Εργαζόμενος στη Sony Online Entertainment απολύεται επειδή καταφέρθηκε δημοσίως κατά του PS3
Σε μια συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στο site , o Josh Robinson, πρώην υπάλληλος της Sony Online Entertainment υποστηρίζει ότι ένα άρθρο που δημοσίευσε στο blog του σχετικά με την ανάπτυξη τίτλων για το Playstation 3 του κόστισε τη δουλειά του. O Josh Robinson, ο οποίος εργαζόταν ως 3D artist στη SOE, το τμήμα της Sony που ασχολείται με το franchise του Everquest και το online gaming γενικότερα, ισχυρίζεται ότι απολύθηκε επειδή μίλησε με αρνητικό τρόπο για το PS3 και όχι επειδή παραβίασε κάποιο συμφωνητικό εμπιστευτικότητας, όπως υποστηρίζει η Sony.
«Το μόνο που έκανα ήταν να σχολιάσω στοιχεία που ήταν κοινώς γνωστά. Δεν αποκάλυψα τεχνικά χαρακτηριστικά και δεν μίλησα για την ημερομηνία κυκλοφορίας του μηχανήματος», δήλωσε ο ίδιος. Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο ο Josh Robinson είχε γράψει στο blog του ότι το παιχνίδι στο οποίο εργαζόταν έπεφτε από αναβολή σε αναβολή, ενώ το μόνο ίχνος από το πραγματικό hardware που είχε δει, ήταν ένα πρώιμο devkit που... έβγαζε φρικτούς θορύβους.
Στο ίδιο άρθρο, ο Robinson αναφέρει ότι μιλώντας με διάφορους συναδέλφους του, άκουσε πολλές φορές την άποψη ότι το «Xbox 360 είναι καλύτερο. Απλά μπορεί να κάνει περισσότερα». Ο Robinson ισχυρίζεται επίσης ότι πριν δημοσιεύσει το άρθρο το είχε δείξει σε δύο υπαλλήλους της Sony και στον προϊστάμενό του, και κανείς δεν εξέφρασε κάποια αντίρρηση για τη δημοσίευσή του. Τα πράγματα όμως αποδείχθηκαν διαφορετικά όταν το άρθρο έφτασε σε κάποιο υψηλόβαθμο στέλεχος της Sony. Αν και ο Robinson απέσυρε το άρθρο μόλις του ζητήθηκε, παρόλα αυτά έχασε τελικά τη δουλειά του λόγω αποκάλυψης εμπιστευτικών πληροφοριών.
Το άρθρο είχε ως αποτέλεσμα ο Robinson να δεχτεί πολυάριθμες προσφορές για δουλειά, επιλέγοντας τελικά μια εταιρεία στη SantaMonica, της οποίας την ταυτότητα δεν αποκάλυψε. Όχι μόνο αυτό, αλλά δέχτηκε και πρόταση για τη συγγραφή ενός βιβλίου σχετικά με την εμπειρία του. Όχι κι άσχημα, ε;
Παράθεση:
πηγη:
Σε μια συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στο site , o Josh Robinson, πρώην υπάλληλος της Sony Online Entertainment υποστηρίζει ότι ένα άρθρο που δημοσίευσε στο blog του σχετικά με την ανάπτυξη τίτλων για το Playstation 3 του κόστισε τη δουλειά του. O Josh Robinson, ο οποίος εργαζόταν ως 3D artist στη SOE, το τμήμα της Sony που ασχολείται με το franchise του Everquest και το online gaming γενικότερα, ισχυρίζεται ότι απολύθηκε επειδή μίλησε με αρνητικό τρόπο για το PS3 και όχι επειδή παραβίασε κάποιο συμφωνητικό εμπιστευτικότητας, όπως υποστηρίζει η Sony.
«Το μόνο που έκανα ήταν να σχολιάσω στοιχεία που ήταν κοινώς γνωστά. Δεν αποκάλυψα τεχνικά χαρακτηριστικά και δεν μίλησα για την ημερομηνία κυκλοφορίας του μηχανήματος», δήλωσε ο ίδιος. Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο ο Josh Robinson είχε γράψει στο blog του ότι το παιχνίδι στο οποίο εργαζόταν έπεφτε από αναβολή σε αναβολή, ενώ το μόνο ίχνος από το πραγματικό hardware που είχε δει, ήταν ένα πρώιμο devkit που... έβγαζε φρικτούς θορύβους.
Στο ίδιο άρθρο, ο Robinson αναφέρει ότι μιλώντας με διάφορους συναδέλφους του, άκουσε πολλές φορές την άποψη ότι το «Xbox 360 είναι καλύτερο. Απλά μπορεί να κάνει περισσότερα». Ο Robinson ισχυρίζεται επίσης ότι πριν δημοσιεύσει το άρθρο το είχε δείξει σε δύο υπαλλήλους της Sony και στον προϊστάμενό του, και κανείς δεν εξέφρασε κάποια αντίρρηση για τη δημοσίευσή του. Τα πράγματα όμως αποδείχθηκαν διαφορετικά όταν το άρθρο έφτασε σε κάποιο υψηλόβαθμο στέλεχος της Sony. Αν και ο Robinson απέσυρε το άρθρο μόλις του ζητήθηκε, παρόλα αυτά έχασε τελικά τη δουλειά του λόγω αποκάλυψης εμπιστευτικών πληροφοριών.
Το άρθρο είχε ως αποτέλεσμα ο Robinson να δεχτεί πολυάριθμες προσφορές για δουλειά, επιλέγοντας τελικά μια εταιρεία στη SantaMonica, της οποίας την ταυτότητα δεν αποκάλυψε. Όχι μόνο αυτό, αλλά δέχτηκε και πρόταση για τη συγγραφή ενός βιβλίου σχετικά με την εμπειρία του. Όχι κι άσχημα, ε;
Παράθεση:
πηγη: