You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula-1 Ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Gamolas
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 1K
- Εμφανίσεις 42K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Φιλε οτι και να λεμε οι αριθμοι μιλανε μονοι τους η f1 ειναι για αντρες οχι για παιδακια
οσο σπρωξιμο και να εχεις αμα δεν αξιζεις δε κανεις τιποτα.
ουδείς αμφισβήτησε τις ικανότητες του σουμάχερ.... Ούτε κανένας αμφισβητεί ότι ο Ολυμπαικός είναι σε βάθος χρόνου η καλύτερη ομάδα της δεκαετίας στην Ελλάδα... Ομως, όπως και σε όλα τα πράγματα στη ζωή δεν άξιζε και τα 7 που πήρε... Και στη ζωή όλα είναι δανεικά.... Αυτό που δικαιούτο με χίλια και ήταν το τελυταίο του, του το πήρε η πουτάνα η τύχη με ένα πονηρό χαμόγελο και δίδοντάς το σε έναν πιλότο που ο Σούμι πάντα έκανε πλάκα μαζί του.......
Τυχαίον;;;;;;;
ουδείς αμφισβήτησε τις ικανότητες του σουμάχερ.... Ούτε κανένας αμφισβητεί ότι ο Ολυμπαικός είναι σε βάθος χρόνου η καλύτερη ομάδα της δεκαετίας στην Ελλάδα... Ομως, όπως και σε όλα τα πράγματα στη ζωή δεν άξιζε και τα 7 που πήρε... Και στη ζωή όλα είναι δανεικά.... Αυτό που δικαιούτο με χίλια και ήταν το τελυταίο του, του το πήρε η πουτάνα η τύχη με ένα πονηρό χαμόγελο και δίδοντάς το σε έναν πιλότο που ο Σούμι πάντα έκανε πλάκα μαζί του.......
Τυχαίον;;;;;;;
Καλα μην το παμε και τοσο μακρια....η καριολα η τυχη, η πουτανα η ζωη και αλλα τετοια!
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
δλδ δεν ήταν καριόλα η τύχη που έσκασε το λάστιχο όταν δεν είχε σκάσει ποτέ στον σούμι;Καλα μην το παμε και τοσο μακρια....η καριολα η τυχη, η πουτανα η ζωη και αλλα τετοια!
ένα λάστιχο ένα παγκόσμιο...
Επισκέπτης
http://[URL unfurl="true"]www.7extrememotorsports.com/formula1/cars/ferrari-f1-15.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.kaliteliresimler.com/data/media/1/Ferrari_Formula_1.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.kaliteliresimler.com/data/media/1/Ferrari_Formula_1.jpg[/img[/URL]]
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
ο σουμάχερ ενφό ακολουθούσε τον σένα όταν αυτός έσκασε στην ταμπουρέλλο......Κατα μια έννοια, ο σουμάχερ ήταν τυχερός που δεν ειχε αντίπαλο το Σέννα.
Η τύχη σίγουρα παίζει ρόλο και όποιος δεν το παραδέχεται κάνει σχεδιασμούς μη ρεαλιστικους
Μετά άρχισε η αυτοκρατορία του......
Οχι δεν ήταν ουτε και αυτό τυχαίο...............
Επισκέπτης
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
όποιος δεν έχει δει τον Σένα να οδηγεί είναι σαν να υποστηρίζει ότι είναι στριπτηζάς χωρίς να έχει γνωρίσει το τέσσερα..................
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
μαζί με τον λάουντα, φάτζιο και βιλνέβ οι κορυφαίοι εβερ......Ο σέννα ήταν ο τελευταίος κορυφαίος οδηγός φόρμουλα 1 που οδηγούσε το αμάξι με ανάποδα τιμόνια
Πριν απο αυτόν ο μάνσελ, ο πικέ και ο Ρόσμπεργκ - από όσο καιρό παρακολουθώ εγω τουλάχιστον (παρακολουθώ αρκετό καιρό αλλα όχι πια)
μην ξεχνάς ότι τότε τα ατυχήματα ήταν θανατηφόρα πολλές φορές και τα αυτοκίνητα ήθελαν πιλότο, όχι cpu για να οδηγηθούν......
Παραθέτω συγκλονιστικό άρθρο για το ατύχημα του Λάουντα......
Πριν 30 χρόνια στη Γερμανία...
Πάνος Σεϊτανίδης - Στείλτε e-mail στον συντάκτη
Δημοσίευση : 28/07/2006 19:29
Το 1925 έγιναν τα εγκαίνια της πιο διάσημης πίστας του κόσμου, του Nurburgring, το οποίο έφερε το τίτλο «Πράσινη Κόλαση». Με αρχικό μήκος 28 χιλιομέτρων και μετέπειτα 23 με 78 στροφές, αυτό το σιρκουί αποτελούσε τη μέγιστη πρόκληση. Με την συνεχιζόμενη εξέλιξη στην φόρμουλα 1, οι ταχύτητες άρχισαν να ξεπερνούν τα όρια και οι μάχες στο North Loop, έμοιαζαν ισορροπία σε τεντωμένο σκοινί. Τη δεκαετία του ’70 όμως, ήρθε η στιγμή όπου οι πιλότοι αρνούνταν να συνεχίσουν να ρισκάρουν τις ζωές τους.
«Θυμάμαι καλά εκείνη την εποχή όταν εμείς, οι οδηγοί, είχαμε δώσει τριετή διορία στο Nurburgring και το 1976 ήταν η τελευταία χρονιά αυτής της διορίας. Το συζητήσαμε ξανά στο Long Beach και η άποψη πολλών ήταν πως τα αυτοκίνητα είχαν γίνει υπερβολικά γρήγορα και πως θα έπρεπε να μειώσουμε τη διορία κατά ένα χρόνο και να μην τρέξουμε εκεί. Ψηφίσαμε και η πλειοψηφία αποφάσισε να τηρήσουμε την διορία και να τρέξουμε εκεί μία ακόμη φορά. Εγώ ήμουν ενάντιος σε αυτό αλλά ακολούθησα την πλειοψηφία και έτρεξα στον αγώνα», δηλώνει σχετικά ο Niki Lauda.
Δυστυχώς για τον Αυστριακό, η 1η Αυγούστου του 1976, ήταν η μέρα που σημάδεψε τη ζωή του για πάντα. Ο Αυστριακός πρωταγωνίστησε σε ένα από τα χειρότερα ατυχήματα στην ιστορία της φόρμουλα 1. Και επιβίωσε της πύρινης κόλασης, από καθαρή τύχη...
Μετά το ατύχημα του Lauda, ο αγώνας συνεχίστηκε με 20 οδηγούς να τολμούν να ρισκάρουν κι άλλο με τη συμμετοχή τους. Τρεις ακόμα οδηγοί απέτυχαν να φτάσουν στον τερματισμό, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστούν. Αλλά οι μέρες του τρόμου, τελείωσαν μετά από εκείνη την ημέρα. Ο James Hunt ήταν ο τελευταίος νικητής αλλά κατακτώντας την καρό σημαία, ο σκέψη του ήταν στον σοβαρά τραυματισμένο Niki Lauda. Ο πρωτοστάτης σε θέματα ασφάλειας, έπεσε θύμα του σιρκουί που φοβόταν εξ αρχής...
Πίσω από τον James Hunt τερμάτισε ο Jody Scheckter αλλά ούτε εκείνος είχε διάθεση για πανηγυρισμούς. Ο Jochen Mass πέτυχε το πρώτο βάθρο της καριέρας του ενώ ακολούθησαν οι Carlos Pace, Gunnar Nilsson και ο Rolf Stommelen που κέρδισε τον τελευταίο βαθμό της καριέρας του. Στο βάθρο δεν υπήρχαν χαμόγελα, μόνο αγωνία αλλά και ανακούφιση αφού όλοι όσοι έφταναν σώοι στη γραμμή του τερματισμού, ήταν νικητές...
«Δεν μπορούσες να φοβάσαι το θάνατο και έπρεπε να είσαι έτοιμος να πάρεις απίστευτα ρίσκα αν ήθελες να πετύχεις κάτι εδώ. Ήταν σπουδαία πρόκληση αλλά από την άλλη, ήταν και τρομακτικά επικίνδυνα. Έπρεπε να βρουν μία λύση και τελικά δημιουργήθηκε το νέο Nurburgring, το οποίο διαφέρει πολύ από το προηγούμενο αφού έπρεπε να εναρμονίζεται με τις σύγχρονες σταθερές ασφαλείας», σχολιάζει ο Lauda.
Η φόρμουλα 1 επέστρεψε στο Nurburgring το 1984 αλλά το Γερμανικό γκραν πρι διεξάγεται πλέον στο Hockenheim. Ωστόσο, στο North Loop εξακολουθούν να γίνονται κάποιοι αγώνες, μεταξύ των οποίων και ένας 24ωρος. Πάντως, όπως μπορείτε να διαβάσετε σε σχετικό θέμα του contra.gr, οι δύο προαναφερθείσες πίστες, θα εναλλάσσονται από του χρόνου στο καλαντάρι της φόρμουλα 1.
Persona, λάουντα, βιλνέβ και φάντζιο δεν είδα ποτέ. Δυστυχώς
Ομως είχα την τύχη (και το θεωρώ πραγματική εύνοιά της) να δω το Σέννα να οδηγεί τριτοκλασσάτο αυτοκίνητο (Lotus John Player Special) με ανάποδα στη βροχή και να πλησιάζει την κότα τον Αλαίν Πρόστ - τότε με Marlboro McLaren - αναγκάζοντας τους Γάλλους κριτές να διακόψουν τον αγώνα και να τον κατακυρώσουν στον Προστ.
Προσωπικά γουστάρω τους οδηγούς (και τους ανθρώπους) που παίρνουν ρίσκα και κατεβαίνουν για να κερδίσουν.
Σέννα = Θεός.
Παιδιά σορυ αλλα δεν έχω να πω κάτι για φέτος μας και δεν εχω δει ουτε ένα αγώνα. Ισως τον επόμενο.
Ομως είχα την τύχη (και το θεωρώ πραγματική εύνοιά της) να δω το Σέννα να οδηγεί τριτοκλασσάτο αυτοκίνητο (Lotus John Player Special) με ανάποδα στη βροχή και να πλησιάζει την κότα τον Αλαίν Πρόστ - τότε με Marlboro McLaren - αναγκάζοντας τους Γάλλους κριτές να διακόψουν τον αγώνα και να τον κατακυρώσουν στον Προστ.
Προσωπικά γουστάρω τους οδηγούς (και τους ανθρώπους) που παίρνουν ρίσκα και κατεβαίνουν για να κερδίσουν.
Σέννα = Θεός.
Παιδιά σορυ αλλα δεν έχω να πω κάτι για φέτος μας και δεν εχω δει ουτε ένα αγώνα. Ισως τον επόμενο.
Επισκέπτης
Ο Σενα θεοποιηθηκε επειδη σκοτωθηκε. Εξαιρετικός οδος δε λεω, αλλα ερχεται πισω απο τον Σουμι. Μετα το Μικαελ, απλα το χαος. Ακομα και αν Ο Σενα δε σκοτωνοταν σ εκεινη την καταραμενη στροφη, την επομενη χρονια θα αρχιζε η κυριαρχια του Σουμι.
Και για να παω λιγες σελιδες πισω στο θρεντ, κοιτα χαρα οι οπαδοι της ασημενιας που πηραν εναν αγωνα και νομιζουν ότι κατι εκαναν... Ουτως η άλλως αυτη η κωλοπιστα του Μονακο ειναι καταραμενη για μας. Ακομα και το Σαββατο που καναμε το 1-2, μπορει να αναθαρρησα αλλα μεσα μου ηξερα ότι στο πριγκηπατο θα παρουμε απο τα τρια το μακρυτερο. Και μη μου αρχισει κανεις τις παπαριες πρωι πρωι γιατι γυρισα στις 2 το πρωι απο το Μονακο παρμενη και ΔΑΓΚΩΝΩ
Και για να παω λιγες σελιδες πισω στο θρεντ, κοιτα χαρα οι οπαδοι της ασημενιας που πηραν εναν αγωνα και νομιζουν ότι κατι εκαναν... Ουτως η άλλως αυτη η κωλοπιστα του Μονακο ειναι καταραμενη για μας. Ακομα και το Σαββατο που καναμε το 1-2, μπορει να αναθαρρησα αλλα μεσα μου ηξερα ότι στο πριγκηπατο θα παρουμε απο τα τρια το μακρυτερο. Και μη μου αρχισει κανεις τις παπαριες πρωι πρωι γιατι γυρισα στις 2 το πρωι απο το Μονακο παρμενη και ΔΑΓΚΩΝΩ
Ο Σενα θεοποιηθηκε επειδη σκοτωθηκε. Εξαιρετικός οδος δε λεω, αλλα ερχεται πισω απο τον Σουμι. Μετα το Μικαελ, απλα το χαος. Ακομα και αν Ο Σενα δε σκοτωνοταν σ εκεινη την καταραμενη στροφη, την επομενη χρονια θα αρχιζε η κυριαρχια του Σουμι.
Συγνώμη αλλα δεν ξέρεις τι λες
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Ιουλία.......Ο Σενα θεοποιηθηκε επειδη σκοτωθηκε. Εξαιρετικός οδος δε λεω, αλλα ερχεται πισω απο τον Σουμι. Μετα το Μικαελ, απλα το χαος. Ακομα και αν Ο Σενα δε σκοτωνοταν σ εκεινη την καταραμενη στροφη, την επομενη χρονια θα αρχιζε η κυριαρχια του Σουμι.
Και για να παω λιγες σελιδες πισω στο θρεντ, κοιτα χαρα οι οπαδοι της ασημενιας που πηραν εναν αγωνα και νομιζουν ότι κατι εκαναν... Ουτως η άλλως αυτη η κωλοπιστα του Μονακο ειναι καταραμενη για μας. Ακομα και το Σαββατο που καναμε το 1-2, μπορει να αναθαρρησα αλλα μεσα μου ηξερα ότι στο πριγκηπατο θα παρουμε απο τα τρια το μακρυτερο. Και μη μου αρχισει κανεις τις παπαριες πρωι πρωι γιατι γυρισα στις 2 το πρωι απο το Μονακο παρμενη και ΔΑΓΚΩΝΩ
Πόσων χρόνων είσαι;
Εχεις γνώση από αυτοκίνηση;
Οι πιλότοι προ Σουμάχερ και λοιπών εκτός από τους αντιπάλους τους σε κάθε αγώνα είχαν να αντιμετωπίσουν το ενδεχόμενο θανάτου.
Επίσης, όταν οδηγούσαν οι Βιλνέβ, Λάουντα και λίγο ο Σένα υπήρχαν ακόμα Τουρμπίσια μοτέρ.
Εχεις οδηγήσει ποτέ τουρμπίσιο αυτοκίνητο να σου ανοίγει η τουρμπίνα λίγο πριν τη στροφή; Γιατί νομίζεις ότι υπήρξε το ατύχημα του Λάουντα;
Οι σημερινοί πιλότοι συμπεριλαμβανομένου του Σούμι, είχαν στα χέρια τους τεχνολογικά θαύματα, με τρακσιον κοντρόλ, αλλαγή ταχυτήτων στο τιμόνι χωρίς συμπλέκτη κτκ κτλ....
Ψάξε βρες στον γούγλη το βιντεάκι του Σένα στο Μονακό όπου ο Σένα κάνει καλά στο όριο μια μακλάρεν αφήνοντας συνεχώς το τιμόνι για να αλλάξει ταχύτητες.....
Επίσης δεν έχει νόημα να συγκρίνεις ανθρώπους με τα ίδια επί της ουσίας φυσικά προσόντα να οδηγούν αυτοκίνητα που απέχουν τεχνολογικά έτη φωτός.
Ανεξαρτήτως αγάπης, ή όχι προς τον έναν ή τον άλλο, όπως είχε πει και ο Λάουντα όταν είχει μπει στην Τζάγκουαρ πριν από μερικά χρόνια....
"Αυτό μπορεί να το οδηγήσει και πίθηκος..........."
Οι σημερινοί πιλότοι είναι περισσότερο αθλητές αναγκασμένοι να αντέχουν στα διαρκή πλευρικά τζι για κάνα δίωρο, παρά τρελλαμένοι με το αυτοκίνητο ψυχάκιες που έπαιζαν κάθε βδομάδα τη ζωή τους κορώνα γράμματα.
Υ.Γ.
Να πούμε επίσης ότι στη 10ετή κυριαρχία του Σουμάχερ, τα μισά χρόνια έπαιζε χωρίς αντίπαλο.....
Οι ομηρικές μάχες του Προστ με το Σένα γίνονταν με ίδιο μονοθέσιο όπου εκεί φαίνεται και η διαφορά κλάσης ενός οδηγού.... Στη Φερράρι ο Σουμάχερ τον δεύτερο τον είχε για τεστ ντράιβ.........
Οσο για την πίστα του Μονακό, η πιο δύσκολη πίστα από πλευράς συγκέντρωσης (ανά πάσα στιγμή κάνεις έρωτα με τις μπάρες- όποιος ΔΕΝ έχει πάει και οδηγήσει αυτή τη διαδρομή να δει τι σημαίνει να περνάς με 270 να φρενάρεις και να βλέπεις απέναντι την Στ Ντεβότ) ψάξε στο γούγλη το βιντεάκι που κέρδισε ο Σένα, ενώ ο Μάνσελ προσπαθούσε με καινούργια ελαστικά και ενεργητική ανάρτηση στη Ρενό να περάσει για 11 γύρους (στο τέλος λιποθύμησε από την υπερπροσπάθεια) και μετά συζητάμε ξανά......
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Συγνώμη αλλα δεν ξέρεις τι λες
ενφό κλασσικό παράδειγμα πλύσης εγκεφάλου από μέρκετινγκ μάνατζερς......
Επισκέπτης
Βλεπω την ΜΑΙΜΟΥ να το περνει φετος.
[youtube=425,350]D0YRm5Os1uQ&feature=related[/youtube]
[youtube=425,350]D0YRm5Os1uQ&feature=related[/youtube]