Νέα

Ευρωπαϊκός Κινηματογράφος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα lilly
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

lilly

Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
926
Like
0
Πόντοι
6
Αν υπάρχει ήδη θέμα, ζητώ συγγνώμη και αν μπορείτε συγχωνεύστε το!
Έκανα προσαρμοσμένη αναζήτηση αλλά δεν μου έβγαλε κάτι πέραν των "πορνό".

Βλέπετε Ευρωπαϊκό Κινηματογράφο? Ποιες ταινίες θεωρείτε πως είναι οι καλύτερες και τις προτείνετε?

Είδα χθες το todo sobre mi madre και το βρήκα υπέροχο, γι' αυτό και το τόπικ! :-* :-*

(Μην με αρχίσετε στα πειράγματα και βάλετε πορνό pretty pretty plz!)
 

trikardos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2008
Μηνύματα
11.073
Like
31
Πόντοι
166
Λιλλυ χαιρωμε που ανακαλυπτης τον ευρωπαικο κινηματαγραφο, ειναι  αρκετα διαφορετικος απο τον αμερικανικο, ποιο ουμανιστικος.
Αρχικα θα σου προτυνα να δεις κλασσικο ιταλικο σινεμα. Σε εφημεριδες εχουνε χαρισει αρκετα dvd, ψαξε αξιξει τον κοπο.
Φυσικα καθε χωρα εχει την δικη της σχολη σινεμα που η γλωσσικη της διαφοροποιηση και μονο δεινει ενα πρωτο τονο πλουραλισμου.
Οι γαλλικες κομεντι εχουν και αυτες πολυ μεγαλο ενδιαφερον, αλλα και οι ρωσικες μια ποιητικοτιτα.
Αυτα για την ωρα, αυριο θα σου στηλω ενα μικρο καταλογο με αυτες που φιλικα εχω να σου προτινω
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
το γινεκακι προτινι,

τον Αλμδοβαρ ,αλα οσεσ φορεσ εχουμε παη με περνι ο ιπνοσ
 
OP
OP
L

lilly

Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
926
Like
0
Πόντοι
6
Λιλλυ χαιρωμε που ανακαλυπτης τον ευρωπαικο κινηματαγραφο, ειναι  αρκετα διαφορετικος απο τον αμερικανικο, ποιο ουμανιστικος.
Αρχικα θα σου προτυνα να δεις κλασσικο ιταλικο σινεμα. Σε εφημεριδες εχουνε χαρισει αρκετα dvd, ψαξε αξιξει τον κοπο.
Φυσικα καθε χωρα εχει την δικη της σχολη σινεμα που η γλωσσικη της διαφοροποιηση και μονο δεινει ενα πρωτο τονο πλουραλισμου.
Οι γαλλικες κομεντι εχουν και αυτες πολυ μεγαλο ενδιαφερον, αλλα και οι ρωσικες μια ποιητικοτιτα.
Αυτα για την ωρα, αυριο θα σου στηλω ενα μικρο καταλογο με αυτες που φιλικα εχω να σου προτινω

:-* :-* :-*
Θα χαρώ πολύ να δω τις προτάσεις σου και σ' ευχαριστώ για την απάντηση!
Έχω δει κάποιες ταινίες πχ amelie, la vita e bella, full monty, ρώσικο δεν έχω δει ούτε για δείγμα!  :<

Περιμένω προτάσεις λοιπόν!  :) :smitten:

το γινεκακι προτινι,

τον Αλμδοβαρ ,αλα οσεσ φορεσ εχουμε παη με περνι ο ιπνοσ
Θα σαι κουρασμενούλι γι' αυτό! :-* :-* :-*
 

shy_rider

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2008
Μηνύματα
406
Like
0
Πόντοι
1
Αν υπάρχει ήδη θέμα, ζητώ συγγνώμη και αν μπορείτε συγχωνεύστε το!
Έκανα προσαρμοσμένη αναζήτηση αλλά δεν μου έβγαλε κάτι πέραν των "πορνό".

Βλέπετε Ευρωπαϊκό Κινηματογράφο? Ποιες ταινίες θεωρείτε πως είναι οι καλύτερες και τις προτείνετε?

Είδα χθες το todo sobre mi madre και το βρήκα υπέροχο, γι' αυτό και το τόπικ! :-* :-*

(Μην με αρχίσετε στα πειράγματα και βάλετε πορνό pretty pretty plz!)

