Νέα

Ερώτηση;

• Μέλος που άνοιξε το νήμα tornado21
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 20
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tornado21

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουν 2006
Like
0
Πόντοι
0
Παιδιά βρίκα αγγελία σαν αυτήν παρακάτω

Ζευγαρι σοβαρο εχεμυθο με τελοια σωματικη διαπλαση ικανοποιει ερωτικές επιθυμιες σε γενεοδωρους κυριους-κυριες και στο χωρο τους. στειλτε μηνυμα στο **** και θα σας απαντησουμε αμμεσα.

Έστειλα και μου απάντησαν, είμαι άσχετος... τη κινδύνοι υπάρχουν? Βοήθεια... θέλω να είμαι προετημασμένος αλλά δεν έχω κάνει τίποτε ώς τώρα.

Επισκέπτης
Παιδιά βρίκα αγγελία σαν αυτήν παρακάτω

Ζευγαρι σοβαρο εχεμυθο με τελοια σωματικη διαπλαση ικανοποιει ερωτικές επιθυμιες σε γενεοδωρους κυριους-κυριες και στο χωρο τους. στειλτε μηνυμα στο **** και θα σας απαντησουμε αμμεσα.

Έστειλα και μου απάντησαν, είμαι άσχετος... τη κινδύνοι υπάρχουν? Βοήθεια... θέλω να είμαι προετημασμένος αλλά δεν έχω κάνει τίποτε ώς τώρα.
ρεεεεε.....μακρια απ αυτα,μουφα ειναι συνηθως και δεν ξερεις που μπορει να μπλεξεις...

OP
OP
T

tornado21

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουν 2006
Like
0
Πόντοι
0
Όχι, θέλουν δωράκι... και οι δύο (ζευγάρη), είναι 350 ευρό.. Δεν έχω ειδέα αν είναι ακριβά ή όχι, ούτε αν πρόκειτε για καμία κομπίνα, ούτε για το εάν είναι π.χ. αστυνομία (είναι παράνομο αυτό, δεν είναι?). Σορρυ αν λέω μαλακίες αλλά απο την ώρα που το κανώνισα, νιώθω πολύ περίεργα και δεν έχω ιδέα τη παίζει σε όλα αυτά...

Επισκέπτης
Όχι, θέλουν δωράκι... και οι δύο (ζευγάρη), είναι 350 ευρό.. Δεν έχω ειδέα αν είναι ακριβά ή όχι, ούτε αν πρόκειτε για καμία κομπίνα, ούτε για το εάν είναι π.χ. αστυνομία (είναι παράνομο αυτό, δεν είναι?). Σορρυ αν λέω μαλακίες αλλά απο την ώρα που το κανώνισα, νιώθω πολύ περίεργα και δεν έχω ιδέα τη παίζει σε όλα αυτά...
μεγαλε αμα νιωθεις περιεργα αστο...350 για ποσο και για τι?

OP
OP
T

tornado21

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουν 2006
Like
0
Πόντοι
0