diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
Η εταιρεία χοτ-ντογκ στις ΗΠΑ ήθελε να λανσάρει ένα νέο προϊόν με πρωταγωνιστή το... υπερμεγέθες λουκάνικο.
Τι πιο φυσικό από το να επιλέξει το ημίχρονο του Super Bowl για να μεταδόσει τη νέα διαφήμιση.
Η «συνταγή» του σποτ, όμως, αποδείχθηκε κομμάτι υπερβολική, όπως προκύπτει από το γεγονός ότι η διαφήμιση δεν μεταδόθηκε ποτέ ξανά.
Δείτε την και κρίνετε αν η απόφαση ήταν σωστή:
www.protothema.gr/life-style/article/352193/deite-tin-apagoreumeni-diafimisi-hot-dog-pou-sokare-to-amerikaniko-koino/]http://www.protothema.gr/life-style/article/352193/deite-tin-apagoreumeni-diafimisi-hot-dog-pou-sokare-to-amerikaniko-koino/[/url]
Τι πιο φυσικό από το να επιλέξει το ημίχρονο του Super Bowl για να μεταδόσει τη νέα διαφήμιση.
Η «συνταγή» του σποτ, όμως, αποδείχθηκε κομμάτι υπερβολική, όπως προκύπτει από το γεγονός ότι η διαφήμιση δεν μεταδόθηκε ποτέ ξανά.
Δείτε την και κρίνετε αν η απόφαση ήταν σωστή:
www.protothema.gr/life-style/article/352193/deite-tin-apagoreumeni-diafimisi-hot-dog-pou-sokare-to-amerikaniko-koino/]http://www.protothema.gr/life-style/article/352193/deite-tin-apagoreumeni-diafimisi-hot-dog-pou-sokare-to-amerikaniko-koino/[/url]