Ρίξε μια ματια και στο νήμα "Αγαπημένες Σκηνές από Ταινίες" όπου διάφοροι έχουμε
post-άρει σκηνές από ευρωπαϊκές ταινίες.
Πάντως ευχαρίστως θα τιμήσουμε και αυτό το νήμα.
 

aris63

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.585
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
616

KingEdward

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
760
Κριτικές
3
Like
53
Πόντοι
6
Το κύμα...Περίληψη:

Το «Κύμα» διαδραματίζεται σε ένα σύγχρονο γερμανικό λύκειο και είναι σαν ένα πείραμα που μοιάζει με ανατομία του ναζισμού. Το πείραμα αυτό γίνεται στο πλαίσιο μιας εκπαιδευτικής εβδομάδας, στη διάρκεια της οποίας μια σχολική τάξη μετατρέπεται σε εκκολαπτήριο νεοναζί. Ενας αντικομφορμιστής καθηγητής, πρώην ακτιβιστής, αναλαμβάνει απρόθυμα να οργανώσει στην τάξη του ένα εργαστήριο πολιτικής επιστήμης και να διερευνήσει την έννοια της αυτοκράτειας (η απόλυτη εξουσία, η πλήρης ελευθερία, η αυτοκυριαρχία), η οποία αποτελεί, κατά τεκμήριο, θεμέλιο της δικτατορίας. Οι μαθητές, που συμμετέχουν εθελοντικά στο «πείραμα», τον εκλέγουν αρχηγό της τάξης και αρχίζουν σταδιακά να απεμπολούν την ατομικότητά τους στο όνομα του ομαδικού πνεύματος. Ο καταλύτης γι' αυτή τη μετάλλαξη της συμπεριφοράς τους είναι η αυστηρή πειθαρχία. Στα μέσα της εβδομάδας ντύνονται ομοιόμορφα, θέτουν τα όριά τους με τον υπόλοιπο κόσμο και αναζητούν ένα σύμβολο ως κώδικα επικοινωνίας, αλλά και σημάδι ισχύος της ομάδας τους. Προς τα τέλη της εβδομάδας, χαιρετούν στρατιωτικά και επιδίδονται σε βιαιότητες. Η σχέση δασκάλου - μαθητή έγινε σχέση λοχία -στρατιώτη και το δημοκρατικό σχολείο μετατράπηκε αίφνης σε κέντρο νεοσυλλέκτων!
Στο «Κύμα», που έχει καταιγιστικό ρυθμό, το σχολείο μοιάζει με γκρίζα ζώνη. Η αλληλεγγύη, η συλλογικότητα και τα ιδανικά που λείπουν από το κοινωνικό περιβάλλον των παιδιών είναι τα στοιχεία που δημιουργούν πρόσφορο έδαφος για πάσης φύσεως δικτατορίες. Μια κυτταρική ανάλυση του ναζισμού που θυμίζει το σινεμά του Μίκαελ Χάνεκε. Κόλουμπαϊν α λα γερμανικά.

Οι ζωές των άλλων..περίληψη:

DAS LEBEN DER ANDEREN - 1984. Οι κάτοικοι του Ανατολικού Βερολίνου βρίσκονται κάτω από την επιτήρηση των 100.000 υπαλλήλων και 200.000 κατασκόπων της Στάζι. Ανάμεσα στους πιο αφοσιωμένους πράκτορες και ένας που γοητεύεται από τη ζωή ενός θεατρικού συγγραφέα, για τον οποίο έχει υποψίες ότι δεν είναι τόσο «καθαρός» όσο φαίνεται. Αποφασίζει λοιπόν να παρακολουθήσει τη ζωή και τη σχέση του με μια διάσημη ηθοποιό. Βασισμένο στην πρόσφατη ιστορία της Γερμανίας και σε μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της Ευρώπης, το ντεμπούτο του Φον Ντόνερσμαρκ μοιάζει να είναι η πρώτη σοβαρή απεικόνιση της ατμόσφαιρας τρόμου που επικρατούσε στο Βερολίνο πριν από την πτώση του Τείχους. Ενα στιβαρό δράμα χαρακτήρων που καταγγέλλει τον κρατικό παραλογισμό για να καταλήξει σε μια διαχρονική παραβολή για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Ρεκόρ υποψηφιοτήτων στα Γερμανικά Βραβεία Κινηματογράφου

O άνεμος χορεύει το κριθάρι...περίληψη:

