Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 289 72,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 86 21,5%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    400

Επισκέπτης
Στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο είχα γαμήσει πάνω από 2000 φορές τα άπειρα cg

μπουααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

mn003901.gif
 

Ιπτάμενος

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2007
Μηνύματα
1.584
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
16

Ξεφτίζει ο “θεσμός” του Πολυτεχνείου

Ξεφτίζει ο “θεσμός” του Πολυτεχνείου
Σε άδεια έδρανα υπό τον φόβο της Χρυσής Αυγής εορτάστηκε στη βουλή το "Πολυτεχνείο".
Με συνοπτικές διαδικασίες στο περιθώριο της συζήτησης των επίκαιρων ερωτήσεων και με την παρουσία μόλις τεσσάρων βουλευτών στην Ολομέλεια τίμησε την επέτειο του Πολυτεχνείου η Βουλή. Πρέπει μάλιστα να σημειωθεί ότι τα προηγούμενα χρόνια πραγματοποιούνταν ειδική συνεδρίαση, με την παρουσία του πρωθυπουργού, του προέδρου της Βουλής και των πολιτικών αρχηγών και τηρούνταν ενός λεπτού σιγή προς τιμή των αγωνιστών ενάντια της στρατιωτικής χούντας. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, το Προεδρείο «αναγκάστηκε» να κρατήσει «χαμηλούς τόνους» προκειμένου να αποφευχθούν  οι... φιλοχουντικές κορώνες των βουλευτών της Χρυσής Αυγής που θα δυναμίτιζαν το κλίμα στο κοινοβούλιο. Υπό αυτά τα δεδομένα, η όλη «εκδήλωση» περιορίστηκε στην λιτή δήλωση του προεδρεύοντα στην Ολομέλεια Λεωνίδα Γρηγοράκου.
 

Επισκέπτης
Έεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεελα.
Δεν το πιστεύω  :2funny: :2funny: :2funny:
2000+ πουτανες/520 εβδομαδες(τα δεκα χρονια 1997-2007)=3,84τοσο γαμησια με βιζιτες τη βδομαδα(ΜΟΝΟ με βιζιτες,ο Λαλακης πηγαινε,λεει,και με γκομενες στο New Dream :S)...μερα παρα μερα ο Λαλακης στο γαμωχοτελι της Λιοσιων... :2funny:
 

Ιπτάμενος

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2007
Μηνύματα
1.584
Κριτικές
2
Like
4
Πόντοι
16
Πώς ο Λαζαρίδης καταρρίπτει τον «μύθο» του Πολυτεχνείου


Tι έγραψε σε άρθρο του ο βουλευτής επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας Χρύσανθος Λαζαρίδης; Πώς καταρρίπτει τον μύθο του Πολυτεχνείου;

Το Πολυτεχνείο ξέπλυνε τις τύψεις ενός λαού, που δίψαγε για αντιστασιακούς μύθους στη διάρκεια μιας περιόδου που ελάχιστοι έκαναν πραγματική αντίσταση», υποστηρίζει ο στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά, βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας κ. Χρύσανθος Λαζαρίδης.

Μέλος της Επιτροπής κατάληψης του ΕΜΠ κατά την εξέγερση του Νοεμβρίου του 1973, ο κ. Λαζαρίδης , που σπούδαζε τότε Οικονομικά και ανήκε στην οργάνωση νεολαίας του ΚΚΕ Εσωτερικού, ΕΚΟΝ Ρήγας Φεραίος, σε άρθρο του στην ιστοσελίδα Antinews, χαρακτηρίζει τις εκδηλώσεις για το Πολυτεχνείο «καθεστωτικό μύθο», που η σημασία του «δεν μπορεί να συγκρίνεται με τα μεγάλα γεγονότα που σημάδεψαν τη νεοελληνική Ιστορία».

Υπερασπίζεται, ωστόσο, τη γενιά, στην οποία ανήκει και ο ίδιος, σημειώνοντας, χαρακτηριστικά: «Κάποτε ήταν “μόδα” να δηλώνεις “γενιά του Πολυτεχνείου” ακόμα κι αν δεν πέρασες ούτε απ’ έξω. Τώρα έγινε μόδα να βρίζεις τη “γενιά του Πολυτεχνείου”». «Όσους αληθινά πρωτοστάτησαν στα γεγονότα τότε, δεν τους ξέρετε. Γιατί προτίμησαν να μείνουν στην αφάνεια», αναφέρει ο κ. Λαζαρίδης και συμπληρώνει: «Οι περισσότεροι αηδιασμένοι από τη μυθοπλασία, δηλαδή από το προπαγανδιστικό «περιτύλιγμα» με το οποίο περιβλήθηκε η δική του νεανική εξέγερση. Άλλοι, πάλι, διακρίθηκαν στη ζωή τους, χωρίς να διαφημίσουν την τότε συμμετοχή τους. Ελάχιστοι – αληθινά ελάχιστοι – έκαναν το Πολυτεχνείο καριέρα. Και σήμερα το έχουν μετανιώσει».

Δείτε όλο το άρθρο του Χρύσανθου Λαζαρίδη:

Ακούω διάφορους σήμερα να βρίζουν τη λεγόμενη «γενιά του Πολυτεχνείου».

Ανήκω – θέλοντας και μη – σε εκείνη τη γενιά.

Μιλάω σπάνια για τα γεγονότα εκείνα, κι όταν το κάνω αμφισβητώ όλους τους μύθουςπου επικράτησαν έκτοτε. Κυρίως για το ρόλο που διαδραμάτισε η τότε Αριστερά…

Αυτή η αμφισβήτηση εκ μέρους μου εκφράζεται δημόσια και γίνεται από τότε, όταν δεν ήταν εύκολο να ειπωθούν, να γραφούν ή να ακουστούν, πράγματα που τώρα τα λένε πολλοί. Και κάποιοι, μάλιστα, καθ’ υπεροβολήν…

Και δεν εξαργύρωσα τη συμμετοχή μου στα «γεγονότα του Πολυτεχνείου». Συνειδητά, από την πρώτη στιγμή, κράτησα τις αποστάσεις μου και αποδοκίμασα όσους το έκαναν. Και μάλιστα σε εποχές που αυτό είχε και κόστος και ρίσκο:

Το κόστος να απομονωθείς από παντού. Και το ρίσκο να φανείς «γραφικός».

Ό,τι έκανα στη ζωή μου το έκανα όχι επικαλούμενος τη «συμμετοχή» μου σε εκείνη την εξέγερση, αλλά μάλλον… αποσιωπώντας την.

Ό,τι έκανα έκτοτε το κατάφερα όχι επειδή «ήμουν κι εγώ εκεί», αλλά παρά το γεγονός ότι ήμουν κι εγώ εκεί…

Και τέλος μίλησα από τους πρώτους για τη χρεοκοπία της μεταπολίτευσης του 1974 και για την ανάγκη μιας «νέας μεταπολίτευση». Σε καιρούς (πριν δέκα χρόνια περίπου) που κι αυτό δεν ήταν εύκολο να το πει κανείς…

Νιώθω, λοιπόν, την ανάγκη να γράψω σήμερα αυτές τις γραμμές, όχι «απολογητικά» με την έννοια της «απολογίας», ούτε καν με την έννοια του «απολογισμού». Μάλλον «παρεμβατικά», με την έννοια να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους.

Κάποτε ήταν «μόδα» να δηλώνεις «γενιά του Πολυτεχνείου» ακόμα κι αν δεν πέρασες ούτε απ’ έξω. Τώρα έγινε μόδα να βρίζεις τη «γενιά του Πολυτεχνείου». Ακόμα κι αν δεν ξέρεις πολλά για το τι ακριβώς έγινε τότε.

Ποτέ δεν μου άρεσε να ακολουθώ τους «συρμούς». Δεν το έκανα τότε, όταν ήταν «πολιτικώς ορθόν» να γράφεις κατεβατά επικολυρικού θαυμασμού για ό,τι έγινε στο Πολυτεχνείο. Δεν το κάνω ούτε και τώρα, όταν «γύρισαν» τα πράγματα και είναι «πολιτικώς ορθόν» να αναθεματίζουμε όλοι μαζί, ότι ως πριν λίγο προσκυνούσαμε.

Η αλήθεια – και εν πάση περιπτώσει η δική μου, γιατί αυτήν μόνο μπορώ να καταθέσω – είναι αρκετά διαφορετική:

* Την εξέγερση του Πολυτεχνείου δεν την ήθελε κανείς. Και δεν την «προετοίμασε» κανείς. Η ίδια η Αριστερά που βροντοφώναζε και υπερηφανευόταν για τη συμμετοχή της και για τον… «καθοδηγητικό της ρόλο», εκ των υστέρων, στη διάρκεια της εξέγερσης την είδε με επιφυλακτικότητα και καχυποψία. Κάποιοι μάλιστα ζήτησαν από τους φοιτητές να βγουν έξω και αμέσως μετά καταδίκασαν την εξέγερση ως έργο «300 προβοκατόρων».

Ξέρετε τι θα πει να είσαι 19 ετών στην πιο βαθιά παρανομία μετά την εξέγερση, και κάποια κόμματα της Αριστεράς να σε θεωρούν «προβοκάτορα» την ώρα που η χούντα σε κυνηγάει παντού;

* Δεύτερον, τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, όντως κάποιοι πήγαν να τα εκμεταλλευτούν. Τα εκμεταλλεύθηκε πρώτος ο δικτάτορας Ιωαννίδης για να ρίξει τον δικτάτορα Παπαδόπουλο. Μετά τα εκμεταλλεύθηκε η Αριστερά κυρίως (αλλά και το ΠΑΣΟΚ πλαγίως), για να εδραιώσουν την παρουσία τους μετά την κατάρρευση της χούντας. Αλλά στην εξέγερση δεν πρωτοστάτησε ούτε ο… Ιωαννίδης, ούτε το ΠΑΣΟΚ (που δεν υπήρχε τότε), ούτε η Αριστερά (μέρος της οποίας απέσυρε τις δυνάμεις της, ενώ κάποιο άλλο μέρος είχε ταυτιστεί με το «πείραμα Μαρκεζίνη» που το ακύρωσε η εξέγερση).

* Τρίτον, το Πολυτεχνείο σίγουρα δεν έριξε τη χούντα. Αλλά την κλόνισε σοβαρά, και έπαιξε το ρόλο του «καταλύτη» για την εσωτερική της διάσπαση. Η «πολιτικοποίηση» της δικτατορίας (με τις εκλογές Μαρκεζίνη που ήταν προγραμματισμένες για τον Ιανουάριο του 1974) ματαιώθηκε μια βδομάδα μετά την εξέγερση. Ενώ η κατάρρευση της δικτατορίας προέκυψε μετά την τραγωδία της Κύπρου τον Ιούλιο του 1974.

Για το Πολυτεχνείο το μόνο που μπορούμε να πούμε ήταν ότι κλόνισε το δικτατορικό καθεστώς, το διέσπασε, το αποδυνάμωσε και επέτεινε τις εσωτερικές του αντιφάσεις. Κι αυτό δεν ήταν λίγο. Αλλά ήταν πολύ διαφορετικό απ’ το μύθο που πλάστηκε όλα τα επόμενα χρόνια.

* Τέταρτον, η «αντίσταση του λαού κατά της χούντας» δεν υπήρξε τόσο «παλλαϊκή», τόσο «μαζική» και τόσο «ομόθυμη» όσο παρουσιάστηκε μετά. Η αλήθεια είναι πως δεν ήταν λίγοι εκείνοι που ενέκριναν τη δικτατορία τα πρώτα χρόνια. Αρκετοί ακόμα την ανέχονταν αγόγγυστα. Ακόμα περισσότεροι ένιωθαν απλώς φόβο. Πολλοί λίγοι είχαν διάθεση για αντίσταση. Όπως λίγοι ήταν κι αυτοί που είχαν διάθεση να βοηθήσουν τους τότε αντιστασιακούς…

Στις αρχές του 1973 αυτό άρχισε να αλλάζει. Και καταλύτης υπήρξε το φοιτητικό κίνημα, πράγματι. Με την κατάληψη (τις δύο καταλήψεις για την ακρίβεια) της Νομικής Σχολής, το Φεβρουάριο και το Μάρτιο του 1973. Και, βέβαια, με την κατάληψη του Πολυτεχνείου το Νοέμβριο της χρονιάς εκείνης. Αλλά απλώς άρχισε να αλλάζει το κλίμα…

* Μετά τον Ιούλιο του 1974 γεμίσαμε με «αντιστασιακούς κατόπιν εορτής»! Από ανθρώπους που υπηρέτησαν το δικτατορικό καθεστώς και ύστερα διαφήμιζαν την αντιδικτατορική τους δράση, μέχρι ανθρώπους που απλώς δεν έκαναν τίποτε και ύστερα εμφανίζονταν ως περίπου… «οπλαρχηγοί» μιας «παλλαϊκής αντίστασης» που δεν υπήρξε ποτέ!

Μετά από πολλά χρόνια γνώρισα κάποιο γνωστό αρθρογράφο – μακαρίτη εδώ και καιρό – που τόλμησε να γράψει: «εγώ παιδιά δεν ήμουν αντιστασιακός επί χούντας!» Ξαφνικά τον εκτίμησα πολύ. Όχι γιατί δεν έκανε αντίσταση. Αλλά γιατί δεν ήταν «δήθεν».

* Η Γιορτή του Πολυτεχνείου – και όλη η μυθολογία που πλάστηκε σχετικά – υπήρξε ένας καθεστωτικός μύθος. Ήταν η τελετουργία που νομιμοποιούσε την εγκαθίδρυση της Κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Αναδείκνυε «σύμβολα» και «ήρωες» – θεμέλια απαραίτητα για κάθε καθεστώς που διψά για νομιμοποίηση.

Άλλα καθεστώτα θεμελιώθηκαν σε αληθινά μεγάλα γεγονότα. Εδώ βολεύτηκαν με ένα «συμβάν»! Το οποίο είχε και μια ακόμα λυτρωτική λειτουργία. Ξέπλυνε τις τύψεις ενός λαού, που δίψαγε για αντιστασιακούς μύθους στη διάρκεια μιας περιόδου που ελάχιστοι έκαναν πραγματική αντίσταση.

* Το Πολυτεχνείο δεν συγκρίνεται – ούτε θα μπορούσε, άλλωστε – με κανένα από τα μεγάλα γεγονότα που σημάδεψαν τη νεοΕλληνική Ιστορία. Η 25η Μαρτίου και η 28η Οκτωβρίου δεν μπορούν να έχουν την παραμικρή σύγκριση με την 17η Νοεμβρίου. Είναι γελοίο και να το λέμε…

Δεν συγκρίνεται ούτε με άλλα ιστορικά γεγονότα, όπως οι Βαλκανικοί Πόλεμοι και ο Κυπριακός αγώνας της δεκαετίας του ’50, ή με μεγάλες στιγμές όπως η παλλαϊκή αντίσταση του 1943 κατά της «πολιτικής επιστράτευσης» που προσπάθησαν να επιβάλουν τότε οι αρχές της Κατοχής. Η Ελλάδα είναι μια από τις ελάχιστες χώρες της κατεχόμενης Ευρώπης, όπου οι Ναζί δεν μπόρεσαν να κάνουν πολιτική επιστράτευση. Και η μόνη, ίσως, που αυτό ματαιώθηκε μετά από αληθινά παλλαϊκή και όντως πολυαίμακτη εξέγερση του λαού. Κι όμως, όλα αυτά αποσιωπώνται και γιορτάζουμε κάθε χρόνο το …Πολυτεχνείο! Αυτό δεν είναι γελοίο πια. Είναι τραγικό! Και καθόλου κολακευτικό για όλους μας.

* Η γιορτή του Πολυτεχνείου, λοιπόν, δεν έχει καμία ιστορική αντιστοίχηση με τα πραγματικά γεγονότα. Υπήρξε καθαρά καθεστωτικό σύμβολο και για ένα λόγο ακόμα: Σηματοδοτεί μια περίοδο, όπου οι «ηττημένοι» του Εμφύλιου, κερδίζουν την ηγεμονία μέσα στη χώρα. Δεν άσκησαν ποτέ την διακυβέρνηση, αλλά επέβαλαν τη δική τους λογική στο καθεστώς και στους ιδεολογικούς μηχανισμούς του: τα Πανεπιστήμια, τα σχολεία, τη διανόηση, τον Τύπο, τα ΜΜΕ. Είμαστε μια μοναδική περίπτωση που την πρόσφατη ιστορία την έγραψαν τελικά οι ηττημένοι, όχι οι νικητές. Και την έγραψαν εξ ίσου στρεβλά…

Το Πολυτεχνείο λοιπόν, όχι ως γεγονός αλλά ως επέτειος, μύθος, σύμβολο, υπήρξε μια «κολυμβήθρα του Σιλωάμ», για να δώσει στην Αριστερά, μετά από 27 χρόνια παρανομίας, μια «ηθική νίκη».

Ήταν μια «νίκη», μετά από μια εξέγερση που η ίδια η Αριστερά δεν την ήθελε, δεν τη στήριξε, κάποια στιγμή την κατήγγειλε κι όλα, και στη συνέχεια τν οικειοποιήθηκε πλήρως!

Κρίμα, γιατί η Αριστερά είχε πραγματικούς αγώνες, σύμβολα και ήρωες, που τους παραμέρισε, για να τιμήσει ένα πολύ μικρότερης σημασίας γεγονός από το οποίο η ίδια επισήμως μάλλον απείχε.

Ή μάλλον ακριβώς γι’ αυτό: Διότι όλα τα άλλα που είχε στο «ενεργητικό» της ήταν γραμμένα ταυτόχρονα και στο «παθητικό» της! Ήταν γεγονότα και σύμβολα που δίχαζαν τον ελληνικό λαό. Ενώ το Πολυτεχνείο, ή μάλλον ο μύθος που πλάστηκε γι’ αυτό, λειτουργούσε ενωτικά ως σύμβολο. Και γι’ αυτό ήταν πολύ βολικό. Αλλά ελάχιστα αληθινό…

Αυτό δεν σημαίνει ότι υπήρξε ένα «ψέμα»! Ήταν μια εξέγερση της νεολαίας για Δημοκρατία και Ελευθερία. Τίποτε παραπάνω και τίποτε λιγότερο. Και δεν είναι μικρό πράγμα.

Η «γενιά του Πολυτεχνείου», δηλαδή οι άνθρωποι που πρωταγωνίστησαν δεν είναι αυτές οικαρικατούρες που εμφανίζονται σήμερα, που άρχισε η αποδόμηση του μύθου. Ήταν παιδιά ανάμεσα στα 19 και τα 25 χρόνια τους τότε, που διψούσαν για Ελευθερία, οργανώθηκαν χωρίς βοήθεια, εξεγέρθηκαν και ρίσκαραν, όταν κάθε συμβατική λογική γύρω τους – αριστερή και δεξιά – τους έλεγε «να κάτσουν στα αυγά τους»! Γιατί αυτό τους έλεγαν.

Κι από τότε παραμένουν, όπως θα ’λεγε ο Άρης Αλεξάνδρου:

«Για τους Σπαρτιάτες, Είλωτες και για τους Είλωτες, Σπαρτιάτες»

Το τι έκανε ο καθένας τους μετά δεν έχει και πολύ σημασία. Οι ήρωες είναι «τυχεροί» όταν πεθαίνουν. Γιατί μένει το «φωτοστέφανο». Όσοι αγωνίστηκαν για κάτι μεγάλο κι έχουν την… «ατυχία» να επιζήσουν, τότε ακολουθούν ο καθένας τον δρόμο του, άλλος καλύτερο άλλο χειρότερο, άλλος αξιοπρεπέστερο, άλλος όχι. Αυτό δεν σημαίνει ότι η πράξη της νιότης τους απαξιώνεται. Κάποιοι από τους «πρωταγωνιστές» μπορεί να απαξιώθηκαν. Το ξέσπασμα Ελευθερίας, όχι…

Όσους αληθινά πρωτοστάτησαν στα γεγονότα τότε, δεν τους ξέρετε. Γιατί προτίμησαν να μείνουν στην αφάνεια. Οι περισσότεροι αηδιασμένοι από τη μυθοπλασία, δηλαδή από το προπαγανδιστικό «περιτύλιγμα» με το οποίο περιβλήθηκε η δική του νεανική εξέγερση. Άλλοι, πάλι, διακρίθηκαν στη ζωή τους, χωρίς να διαφημίσουν την τότε συμμετοχή τους. Ελάχιστοι – αληθινά ελάχιστοι – έκαναν το Πολυτεχνείο καριέρα. Και σήμερα το έχουν μετανιώσει.

Είναι, λοιπόν, κατάντημα, να φτύνουμε σήμερα εκεί που κάποτε όλοι προσκυνούσαν.

Οι περισσότεροι που έπαιξαν κάποιο ρόλο τότε, δεν προσκύνησαν ποτέ το είδωλο – το φετίχ – που περιφέρεται κάθε χρόνο τέτοια μέρα στους δρόμους.

Κι αυτοί που προσκύνησαν το «φετίχ», κατά κανόνα δεν είχαν καμία σχέση με το «έγκλημα». Γίνονταν φαντασιακοί μέτοχοι ενός μύθου, ακριβώς γιατί δεν μετείχαν στα πραγματικά γεγονότα…

* Η χρεοκοπία της μεταπολίτευσης, είναι γεγονός. Η νέα μεταπολίτευση που έχει ανάγκη ο τόπος είναι ακόμα ζητούμενο. Σε αυτό το μεσοδιάστημα καταρρέουν οι παλαιοί μύθοι, χωρίς να εδραιώνονται οι νέες αλήθειες.

Αυτό αναδεικνύει μια σύγχυση αναπόφευκτη. Αλλά για κάποιους είναι λυτρωτικό. Κυρίως για την ίδια «τη γενιά του Πολυτεχνείου»…

Ναι, συμφωνώ προφανώς, με όσους υποστηρίζουν ότι πρέπει να τελειώνουμε με τέτοιες επετειακές εκδηλώσεις. Να βρούμε το κουράγιο να εξηγήσουμε ότι τιμούμε κάθε ξέσπασμα ελευθερίας της Ελληνικής νεολαίας, αλλά δεν διογκώνουμε τα γεγονότα, ούτε προσβάλλουμε τη μνήμη άλλων σημαντικότερων αγώνων που έχουν περιέλθει στη λήθη. Το έχω υποστηρίξει ενυπόγραφα, εδώ και πολλά χρόνια. Όταν ακόμα ήταν δύσκολο. Κι εγώ απελπιστικά μόνος τότε…

Αλλά όχι να περνάμε από τη μυθοποίηση στο… ανάθεμα!

Πρέπει άραγε, να ντρεπόμαστε που αγωνιστήκαμε κάποτε για Ελευθερία;

Πρέπει να απολογούμαστε, γιατί κάποιοι, ελάχιστοι, οικειοποιήθηκαν τους αγώνες μας ή τους μετέτρεψαν σε εφαλτήριο καριέρας;

Ως πότε σε αυτή τη χώρα όσοι αγωνίστηκαν για κάτι σημαντικό θα πρέπει συνεχώς να καλούνται σε απολογία;

Φυσικά κάθε λαός έχει ανάγκη από σύμβολα.

Αλλά εδώ δεν κατεδαφίζουμε φθαρμένα σύμβολα. Τρώμε τα παιδιά μας!

Και τώρα τα τρώμε όταν έχουν πάψει προ πολλού να είναι «παιδιά».

Η «γενιά του Πολυτεχνείου» μπήκε πράγματι, μαζικά, στα κόμματα της ευρύτερης Αριστεράς το 1974 και λίγο αργότερα.

Όπως μπήκε-βγήκε! Οι περισσότεροι τουλάχιστον…

Γιατί όσοι έχουν ζήσει από τα μέσα μια εξέγερση εκτός από απροσκύνητοι ήταν πλέον και ψυλλιασμένοι.

