Μπαίνει στο μπουρδέλο, ρυθμίζει το οικονομικό με την υπεύθυνο του καταστήματος, και τον περνάνε σ’ένα από τα ιδιαίτερα δωμάτια. Μπροστά του εμφανίζεται η αδελφή του. Συνέβη στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στη Πάτρα, και λίαν προσφάτως. Το σοκ.
Και στους δύο σοκ. Επόμενο. Πάγωσαν και ο αδελφός και η αδελφή. Με ποιο δικαίωμα ο αδελφός άρχισε να την πλακώνει στο ξύλο; Για σιγά. Πολλαπλό το παράπτωμά του.
Ένα, άνδρας να δέρνει γυναίκα. Δύο, να κάνει φασαρία σε ξένο σπίτι. Τρία, να προκαλεί πρόβλημα σε μία εργαζόμενη, μάλιστα στο χώρο δουλειάς της. Τέσσερα, να δηλώνει με την βίαιη αντίδρασή του τη διαφωνία επειδή η αδελφή του βρίσκεται σ’ένα χώρο τον οποίο έχει επισκεφθεί κι αυτός. Πέντε, θεώρησε ότι η αδελφή του είναι πόρνη.
Για μια στιγμή. Η κοπέλλα είναι εργαζόμενη. Μία εργάτρια του σεξ. Δεν πήγε στο μπουρδέλο διότι είναι σεξομανής, ούτε γιατί στη ψυχή είναι πουτάνα. Δεν είχε να φάει, δεν έβρισκε δουλειά. Και στο φινάλε, γιατί να είναι υποχρεωμένη να εξηγήσει στον αδελφό της τι κάνει, αν βρήκε ένα γέρο και του τα παίρνει, αν κάνει πιάτσα σε μπαρ κι όχι σε «σπίτι».
Μήπως, λέω μήπως, φιλολογική κουβέντα κάνουμε, το κορίτσι συχαινόταν περισσότερο τον εαυτό της που υποχρεώθηκε να δουλεύει σε οίκο ανοχής, απ’όσο προκάλεσε την αηδία στον αδελφό της; Κι ένα τελευταίο.
Μία άλλη, ίσως να ξηγιότανε στο αλλοιώς στον αδελφό της. Να του έριχνε και με τα δυο τις μούντζες της μόλις τον αντίκρυζε. Καλά, ρε, σε ήξερα για άχρηστο άντρα, χαρά στα νειάτα σου, ρε, που για να βρεις γυναίκα γυρνάς στα μπουρδέλα. Φτου σου, ρε!».
Και στους δύο σοκ. Επόμενο. Πάγωσαν και ο αδελφός και η αδελφή. Με ποιο δικαίωμα ο αδελφός άρχισε να την πλακώνει στο ξύλο; Για σιγά. Πολλαπλό το παράπτωμά του.
Ένα, άνδρας να δέρνει γυναίκα. Δύο, να κάνει φασαρία σε ξένο σπίτι. Τρία, να προκαλεί πρόβλημα σε μία εργαζόμενη, μάλιστα στο χώρο δουλειάς της. Τέσσερα, να δηλώνει με την βίαιη αντίδρασή του τη διαφωνία επειδή η αδελφή του βρίσκεται σ’ένα χώρο τον οποίο έχει επισκεφθεί κι αυτός. Πέντε, θεώρησε ότι η αδελφή του είναι πόρνη.
Για μια στιγμή. Η κοπέλλα είναι εργαζόμενη. Μία εργάτρια του σεξ. Δεν πήγε στο μπουρδέλο διότι είναι σεξομανής, ούτε γιατί στη ψυχή είναι πουτάνα. Δεν είχε να φάει, δεν έβρισκε δουλειά. Και στο φινάλε, γιατί να είναι υποχρεωμένη να εξηγήσει στον αδελφό της τι κάνει, αν βρήκε ένα γέρο και του τα παίρνει, αν κάνει πιάτσα σε μπαρ κι όχι σε «σπίτι».
Μήπως, λέω μήπως, φιλολογική κουβέντα κάνουμε, το κορίτσι συχαινόταν περισσότερο τον εαυτό της που υποχρεώθηκε να δουλεύει σε οίκο ανοχής, απ’όσο προκάλεσε την αηδία στον αδελφό της; Κι ένα τελευταίο.
Μία άλλη, ίσως να ξηγιότανε στο αλλοιώς στον αδελφό της. Να του έριχνε και με τα δυο τις μούντζες της μόλις τον αντίκρυζε. Καλά, ρε, σε ήξερα για άχρηστο άντρα, χαρά στα νειάτα σου, ρε, που για να βρεις γυναίκα γυρνάς στα μπουρδέλα. Φτου σου, ρε!».