Στην Ιρλανδία του 1920 οι εργάτες στα χωράφια και την επαρχία ενώνονται για να σχηματίσουν εθελοντικά τον αντάρτικο στρατό που θα έρθει αντιμέτωπος με τις ειδικές μονάδες του αγγλικού στρατού, οι οποίες με πρωτοφανή χρήση βίας, προσπαθούν να τιθασεύσουν την αδάμαστη Ιρλανδική ψυχή. Με ολοένα και σκληρότερα μέτρα, εντελώς απροκάλυπτα, προσπαθούν να σβήσουν την φλόγα της ανεξαρτησίας που σιγοκαίει στο μυαλό των πάμφτωχων Ιρλανδών. Μέσα σ' αυτό το περιβάλλον ο Ντάμιεν θα αναγκαστεί εκ των πραγμάτων να εγκαταλείψει την εξασφαλισμένη ιατρική καριέρα που τον περιμένει στο Λονδίνο και να αφοσιωθεί ψυχή τε και σώματι στον αγώνα της ανεξαρτησίας. Σοκαριστική, ωμή, βαθειά πολιτική, γεμάτη από αδιέξοδα, άδεια από απαντήσεις: με άλλα λόγια απόλυτα ρεαλιστική ταινία που δικαίως κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες.





Το άρωμα..(η ιστορία ενός δολοφόνου)περίληψη:

1744. Ο Ζαν Μπατίστ Γκρενουίγ γεννιέται στο πιο δύσοσμο μέρος του κόσμου: την ψαραγορά του Παρισιού. Μεγαλώνει σε ορφανοτροφείο κι από μικρός ανακαλύπτει πως έχει ένα σπάνιο ταλέντο: διαθέτει εξαιρετική όσφρηση, κατορθώνοντας να ξεχωρίζει τα πάντα από την μυρωδιά τους.
Μεγαλώνοντας, θα πιάσει δουλειά σε βυρσοδεψείο. Μια μέρα, περιπλανώμενος στην πόλη, θα μυρίσει το πιο όμορφο άρωμα: εκείνο μιας κοπέλας που πουλάει δαμάσκηνα. Ο Ζαν Μπατίστ, μεθάει από τη συγκεκριμένη μυρωδιά: το μόνο που θέλει είναι να την κρατήσει για πάντα. Αυτό οδηγεί στον πρώτο του φόνο!
Θα πιάσει δουλειά σε ένα αρωματοποιείο, μόνο και μόνο για να μάθει πώς να διατηρεί το άρωμα αυτού που αγαπάει περισσότερο: τη μυρωδιά νεαρών κοριτσιών. Στόχος του - ιδίως όταν ανακαλύπτει πως ο ίδιος δεν... μυρίζει: η δημιουργία του πιο όμορφου αρώματος στον κόσμο...

Γλυκά 16...περίληψη:

6χρονος έφηβος αναλαμβάνει τα οικογενειακά βάρη, προκειμένου να ανακουφίσει τη φυλακισμένη για εμπορία ναρκωτικών μητέρα του. Κινούμενος από τη φιλοδοξία του να της εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον και την επιθυμία του να εκδικηθεί τον πατριό που τη χειραγωγεί, εμπλέκεται μαζί με τον καλύτερό του φίλο στην τοπική Μαφία, για να καταλήξει σε μια αναπόφευκτα αυτοκαταστροφική πορεία που θα τον οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στο έγκλημα.
Ο Κεν Λόουτς υπήρξε πάντα ο σκηνοθέτης των κατατρεγμένων, των ανθρώπων εκείνων που το κοινωνικό σύνολο ξεχνούσε ή φρόντιζε να ξεχάσει. Η συσχέτιση της σκληρότητας της ζωής στο περιθώριο με την εκμετάλλευση των αδυνάτων από το καπιταλιστικό σύστημα υπήρξε πάντα μία από τις κεντρικές θεματικές του.
Εδώ το πολιτικό και κοινωνικό υπόβαθρο των ηρώων του περνάει σε δεύτερο πλάνο, περισσότερο υπονοούμενο παρά αυτονόητα φανερό, αφήνοντας να περάσει στο προσκήνιο μεγεθυμένη η δυστυχία ενός παιδιού, που προτού ακόμα κλείσει τα δεκαέξι του χρόνια βλέπει όλες τις προσωπικές του διεξόδους αποκλεισμένες. Ο έφηβος Λίαμ υποφέρει για τη μητέρα του στη φυλακή. Συναισθηματικά εξαρτώμενος από αυτήν, πλάθει ένα φαντασιακό πρότυπό της, χωρίς να λαμβάνει υπόψη την πραγματική διάσταση του χαρακτήρα της. Κυριαρχούμενος από την έντονη επιθυμία του να απολαύσει την οικογενειακή ευτυχία και ασφάλεια την αγιοποιεί. Τυφλά προσηλωμένος στο στόχο του να δημιουργήσει ένα ειδυλιακό περιβάλλον με την ανασύνθεση της διαλυμένης του οικογένειας αναζητά τα χρήματα με κάθε δυνατό μέσο, χωρίς να ενδιαφέρεται για τον αντίκτυπο που οι πράξεις του έχουν όχι μόνο στη διαμόρφωση της ακόμα εύπλαστης προσωπικότητάς του αλλά και στην ίδια του τη σωματική ακεραιότητα. Ο άνθρωπος αυτός δε ζει για τον εαυτό του και παρά την εικόνα που ενδεχομένως παρουσιάζει απέχει παρασάγγας από την ψυχική αυτονομία και ανεξαρτησία.
Στην πορεία προδίδει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων που τον αγαπούν και τον εσωτερικό πυρήνα του εαυτού του, όπως απαρτίζεται από το ιδιαίτερό του σύστημα ηθικών αξιών. Έχοντας αγνοήσει την πραγματικότητα στην πεισματική του εμμονή να πλάσει από το τίποτα κάτι, η πραγματικότητα κάνει εν τέλει προκλητικά την εμφάνισή της. Ο Λίαμ βλέπει τη μητέρα του να τσαλαπατάει τα όνειρά του και να παραμερίζει τις ανάγκες και επιθυμίες του, προκειμένου να συμπληρώσει τα δικά της κενά και ελλείμματα, όντας και αυτή με τη σειρά της συναισθηματικά εξαρτώμενη από τον εραστή της. Η πραγματικότητα διαγράφει τον Λίαμ και αυτός παίρνει την ύστατή του πράξη εκδίκησης που ειρωνικά τον αφήνει στη μέση του πουθενά, κολημμένο στις λάσπες.
Ο Κεν Λόουτς βυθίζεται για μια ακόμα φορά στο γκρίζο περιβάλλον των ηρώων του και με συνειδητή την πρόθεση να αναδείξει το πρόβλημα παρά να προσφέρει ανακουφιστικές λύσεις ωραιοποίησης δημιουργεί μια ταινία που βιώνεται από το κοινό της περισσότερο ως δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ. Τα ¨Γλυκά Δεκάξι¨ πονάνε.


Η άκρη του ουρανού..Περίληψη :Ένα δυνατό δράμα με υπέροχο καστ, στο οποίο οι ζωές και οι μοίρες έξι ανθρώπων - τεσσάρων Τούρκων και δύο Γερμανών - διασταυρώνονται ανάμεσα στον έρωτα και το θάνατο, το Αμβούργο και την Πόλη. O Αλί, χήρος, ζει μόνος στο Αμβούργο. Γνωρίζοντας την Γιέτερ, πόρνη, θα αποφασίσουν να ενώσουν τις μοναξιές τους και να μείνουν μαζί. Ο γιος του ΝΤεχεράνη 1978. Τελευταίες μέρες του Σάχη.
αζάτ, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο, θα έρθει κοντά με τη Γιέτερ όταν μάθει ότι όλα τα λεφτά που βγάζει τα στέλνει στην κόρη της, που μένει στην Τουρκία. Ο θάνατος της Γιέτερ, θα πυροδοτήσει μια σειρά από γεγονότα και ανατροπές, που θα αλλάξουν για πάντα τις ζωές των πρωταγωνιστών.

Ο κολλητός μου...Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι η λύση στο πρόβλημα σας ...κάθεται στη διπλανή θέση; Και συγκεκριμένα είναι οδηγός ενός ταξί; Στην περίπτωση του Φρανσουά (Ντανιέλ Οτέιγ) η λύση στο πρόβλημα του είναι ο Μπρουνό (Ντάνι Μπουν), ένας λαϊκός οδηγός ταξί που έτυχε να βρεθεί τη σωστή στιγμή στο σωστό σημείο.

Ο Φρανσουά, έχει δέκα μέρες να αποδείξει ότι έχει ένα φίλο, προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα που έβαλε με τη συνεργάτη του. Φαινομενικά, ο Φρανσουά είναι ένας πετυχημένος αντικέρ, έχει ένα υπέροχο διαμέρισμα και μία ζωή γεμάτη πλούσια σε συναναστροφές, πάρτυ και δείπνα. Όλα θα αλλάξουν όταν μια μέρα θα συνειδητοποιήσει ότι κανείς από τους ...φίλους του, δεν τον συμπαθεί. Έχει δέκα μέρες να ανακαλύψει το νόημα της αληθινής φιλίας...

Αmelieπερίληψη:

Η Amelie ειναι μια αθωα και ησυχη κοπελα η οποια αναζητα την αγαπη και το νοημα της ζωης. Την βλεπουμε να μεγαλωνει σε μια οικογενεια με προβληματα. Τωρα ειναι σερβιτορα και συναντα περιεργους γειτονες και πελατες. Χρονο με τον χρονο καταλαβαινει οτι αυτο που κανει τους ανθρωπους ευτυχισμενους ειναι το εξυπνο χιουμορ. Ετσι παιρνει μονη της την πρωτοβουλια να το μαθει και σε αλλους.

Εξιλέωση..Περίληψη :

Στην βρετανική ενδοχώρα ζει η οικογένεια Τάλις, οικογένεια πλούσια που ζει ανάλογα σε μια έπαυλη βικτοριανού τύπου. Οι κόρες της οικογένειας είναι η 13χρονη Βρυώνη και η ενήλικη Σεσίλια. Στην έπαυλη ζει και ο Ρόμπι, ο γιος του οικονόμου, ένα φτωχόπαιδο που ονειρεύεται να σπουδάσει γιατρός.
Μεταξύ του Ρόμπι και της Σεσίλια υπάρχει έντονο φλερτ ? τα σώματά τους, τους ενώνουν, αλλά το κοινωνικό χάσμα ανάμεσά τους είναι δύσκολο να καλυφθεί. Η Βρυώνη ζηλεύει την αδελφή της γιατί και η ίδια αισθάνεται ερωτευμένη με τον Ρόμπι. Από την άλλη, θέλει να προστατέψει τη Σεσίλια, καθώς θεωρεί ότι ο Ρόμπι δεν της αξίζει ? κοινωνικά.
Κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου, όπου είναι συγκεντρωμένη όλη η οικογένεια, η αποπνικτική ζέστη δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να εκδηλωθούν από καιρό κρυμμένα πάθη... Έτσι, η Βρυώνη παρακολουθεί την ερωτική συνεύρεση του Ρόμπι και της αδερφής της και (παιδιάστικα) το παρερμηνεύει.
Η ζωή όλων ανατρέπεται όταν κατηγορεί άδικα τον εραστή της αδερφής της για ένα αποτρόπαιο έγκλημα που δεν έχει διαπράξει. Ο Ρόμπι φυλακίζεται, με το ξέσπασμα, όμως, του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, θα αφεθεί ελεύθερος για να πολεμήσει για την πατρίδα του.
Θα καταφέρει να συναντήσει ξανά την Σεσίλια όπως της το είχε υποσχεθεί; Θα καταφέρει η Βρυώνη να διορθώσει το λάθος της και το κακό που έκανε και να εξιλεωθεί;


Στοιχειωμένη πόλη...Περίληψη :
Στην προσπάθειά του να ερευνήσει τη μυστήρια εξαφάνιση του πατέρα του, ο Εντ Χάντερ, ψυχολόγος από τη Νέα Υόρκη, ταξιδεύει σε ένα απομακρυσμένο χωριό μέσα στα δάση της Ιρλανδίας, όπου ανακαλύπτει μια κλειστή κοινωνία ανθρώπων που ζει μέσα στο φόβο εδώ και αιώνες.Θα γνωρίσει ένα μικρό κορίτσι που θα του αποκαλύψει πως ο πατέρας του αναζητούσε τα πνεύματα μιας μητέρας και ενός παιδιού, που είχαν θαφτεί ζωντανοί πριν χίλια χρόνια, μέσα στο δάσος.Ο φίλος του πατέρα του, ο ιερέας της περιοχής, έχει απαντήσεις σε όλα τα τρομακτικά ερωτήματα, αλλά μένει κλεισμένος στην εκκλησία του φοβούμενος για τη ζωή του?


Όρκος για εκδίκηση..Περίληψη:

Ο Ζακού είναι ένα εννιάχρονο αγοράκι που ζει σε ένα μικρό χωριό της νοτιοδυτικής Γαλλίας του 1815. Εξαιτίας του σκληρού και αλαζόνα Κόμη του Νάνσακ, μένει ορφανός και αναγκάζεται να κλέβει για να επιβιώσει.Ο Ζακού μεγαλώνοντας, θα εξελιχθεί σε έναν αποφασισμένο και δυναμικό νέο με ένα και μόνο στόχο: να πάρει εκδίκηση για όλα τα δύσκολα χρόνια που πέρασε.Σύντομα θα αρχίσει να μετατρέπει τη δίψα του για εκδίκηση σε μια συνεχόμενη μάχη ενάντια στην αδικία που θα αποδείξει πως ακόμα και ένα φτωχό ορφανό έχει τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο?





Μέσα μου..Περίληψη :


Μια έγκυος γυναίκα σώζεται από ένα θανατηφόρο ατύχημα, χάνει όμως τον άντρα της. Προσπαθεί να ανακτήσει δυνάμεις, όταν η ζωή της ταράζεται για ακόμα μια φορά. Μια ξένη γυναίκα την καταδιώκει απειλώντας να της πάρει το έμβρυο.


Ανασαίνω..Περίληψη:

Η Γκράτσια, μια νεαρή γυναίκα ζει με το σύζυγο και τα τρία παιδιά της στην Λαμπεντούσα, ένα μικρό ιταλικό νησί και μοιάζει να ασφυκτιά μέσα στον κλειστό περίγυρο του χωριού της.
Παθιασμένη και εξωστρεφής δεν ταιριάζει στη ναρκωμένη ηρεμία της επαρχίας και οι τρόποι της συχνά προκαλούν τα σχόλια των συγχωριανών της. Καθώς η συμπεριφορά της γίνεται όλο και πιο παράξενη, ο σύζυγός της πείθεται να τη στείλει στο ψυχιατρείο της κοντινής πόλης, όμως ο μικρός τους γιος θα κάνει ότι μπορεί για να αποτρέψει αυτή την εξέλιξη.
Τοποθετημένο κάτω από το λαμπρό φως του Μεσογειακού ήλιου, το «Respiro» του Εμανουέλε Κριαλέζε, σκιαγραφεί με εξίσου φωτεινά χρώματα το πορτρέτο μιας ιδιαίτερης γυναίκας και ενός ολόκληρου τόπου. Επιβεβαιώνοντας την αξία της αγάπης και της διαφορετικότητας πλάθει μια ταινία που ακροβατεί στα όρια του μαγικού ρεαλισμού και αφήνει την πιο γλυκιά αίσθηση στην καρδιά και τα μάτια

Περσέπολις..:Περίληψη:


Τεχεράνη 1978. Τελευταίες μέρες του Σάχη.
Η εννιάχρονη Μαρζάν έχει αποφασίσει τι θα γίνει όταν μεγαλώσει. Θα γίνει προφήτης και Μπρους Λι! Στο μεταξύ, ο Αγιατολάχ Χομεϊνί θα ανατρέψει το Σάχη, στη χώρα θα επιβληθεί θρησκευτικός νόμος, οι γυναίκες θα αναγκαστούν να φορέσουν τη μπούργκα και χιλιάδες αντικαθεστωτικοί θα φυλακιστούν. Μέσα σ? αυτό το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο και μέσα σε μια αστική οικογένεια διανοούμενων, η ασυμβίβαστη Μαρζάν ακούει πανκ, Iron Maiden και Abba, πλακώνει στο ξύλο τα ξαδέρφια της και έχει «ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας» με τον Θεό.

 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
6.375
Κριτικές
3
Like
2.279
Πόντοι
506
Αν υπάρχει ήδη θέμα, ζητώ συγγνώμη και αν μπορείτε συγχωνεύστε το!
Έκανα προσαρμοσμένη αναζήτηση αλλά δεν μου έβγαλε κάτι πέραν των "πορνό".

Βλέπετε Ευρωπαϊκό Κινηματογράφο? Ποιες ταινίες θεωρείτε πως είναι οι καλύτερες και τις προτείνετε?

Είδα χθες το todo sobre mi madre και το βρήκα υπέροχο, γι' αυτό και το τόπικ! :-* :-*

(Μην με αρχίσετε στα πειράγματα και βάλετε πορνό pretty pretty plz!)

Εγώ πάντως Λιλλάκι θα σου συνιστούσα να μείνεις στο ΠΟΡΝΟ! Ψάξε για Ρώσικο...έχεις να κερδίσεις πολλά...
 
OP
OP
L

lilly

Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
926
Like
0
Πόντοι
6
KingEdward, shy rider, aris63 ευχαριστώ με την πρώτη ευκαιρία θα τις τιμήσω! ;) :-* :-* :-*
 

trikardos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2008
Μηνύματα
11.073
Like
31
Πόντοι
166
Απο τον κλασσικο ιταλικο κινηματογραφο ως σκηνοθετες ξεχωριζω τον Ντεσικα και τον Φελινι, απο "νεοτερους" οι αφοι Ταβιανοι (ειδικα οι ταινιες τους "Αλοζανφαν", "Παντρε πατρονε" και "Χαος")φυσικα αν σου αρεσουν οι κωμικες ταινιες, η σειρα  "Οι εντιμοτατοι φιλοι μου" σκιζει.
 

KingEdward

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
760
Κριτικές
3
Like
53
Πόντοι
6
Η κυρία και ο ναύτης, επίσης..
 

*christi*

Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.776
Like
1
Πόντοι
16
Λιλλακο μου υπαρχουν σινεμα στην αθηνα που εχουν αφιερωματα στον ευρωπαικο κινηματογραφο!!!
Μπορεις να ενημερωθεις και να πας επι τουτου να τα παρακολουθησεις απο κοντα!!!
Οι πληροφοριες των παιδων ειναι πολυτιμες...τις κραταω και για μενα!!! ;)
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
8
Πόντοι
66
Κισλόφσκι θα έλεγα - πολύ καλός κινηματογραφιστής.  :)

Για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα πάντα (βλέπε budget  ;)).
 
OP
OP
L

lilly

Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
926
Like
0
Πόντοι
6
Η κυρία και ο ναύτης, επίσης..
Αυτήν την επανεκτέλεσε η Μαντόνα (ίσως να την εκτέλεσε μόνο) το 2003. Υποθέτω πως η αρχική έκδοση είχε πολλά περισσότερα να "πει".

Λιλλακο μου υπαρχουν σινεμα στην αθηνα που εχουν αφιερωματα στον ευρωπαικο κινηματογραφο!!!
Μπορεις να ενημερωθεις και να πας επι τουτου να τα παρακολουθησεις απο κοντα!!!
Οι πληροφοριες των παιδων ειναι πολυτιμες...τις κραταω και για μενα!!! ;)

Ναι ε? Θα το ψάξω και αν είναι θα σε πάρω μαζί μου! :P
Μόνη μου δεν πάω! :< :* :* :*
 

shy_rider

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2008
Μηνύματα
406
Like
0
Πόντοι
1
Οι δικές μου προτιμήσεις, και αναφέρομαι σε
παλαιότερες ταινίες, που μπορείς να βρεις
σε videoclub :

ΚΟΥΣΤΟΥΡΙΤΣΑ : Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ


ΚΟΥΣΤΟΥΡΙΤΣΑ : Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ


ΙΝΤIΜΑCY (ΣΑΡΚΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ)


ΒΙΜ ΒΕΝΤΕΡΣ - ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ (WINGS OF DESIRE)

[όπου θα δεις έκπτωτους αγγέλους]



ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΣΤΟΦ ΚΙΣΛΟΦΣΚΥ

ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ (ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ Η ΜΠΛΕ ΤΑΙΝΙΑ)


ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ : ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ


Για τον Κισλόφσκυ σε παραπέμπω στο θέμα "Αγαπημένες σκηνές από ταινίες"
 

Kurwa

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2008
Μηνύματα
511
Like
6
Πόντοι
6
Κισλόφσκι θα έλεγα - πολύ καλός κινηματογραφιστής.  :)

Για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα πάντα (βλέπε budget  ;)).

Σωστος.Οπως επισης και ο Michael Haneke,Lukas Moodysson.

Με ενδιαφερει εδω και πολλα χρονια ο Ευρωπαικος κινηματογραφος γιατι ειναι κατα την γνωμη μου η υψηστη μορφη τεχνης που μπορει να μεταφερθει σ΄'αυτη την κωλοοθονη του σπιτιου σου. :)
 

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166
Τaxi-Carlos Saura

taxi-cartel-ok.jpg


:woldman:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom