρισμα) από ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ του υπάρχοντος οικονομικού, κοινωνικού και πολιτικού κατεστημένου, γιατί ΟΛΟΣ ο μηχανισμός λειτουργίας της οικονομίας (και της κοινωνίας) είναι στημένος πάνω σε τέτοιες βάσεις. Και όλα τα συστήματα (με πρώτο το πολιτικό) ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ πάνω σε αυτούς τους επί μέρους μηχανισμούς. Ακόμα κι' αν (κάποιος) δεν έχει άμεσα οφέλη από την ύπαρξή τους, έχει προσδοκία οφέλους, ή παράπλευρα ωφέλη. Οπότε η σκέψη για δημιουργία τέτοιων θεσμών ελέγχου είναι έξω από κάθε πραγματικότητα, με καμία δυνατότητα επιτυχίας (ή μάλλον ούτε καν λειτουργίας), και παραμένει μόνο σε εξαγγελίες πολιτικών κινήσεων τύπου... Βασίλη Λεβέντη, με αυτονόητη την σύνδεσή τους με τη γραφικότητα.
Τώρα το τι εννοείς με τον όρο "παρακμή αξιών", δεν το καταλαβαίνω. Αυτό που σου περιγράφω δε σου ακούγεται σαν "παρακμή αξιών"? Ξέρεις, σε ΟΛΟΥΣ αυτούς τους ανθρώπους (που λειτουργούν έτσι μέσα σε αυτό το σύστημα), ΔΕΝ αποτελεί παρακμή αξιών. Είναι η καθημερινότητά τους, και δεν αισθάνονται ότι κάτι δεν κάνουν καλά. Η συνείδησή τους είναι ήσυχη.
Αυτό, δε βλέπω πως θα αλλάξει.
Ναι, αυτά πριν την εποχή του UPS, FedEx, DHL, TNT.
Τώρα δεν συμφέρει να μπει κανένας στην αγορά αν δεν έχει καθετοποιημένο δίκτυο.
Για του εσωτερικού τώρα δεν ξέρω αν ακόμη και η ACS ή η Γενική χρησιμοποιούν το αεροπλάνο. Νομίζω ότι όλα τα μεταφέρουν με το καράβι ή οδικώς.
Δε μιλάω για το εσωτερικό.
Σε διεθνές επίπεδο, υπάρχει optimization σε φοβερό βαθμό, τόσο για επιβάτες, όσο και για cargo.
Το φαινόμενο "άδειο αεροπλάνο" σχεδόν έχει εκλείψει από τα διεθνή αεροδρόμια.
Όταν παραδίνεις ένα φορτίο σε μια μεταφορική εταιρεία (forwarder, όχι airliner) για να στο πάει κάπου, πληρώνεις ανάλογα με το "Σε πόσο χρόνο θέλεις να φτάσει". Αν τους πεις "σε 1 μέρα", τους δένεις τα χέρια από πλευράς ελιγμών στη φόρτωση, και σε βαράνε (στην τιμή) ανάλογα. Αν τους πεις "σε 15 μέρες", τους δίνεις τη δυνατότητα να βρουν ποιο αεροπλάνο είναι άδειο, και να "χώσουν" το φορτίο σου εκεί. Αντίστοιχα, και η Lufthansa π.χ. που πετάει Πεκίνο-Φρανκφούρτη θα χρεώσει φτηνά το m3 αν η πτήση της είναι άδεια, και πανάκριβα αν δεν έχει χώρο.
Οι couriers που είπες έχουν κάθετο δίκτυο για τις βασικές διαδρομές, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχουν ιδιόκτητο στόλο για ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις διαδρομών. Ούτε ότι τα φορτία τους χωράνε πάντα στο "τακτικό" τους δρομολόγιο, ούτε ότι αυτό είναι πάντα γεμάτο.
Θυμάμαι φίλε Voltaire, ως παιδί, να πετάω με ΑΔΕΙΑ αεροπλάνα γραμμών (με τους γονείς μου).
Από τότε που μπήκε στη ζωή μας το computer, αυτό το φαινόμενο έχει εκλείψει.
Αν π.χ. Βιέννη-Αθήνα το δρομολόγιο για απόψε έχει μόνο 3 επιβάτες, και το "δίκτυο" Η/Υ των αερογραμμών ανακαλύψει ότι υπάρχουν και 12 Τσέχες από Πράγα για Αθήνα, θα τις στείλει στη Βιέννη και θα τις φέρουν από εκεί με την άδεια Austrian.
Το δρομολόγιο Πράγα-Αθήνα ματαιώνεται.
Πάμε Βενιζέλο να παραλάβουμε τις Τσέχες?
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Θυμάμαι φίλε Voltaire, ως παιδί, να πετάω με ΑΔΕΙΑ αεροπλάνα γραμμών (με τους γονείς μου).
Από τότε που μπήκε στη ζωή μας το computer, αυτό το φαινόμενο έχει εκλείψει.
Α, τι μου θύμισες.
Κάποιες εποχές που ταξίδευα συχνά πάνω από τον Ειρηνικό με DC-10 που είχαν τις θέσεις στην διάταξη 2+5+2.
Το αεροπλάνο ήταν τόσο άδειο που έπιανα πεντάδα, έριχνα τα μπράτσα, έβγαζα παπούτσια, κουβερτούλα και την έπεφτα για ύπνο κανονικά.
Μεγαλεία!
Και κανένας δεν σου έλεγε τίποτε γιατί εκείνες τις εποχές τα πράγματα ήταν πολύ χαλαρά (άσε που μπορούσες να πιείς και όσα Bloody Mary τραβούσε η ψυχή σου).
πάνω από τον Ειρηνικό με DC-10...
Καλά που σ' έχουμε τώρα εδώ, ανάμεσά μας...
Αυτά δεν ήταν που έπεφταν σα τις μύγες γιατί ξαφνικά άνοιγε η πόρτα για τα μπαγκάζια?
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Καλά που σ' έχουμε τώρα εδώ, ανάμεσά μας...
Αυτά δεν ήταν που έπεφταν σα τις μύγες γιατί ξαφνικά άνοιγε η πόρτα για τα μπαγκάζια?
Ναι, αλλά νομίζω ότι τότε το είχαν λύσει αυτό το πρόβλημα.
Μπα, το πολύ - πολύ να μου συνέβαινε κάτι σαν αυτό καθώς τα περισσότερα ταξίδια ήταν με την Aloha:
Το 1956 το Ελληνικό κράτος υπογράφει συμφωνία με έναν πολύ γνωστό επιχειρηματία, τον Κο Αριστοτέλη Ωνάση, για την παραχώρηση της τότε Εθνικής Ανώνυμης Εταιρίας Τ.Α.Ε. (Τεχνικαί Αεροπορικαί Εκμμεταλεύσεις). Όπως και σήμερα η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από προσπάθειες πώλησης και αποτυχημένους πληστειριασμούς.
Στις αρχές του 1957 πέταξε για πρώτη φορά αεροπλάνο της νέας πλέον Ολυμπιακής Αεροπορίας. Η Ο.Α. γνώρισε στιγμές δόξας και ραγδαία επέκταση για 2 δεκαετίες, με αποκορύφωμα το 1972 όταν η πρώτη πτήση της εταιρίας στην Αυστραλία δημιουργεί την Ο.Α. των 5 ηπείρων.
Λίγους μήνες μετά το θάνατο του Αλέξανδρου Ωνάση το 1973 η Ο.Α. γυρνάει στα χέρια του Ελληνικού κράτους και η αρχή του νέου τέλους ξεκινάει. Οι δεκαετίες του '80, '90 και του 2000 στιγματίζονται από απεργίες, αθρόες κομματικές προσλήψεις, παράλογα υψηλή μισθοδοσία, κλαδικές διεκδικήσεις και πάντοτε φυσικά από ... καθυστερήσεις.
Η ιστορία κύκλους κάνει και σήμερα το Ελληνικό κράτος πουλάει την εταιρία στο Κο Βγενόπουλο. Έναν διαφορετικό επιχειρηματία από τον αείμνηστο Ωνάση - έναν Έλληνα μεν, εκπρόσωπο ξένων κεφαλαίων δε.
Οι διαφορές μεταξύ τους φανερές. Παντοδύναμος ο Ωνάσης σε παγκόσμιο επίπεδο, δυνατός ο Βγενόπουλος στην Ελλάδα. Οι ομοιότητες επίσης φανερές. Έλληνες και μερακλήδες και οι δύο.
Η Ολυμπιακή Αεροπορία σίγουρα θα αρχίσει σύντομα να πέρνει τα πάνω της. Φοβάμαι όμως φίλοι πως αυτή τη φορά - όταν κάνει το κύκλο της - δεν θα γυρίσει ούτε στο κράτος αλλά ούτε και σε Ελληνικά χέρια. Το προϊόν θα "καθαριστεί" (πείτε το εξυγίανση αν θέλετε) και τελικά θα πουληθεί σε κομμάτια σε ξένες αεροπορικές.
Μία ακόμη επιχείρηση εθνικής σημασίας (μετά τον ΟΤΕ και όσες ακολουθούν) θα εξαφανιστεί. Ναι μεν δε θα πληρώνουμε τα ετήσια κερατιάτικα σε ζημιές - τόσα όμως που πλήρωσαν οι πατεράδες μας και εμείς έως τώρα, πάνε στο βρόντο. Όλες οι προσπάθειες (κακές και απαράδεκτες, δε λέω) θα χαθούν μονομιάς. Η Ολυμπιακή της ΕΛΛΑΔΑΣ ... φεύγει και δεν ξαναγυρνά.
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 55
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 3K
- Εμφανίσεις
- 85K
- Απαντήσεις
- 49
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 270
- Εμφανίσεις
- 27K