Κι ανθρώπους που είναι απροσκύνητοι και ψυλλιασμένοι, δεν μπορούν να τους «φάνε» έτσι εύκολα. Ιδιαίτερα οι άκαπνοι…

Και παραμένουμε από τότε «για τους Σπαρτιάτες Είλωτες, και για τους Είλωτες Σπαρτιάτες». Παλαιότερα μας πετροβολούσε η Αριστερά για την είχαμε ξεπεράσει ή εγκαταλείψει. Σήμερα μας πετροβολούν και πολλοί άλλοι, γιατί ήμασταν τα θύματα ενός μύθου, που κάποιοι άλλοι έπλασαν στην καμπούρα μας…

Όσοι από μας δεν καταδέχθηκαν να γίνουν «παιδιά του κομματικού σωλήνα» και δεν ενέδωσαν στις σειρήνες του life style – δηλαδή οι συντριπτικά περισσότεροι – έχουν κρατήσει δύο πράγματα. Που το καθένα από μόνο τους είναι πολύτιμο, αλλά και τα δύο μαζί «δεν παίζονται»:

–Έχουν εμπειρία ρήξης με ένα ανελεύθερο καθεστώς. Δηλαδή έχουν γευτεί αυτό που λέμε«Ελευθερία» και το ξέρει μόνο όποιος ρίσκαρε γι’ αυτό. Όχι όποιος έμαθε να το θεωρεί «δεδομένο»…

–Κι έχουν κρατήσει κάτι άλλο, που το λένε Αξιοπρέπεια. Και που μπορεί να το καταλάβει μόνον όποιος το έχει.

Ελευθερία και Αξιοπρέπεια δεν είναι μόνο δύο λέξεις. Το πρώτο είναι εμπειρία ζωής και το δεύτερο είναι τρόπος ζωής.

Αυτά τα δύο κουβαλάμε. Κι αυτά τα δύο παραδίδουμε σε όποιους τα θέλουν. Και σε όποιους τα εκτιμούν.

Οι υπόλοιποι μπορούν να μας πετροβολούν.

Αντέξαμε απέναντι σε θηρία. Δεν μας φοβίζουν οι ψείρες…

Είμαστε και Σπαρτιάτες και Είλωτες!

«Σπαρτιάτες» γιατί μάθαμε να πολεμάμε.

Και «Είλωτες» γιατί μάθαμε να υπομένουμε…

Και δεν έχουμε πει ακόμα την τελευταία μας λέξη…


 

Επισκέπτης
Επι δεκα χρονια 2-3 φορες τη βδομαδα... :2funny:

Και με γκομενες... :2funny:

Ρε Λαλακη,ΠΟΣΟ ΤΡΟΛ ΕΙΣΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ? :2funny:
 

Επισκέπτης
Ωπα,τωρα το τσεκαρω το σαιτ...

Φαινεται οτι ο μεγας αρχηγος εκανε ορισμενες επεμβασεις αλα Πριαμος στα δωματιακια,σε φαση τρελελε χρωματα και φωτισμος και τα ρεστα...Τα κομοδινα ομως δεν τα αλλαξε.

Ετσι δεν ειναι ρε Λαλακη?Πες μας και εσυ που κατεχεις πραμα. :2funny:
 

Επισκέπτης
Και τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδος γιατί δεν πηγαίνατε αφού έχετε τόσο μεγάλη οικονομική άνεση;

Θα ήθελε και κανα δυο μέρες για να κλείσει η κωλοτρυπίδα απ'το στραπόνιασμα.
Αν λάβεις υπ'όψιν και του κώλου τα εννιάμερα, πάλι καλά να λέμε..
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.353
Κριτικές
3
Like
1.571
Πόντοι
566
Πως αλλάζουν τα πραγματα. Αναρχικοί να δείνουν καταθέσεις στην Αστυνομία για το ξύλο που έφαγαν από τους ΧΑ  :2funny:

Χρυσαυγίτες έστειλαν στο νοσοκομείο αναρχικούς

Στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα κατέληξαν δυο άτομα που πρόσκεινται στον αντιεξουσιαστικό χώρο έπειτα από άγρια συμπλοκή που σημειώθηκε νωρίτερα το απόγευμα στο Ζαρό Ηρακλείου.


Οι τόνοι ανέβηκαν  όταν τρία άτομα που φέρεται να πρόσκειται στη Χρυσή Αυγή ζήτησαν το λόγο για τη διανομή των φυλλαδίων. Ένας εκ των δραστών της επίθεσης φαίνεται να ήταν παλιός γνώριμος με ένα εκ των θυμάτων.

Οι δυο πλευρές καυγάδισαν έντονα και οδηγήθηκαν σε συμπλοκή με αποτέλεσμα οι δυο αντιεξουσιαστές να καταλήξουν αρχικά στο κέντρο υγείας της περιοχής και στη συνέχεια στο ΠΑΓΝΗ.

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές το ένα από τα δύο άτομα που είχε τραυματιστεί ελαφρύτερα πήρε εξιτήριο, ενώ στην κατάθεσή του δήλωσε ότι δεν επιθυμεί την ποινική δίωξη των ατόμων που του επιτέθηκαν.

Κατάθεση στην αστυνομία έδωσε και ο άλλος  τραυματίας που φέρει κατάγματα στο χέρι.

Read more:
 

neos123

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2010
Μηνύματα
8.951
Κριτικές
1
Like
12
Πόντοι
66
Πως αλλάζουν τα πραγματα. Αναρχικοί να δείνουν καταθέσεις στην Αστυνομία για το ξύλο που έφαγαν από τους ΧΑ  :2funny:

Χρυσαυγίτες έστειλαν στο νοσοκομείο αναρχικούς

Στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα κατέληξαν δυο άτομα που πρόσκεινται στον αντιεξουσιαστικό χώρο έπειτα από άγρια συμπλοκή που σημειώθηκε νωρίτερα το απόγευμα στο Ζαρό Ηρακλείου.


Οι τόνοι ανέβηκαν  όταν τρία άτομα που φέρεται να πρόσκειται στη Χρυσή Αυγή ζήτησαν το λόγο για τη διανομή των φυλλαδίων. Ένας εκ των δραστών της επίθεσης φαίνεται να ήταν παλιός γνώριμος με ένα εκ των θυμάτων.

Οι δυο πλευρές καυγάδισαν έντονα και οδηγήθηκαν σε συμπλοκή με αποτέλεσμα οι δυο αντιεξουσιαστές να καταλήξουν αρχικά στο κέντρο υγείας της περιοχής και στη συνέχεια στο ΠΑΓΝΗ.

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές το ένα από τα δύο άτομα που είχε τραυματιστεί ελαφρύτερα πήρε εξιτήριο, ενώ στην κατάθεσή του δήλωσε ότι δεν επιθυμεί την ποινική δίωξη των ατόμων που του επιτέθηκαν.

Κατάθεση στην αστυνομία έδωσε και ο άλλος  τραυματίας που φέρει κατάγματα στο χέρι.

Read more:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
Aκομη μια αποδειξη πως οσο ξυλο αξιζουν οι καραφλες αλλο τοσο ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ αξιζουν οσοι ντεμεκ δημοκρατουληδες τους σιγονταρουνε...
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.353
Κριτικές
3
Like
1.571
Πόντοι
566
Aκομη μια αποδειξη πως οσο ξυλο αξιζουν οι καραφλες αλλο τοσο ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ αξιζουν οσοι ντεμεκ δημοκρατουληδες τους σιγονταρουνε...

Η δραση φέρνει αντίδραση, νόμος της φύσης.

Φυσικά μπορεί να τα βρείτε καποτε (υπαρχει και ιστορικό προηγούμενο), κοινός σας εχθρός είναι η δημοκρατία.

Τωρα μπορείς να κλάψεις για τους αναρχοάπλητους, αν όμως γνωρίζεις κατι μπορείς να το καταθέσεις στο τμήμα ασφαλείας της περιοχής σου. :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom