Νέα

Ελ. Βενιζελος: Ποιοι, Πώς, Πόσα?

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 22
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.815
Κριτικές
25
Like
2.001
Πόντοι
3.475
Περιδιαβαινοντας διαφορα πολιτικα ρετρο του YT, επεσα πανω σ' αυτο:


Αξιζει να το δειτε, διοτι εχει φοβερες... φατσες, και φοβερες ατακες.

Τελοσπαντων, καποια πραγματα που ακουσα περι "ευρωπαϊκών κονδυλίων", "χρημάτων του φορολογούμενου" κλπ... μου δημιουργησαν ερωτηματικα.

Δεν ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΟ το Ελ. Βενιζελος??
Δεν το εφτιαξαν οι Γερμανοι, μαζι με Κοπελουζο και 2-3 αλλους?
Απο πού κι ως πού αντλησε χρηματα του "ελληνικου λαου" (οπως λεει ο μπουλης στο ανωθι vid)

Τελικα, ξερει κανα τσακαλι να μας πει ποσο στοιχισε (ακουμε +200 δισ. να λεει ο ενας, -120 δισ. ο αλλος... ρε παιδια τα δισ. δεν ειναι κωλοχαρτα!), απο πού αντληθηκαν αυτα τα λεφτα, και ΑΝ τυχον εχει ακουστει κατα ποσον αποσβεστηκαν και κατα ποσον βγαζει κερδη η διαχειριστρια εταιρεια?

Ρωταω αυτο το τελευταιο, επειδη ακουγεται διαρκως οτι ειναι υπερδιογκωμενα τα κοστη προς τους επιβατες και τις αεροπορικες εταιριες, κι οτι αυτο αποδυναμωνει τον τουρισμο μας
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
ακουμε +200 δισ. να λεει ο ενας, -120 δισ. ο αλλος... ρε παιδια τα δισ. δεν ειναι κωλοχαρτα!), απο πού αντληθηκαν αυτα τα λεφτα, και ΑΝ τυχον εχει ακουστει κατα ποσον αποσβεστηκαν και κατα ποσον βγαζει κερδη η διαχειριστρια εταιρεια?
Μιλάμε για δραχμές, όχι για ευρώ. Ότι ακούς διαίρεσε το δια 341.
Δηλαδή (χοντρά-χοντρά) 200 δις είναι 586 εκ.

Τα λεφτά προήλθαν (όπως σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις) από τρείς πηγές:
1) ΕΕ
2) Ελληνικό Δημόσιο
3) Ιδιωτικά κεφάλαια (Hochtief)

Δεν θυμάμαι τώρα τα ποσοστά συμμετοχής, πάντως το ΕΔ έβαλε τα λιγότερα.
(Αφού βεβαίως είχε κατασπαταλήσει άπειρα για τις απαλλοτριώσεις, κάποιες μελέτες και κάποια υποτυπώδη χωματουργικά που έγιναν πριν από τη σύμβαση με τους γερμανούς).

Η σϋμβαση είναι "σκάνδαλο" για δυο λόγους (στρατηγικού ενδιαφέροντας - όχι τεχνικού ή οικονομικού, αν και πίσω από κάθε σκάνδαλο κρύβονται και λεφτά):
1) Είναι θλιβερό να μην μπορεί μια χώρα σαν τη δικιά μας (με τα κακά της, δεν λέω), να κάνει μόνη της αυτό το έργο (όπως έκανε κι άλλα τέτοιου μεγέθους) και να προστρέχει σε ένα ξένο επιχειρηματία-εργολάβο για να καταφέρει να το τελειώσει.
2) Στη σύμβαση οι γερμανοί κατάφεραν να περάσουν τον όρο "Δεν θα λειτουργεί κανένα άλλο πολιτικό αεροδρόμιο σε ακτίνα 200 ή 250 (δεν θυμάμαι ακριβώς το νούμερο) χιλιομέτρων από τον Βενιζέλο".
(Στα πλαίσια του.... ανταγωνισμού, προφανώς. Έτσι χρεώνουν ό,τι θέλουν).
Αποτέλεσμα του 2ου όρου είναι ότι το Ελληνικό έπαψε να λειτουργεί σαν αεροδρόμιο.
Έχω την εντύπωση ότι αυτός ο όρος "αγοράστηκε" ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ από τους γερμανούς, που βέβαια αυτός που τα πήρε δεν είναι Άκης να βγαίνει με τις γκόμενες να τα δείχνει και να το χώσουν απ' αυτό. Ο νοών νοείτο.

Σαν κατασκευή, είναι ένα "φτηνό" αεροδρόμιο, μεγάλο, λειτουργικό, αλλά χωρίς λούσα. (Το οποίο δεν είναι κακό, βεβαίως).
 

ulavut

Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
520
Like
17
Πόντοι
6
Μέσα σ' όλα, το Ελ Βενιζέλος είναι από τα πιο ακριβά αεροδρόμια σε διανυκτερεύσεις και διαμονές αεροσκαφών, με αποτέλεσμα οι περισσότερες εταιρείες να έχουν δρομολόγια ως το βραδάκι, μετά τις 8 νεκρώνει, Επίσης τα τασρτεράδικα πάνε Καλαμάτα και Πάτρα, με την ανάλογη απώλεια θέσεων εργασίας και αφίξεων για την Αθήνα. Θα έλεγε κανένας ότι ατό ισοσκελίζεται με τα κέρδη από τις άλλες πόλεις, αλλά δεν είναι τόσο απλό.
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
16.099
Like
37.569
Πόντοι
9.931
Αν και ο Λαλιωτης ειναι ενας απο τους πολιτικούς που συχαίνομαι περισσοτερο απο ολους του βγαζω το καπελο γιατι τα πηρε απο τους γερμανους και οχι μόνο και εφυγε οταν κατάλαβε οτι το Πασοκ τελείωσε σαν "μαγαζί γωνια", επίσης κράτησε χαμηλό προφίλ και δεν έκανε ζωή τύπου Ακη...μεγα μαγκας το καθίκι!!!
Και εννοείτε οτι δεν ειναι δυνατον σύγχρονη πρωτεύουσα κράτους να εχει μονο ενα αεροδρομιο!...μονο στο Ελαντα συμβαίνουν αυτά :headbang:
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Υπάρχουν πολλές πόλεις ανάλογες με την Αθήνα που έχουν ένα μόνον αεροδρόμιο.

Για παράδειγμα: Μαδρίτη, Λισσαβώνα, Άμστερνταμ και άλλες.

Εδώ η Ryan Air λέει ότι πετάει Βιέννη και προσγειώνεσαι στην Μπρατισλάβα.
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
24
Πόντοι
5.825
Υπάρχουν πολλές πόλεις ανάλογες με την Αθήνα που έχουν ένα μόνον αεροδρόμιο.

Για παράδειγμα: Μαδρίτη, Λισσαβώνα, Άμστερνταμ και άλλες.

Εδώ η Ryan Air λέει ότι πετάει Βιέννη και προσγειώνεσαι στην Μπρατισλάβα.

Μαδρίτη ΟΚ
αλλά οι άλλες που λες είναι σαφώς μικρότερες πόλεις...
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
Υπάρχουν πολλές πόλεις ανάλογες με την Αθήνα που έχουν ένα μόνον αεροδρόμιο.

Για παράδειγμα: Μαδρίτη, Λισσαβώνα, Άμστερνταμ και άλλες.

Εδώ η Ryan Air λέει ότι πετάει Βιέννη και προσγειώνεσαι στην Μπρατισλάβα.

Η Μόσχα έχει 3, το Los Angeles 4 international (και πάνω από 40 αν βάλεις και τα μικρά) η Νέα Υόρκη 4 international και άπειρα μικρά, και εν πάσει περιπτώσει γιατί εμείς πρέπει να κοιτάμε τους χειρότερους?
Το Λονδίνο?  Το Παρισι?

Επί πλέον, τα αεροδρόμια πλέον δεν φιάχνονται σε αστικές περιοχές (επειδή είναι πολύ ακριβή η γη και χρειάζεται πολλή). Εμείς το είχαμε, και αποφασίσαμε να το καταργήσουμε (και να το κάνουμε είδες τι), για να κονομήσουν κάποιοι.

Για τον πούτσο.
 

lavios

Σεβαστός
Εγγρ.
11 Αυγ 2012
Μηνύματα
2.567
Κριτικές
31
Like
554
Πόντοι
1.596
Η Μόσχα έχει 3, το Los Angeles 4 international (και πάνω από 40 αν βάλεις και τα μικρά) η Νέα Υόρκη 4 international και άπειρα μικρά, και εν πάσει περιπτώσει γιατί εμείς πρέπει να κοιτάμε τους χειρότερους?
Το Λονδίνο?  Το Παρισι?

Επί πλέον, τα αεροδρόμια πλέον δεν φιάχνονται σε αστικές περιοχές (επειδή είναι πολύ ακριβή η γη και χρειάζεται πολλή). Εμείς το είχαμε, και αποφασίσαμε να το καταργήσουμε (και να το κάνουμε είδες τι), για να κονομήσουν κάποιοι.

Για τον πούτσο.
προφανως δεν έμενες νότια όταν λειτουργούσε το Ελληνικό.
 

Lucent51

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Σεπ 2008
Μηνύματα
14.679
Κριτικές
36
Like
151
Πόντοι
2.046
Υπάρχουν πολλές πόλεις ανάλογες με την Αθήνα που έχουν ένα μόνον αεροδρόμιο.

Για παράδειγμα: Μαδρίτη, Λισσαβώνα, Άμστερνταμ και άλλες.

Εδώ η Ryan Air λέει ότι πετάει Βιέννη και προσγειώνεσαι στην Μπρατισλάβα.

Με 12.9 εκατομμυρια επιβατες το χρονο, τι να το κανει το δευτερο αεροδρομιο.  :think:
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
προφανως δεν έμενες νότια όταν λειτουργούσε το Ελληνικό.
Όχι, αλλά ξέρω τι λες.
Έμενα 24 km μακρυά, αλλά ψηλά. Το έβλεπα το Ελληνικό. Και όταν είχε νοτιά, που τα Jumbo απογειωνόντουσαν από τον Άλιμο προς τη Γλυφάδα, ΤΑ ΑΚΟΥΓΑ μες τη νύχτα!.
Όμως, όταν έκατσα (αναγκαστικά) 11 μέρες στο Ασκληπιείο Βούλας, μόνο η πρώτη μέρα ήταν περίεργη.
Μετά συνήθισα.

Στις περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις, τα αεροδρόμια είναι μέσα στον αστικό ιστό.
Κι αυτό έγινε (όπως και στο Ελληνικό) επειδή η πόλη χτίστηκε γύρω τους, όχι επειδή το αεροδρόμιο φύτρωσε μέσα στην πόλη.
Το ίδιο θα γίνει και στα Σπάτα, σε 30-40 χρόνια. Το αεροδρόμιο θα είναι μέσα στην πόλη.

Η μόνη λύση για να ΜΗΝ χτιστεί πόλη γύρω από το αεροδρόμιο, ήταν να πάει να γίνει στη Μακρόνησο. Υπήρξε και αυτή η σκέψη.
Μήκος νησιού = 10km (απολύτως αρκετό για διάδρομο), απόσταση νησιού από την Αττική = 3km (θα γινόταν γέφυρα τύπου Ρίο), κατεύθυνση ανέμων η του διαδρόμου. Αλλά το σχέδιο απορρίφτηκε, γιατί ήταν σαφώς πιο δαπανηρό από τα Σπάτα.

Το Ελληνικό έπρεπε να παραμείνει σαν δεύτερο αεροδρόμιο. Ανταγωνιστής του Βενιζέλου. Όποιος δε γούσταρε, να πήγαινε εκεί. Συν λέσχες, ιδιωτικά, ελικόπτερα, συνεργεία, κλπ. Από τα 5.000 στρέμματα θα μπορούσαν να δοθούν για άλλες χρήσεις μερικά (δεν χρειάζεται ένα δεύτερο αεροδρόμιο να έχει τόσο μεγάλες εκτάσεις γύρω από το διάδρομο), να παντρευτεί με τη θάλασσα για χρήση υδροπλάνων (που δεν υπάρχει ακόμα τίποτα σε αυτόν τον τομέα), ένα σωρό πράματα θα μπορούσαν να γίνουν γύρω από τον αεροδιάδρομο, ΧΩΡΙΣ να καταργηθεί η χρήση του. Ακόμα και πίστα για αγώνες τύπου F1 και motoGP.
Αλλά σου είπα...  "Κάποιος" τα τσάκωσε για να έχει η Hochtief το μονοπώλιο για 40-50 χρόνια.

Και δε φαντάζομαι να υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι οι γερμανοί δε λαδώνουν για να κάνουν τις δουλειές τους!

Με 12.9 εκατομμυρια επιβατες το χρονο, τι να το κανει το δευτερο αεροδρομιο.  :think:
Και που ξέρεις ρε φίλε ότι σε 30-40 χρόνια θα είναι τόσοι οι επιβάτες? Τι θα κάνεις τότε, θα γκρεμίσεις ότι θα έχει χτιστεί στο Ελληνικό για να το ξανακάνεις αεροδρόμιο?
 

Lucent51

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Σεπ 2008
Μηνύματα
14.679
Κριτικές
36
Like
151
Πόντοι
2.046
Όχι, αλλά ξέρω τι λες.
Έμενα 24 km μακρυά, αλλά ψηλά. Το έβλεπα το Ελληνικό. Και όταν είχε νοτιά, που τα Jumbo απογειωνόντουσαν από τον Άλιμο προς τη Γλυφάδα, ΤΑ ΑΚΟΥΓΑ μες τη νύχτα!.
Όμως, όταν έκατσα (αναγκαστικά) 11 μέρες στο Ασκληπιείο Βούλας, μόνο η πρώτη μέρα ήταν περίεργη.
Μετά συνήθισα.

Στις περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις, τα αεροδρόμια είναι μέσα στον αστικό ιστό.
Κι αυτό έγινε (όπως και στο Ελληνικό) επειδή η πόλη χτίστηκε γύρω τους, όχι επειδή το αεροδρόμιο φύτρωσε μέσα στην πόλη.
Το ίδιο θα γίνει και στα Σπάτα, σε 30-40 χρόνια. Το αεροδρόμιο θα είναι μέσα στην πόλη.

Η μόνη λύση για να ΜΗΝ χτιστεί πόλη γύρω από το αεροδρόμιο, ήταν να πάει να γίνει στη Μακρόνησο. Υπήρξε και αυτή η σκέψη.
Μήκος νησιού = 10km (απολύτως αρκετό για διάδρομο), απόσταση νησιού από την Αττική = 3km (θα γινόταν γέφυρα τύπου Ρίο), κατεύθυνση ανέμων η του διαδρόμου. Αλλά το σχέδιο απορρίφτηκε, γιατί ήταν σαφώς πιο δαπανηρό από τα Σπάτα.

Το Ελληνικό έπρεπε να παραμείνει σαν δεύτερο αεροδρόμιο. Ανταγωνιστής του Βενιζέλου. Όποιος δε γούσταρε, να πήγαινε εκεί. Συν λέσχες, ιδιωτικά, ελικόπτερα, συνεργεία, κλπ. Από τα 5.000 στρέμματα θα μπορούσαν να δοθούν για άλλες χρήσεις μερικά (δεν χρειάζεται ένα δεύτερο αεροδρόμιο να έχει τόσο μεγάλες εκτάσεις γύρω από το διάδρομο), να παντρευτεί με τη θάλασσα για χρήση υδροπλάνων (που δεν υπάρχει ακόμα τίποτα σε αυτόν τον τομέα), ένα σωρό πράματα θα μπορούσαν να γίνουν γύρω από τον αεροδιάδρομο, ΧΩΡΙΣ να καταργηθεί η χρήση του. Ακόμα και πίστα για αγώνες τύπου F1 και motoGP.
Αλλά σου είπα...  "Κάποιος" τα τσάκωσε για να έχει η Hochtief το μονοπώλιο για 40-50 χρόνια.

Και δε φαντάζομαι να υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι οι γερμανοί δε λαδώνουν για να κάνουν τις δουλειές τους!
Και που ξέρεις ρε φίλε ότι σε 30-40 χρόνια θα είναι τόσοι οι επιβάτες? Τι θα κάνεις τότε, θα γκρεμίσεις ότι θα έχει χτιστεί στο Ελληνικό για να το ξανακάνεις αεροδρόμιο?

Εδω δεν μπορεις να προβλεψεις τι θα γινει σε 5 - 10 χρονια και εσυ θελεις να χτισεις αεροδρομιο για να πληρει προδιαγραφες επιβατων σε 30-40 χρονια?  :think: Ποιος θα βαλει το κεφαλαιο για μια τετοια επενδυση? Σε 30 - 40 χρονια ο βενιζελος θα ειναι ερειπιο γιατι χτισανε ενα φτηνο λυομενο για να εχουν την μεγιστη αποσβεση και να πληρωσουν ολες τις μιζες.

Ετσι για να εχεις και ενα μετρο συγκρισης, απο το μεγαλυτερο (επιβατες) αεροδρομιο στον κοσμο περνανε 260.000 επιβατες την ημερα ενω απο τον Βενιζελο γυρω στους 35.000.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
θελεις να χτισεις αεροδρομιο για να πληρει προδιαγραφες επιβατων σε 30-40 χρονια?
Όχι βέβαια.
Απλώς δε θέλω να καταστρέψω το υπάρχον.
Το οποίο είναι ανεκτίμητο, γιατί 5.000 στρέμματα για αεροδρόμιο ΔΕΝ ξαναβρίσκονται.
 

Lucent51

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Σεπ 2008
Μηνύματα
14.679
Κριτικές
36
Like
151
Πόντοι
2.046
Όχι βέβαια.
Απλώς δε θέλω να καταστρέψω το υπάρχον.
Το οποίο είναι ανεκτίμητο, γιατί 5.000 στρέμματα για αεροδρόμιο ΔΕΝ ξαναβρίσκονται.

Το ιδιο προβλημα ειχε και η Ιαπωνια!  :2funny: :2funny: Βρηκαν ομως λυση.

BTW Τι να το κανεις το παλιο Ελληνικο. Θυμαμαι στην προσγειωση πολλες φορες νομιζες οτι θα παρασερναμε τα αλεξικεραυνα απο την εκκλησια στην πλατεια της Γλυφαδας.  :grin:
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
Βρηκαν ομως λυση.

Και στο Hongkong βρήκαν λύση:



cheklapkok.jpg


ΕΦΤΑΞΑΝ ΝΗΣΙ, μια που δεν είχαν (όπως εμείς έχουμε τη Μακρόνησο).

Αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα, φίλε Lucent.
Το πρόβλημα είναι στο εξής:

Αποφάσισαν (κακώς λέω εγώ, αλλά άσε με μένα) να καταργήσουν το αεροδρόμιο.
Αποφάσισαν να το κάνουν κάτι άλλο.
Το 2001 το νέο αεροδρόμιο ήταν έτοιμο.

Σε μια χώρα που δουλεύει, αυτό σημαίνει:
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ από τη μέρα που σταμάτησε να λειτουργεί το Ελληνικό ως αεροδρόμιο, οι μπουλντόζες έπρεπε να είναι έτοιμες να μπουν μέσα (με σχέδιο) και να το κάνουν ό,τι είχε αποφασιστεί ότι πρέπει να γίνει.
Δηλαδή αποφάσεις, μελέτες, σχέδια, προγραμματισμός να είναι όλα έτοιμα ΠΡΙΝ από την 27/3/2001. Και το Μάρτιο του 2004 (+ 3 χρόνια) το όποιο σχέδιο να έχει υλοποιηθεί.
Εδώ έχουμε φτάσει στο 2014, και ακόμα συζητάμε τι θα το κάνουμε.

Γι' αυτό (εγώ τουλάχιστον) δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στο μπουρδέλο που λέγεται "κράτος".
(Πιο πολλή έχω στα άλλα, τα κανονικά, με το φωτάκι. Αυτά τουλάχιστον αυτό που λένε ότι κάνουν, το κάνουν).

Όσο για τα αλεξικέραυνα της τούρτας, ας τα ξήλωνες. ΜΕΤΑ από το αεροδρόμιο χτίστηκε η τούρτα, ας μην την έχτιζαν. Ας την πήγαιναν παραπέρα. Ας την έκαναν χαμηλότερη. Ας έκοβαν το λαιμό τους, δικό τους πρόβλημα. Αλλά το ότι ξεφύτρωσε μια τούρτα εκεί, δίπλα σε ένα αεροδρόμιο που υπάρχει από το 1930, ΔΕΝ είναι λόγος να καταργηθεί το αεροδρόμιο.

Αλλά σου λέω....  Από μπουδρέλο τι να περιμένεις...
 
OP
OP
K

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.815
Κριτικές
25
Like
2.001
Πόντοι
3.475
Και στο Hongkong βρήκαν λύση:



cheklapkok.jpg


ΕΦΤΑΞΑΝ ΝΗΣΙ, μια που δεν είχαν (όπως εμείς έχουμε τη Μακρόνησο).

Αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα, φίλε Lucent.
Το πρόβλημα είναι στο εξής:

Αποφάσισαν (κακώς λέω εγώ, αλλά άσε με μένα) να καταργήσουν το αεροδρόμιο.
Αποφάσισαν να το κάνουν κάτι άλλο.
Το 2001 το νέο αεροδρόμιο ήταν έτοιμο.

Σε μια χώρα που δουλεύει, αυτό σημαίνει:
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ από τη μέρα που σταμάτησε να λειτουργεί το Ελληνικό ως αεροδρόμιο, οι μπουλντόζες έπρεπε να είναι έτοιμες να μπουν μέσα (με σχέδιο) και να το κάνουν ό,τι είχε αποφασιστεί ότι πρέπει να γίνει.
Δηλαδή αποφάσεις, μελέτες, σχέδια, προγραμματισμός να είναι όλα έτοιμα ΠΡΙΝ από την 27/3/2001. Και το Μάρτιο του 2004 (+ 3 χρόνια) το όποιο σχέδιο να έχει υλοποιηθεί.
Εδώ έχουμε φτάσει στο 2014, και ακόμα συζητάμε τι θα το κάνουμε.

Γι' αυτό (εγώ τουλάχιστον) δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στο μπουρδέλο που λέγεται "κράτος".
(Πιο πολλή έχω στα άλλα, τα κανονικά, με το φωτάκι. Αυτά τουλάχιστον αυτό που λένε ότι κάνουν, το κάνουν).

Όσο για τα αλεξικέραυνα της τούρτας, ας τα ξήλωνες. ΜΕΤΑ από το αεροδρόμιο χτίστηκε η τούρτα, ας μην την έχτιζαν. Ας την πήγαιναν παραπέρα. Ας την έκαναν χαμηλότερη. Ας έκοβαν το λαιμό τους, δικό τους πρόβλημα. Αλλά το ότι ξεφύτρωσε μια τούρτα εκεί, δίπλα σε ένα αεροδρόμιο που υπάρχει από το 1930, ΔΕΝ είναι λόγος να καταργηθεί το αεροδρόμιο.

Αλλά σου λέω....  Από μπουδρέλο τι να περιμένεις...

Τουρτα?  :think:
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Περιδιαβαινοντας διαφορα πολιτικα ρετρο του YT, επεσα πανω σ' αυτο:


Αξιζει να το δειτε, διοτι εχει φοβερες... φατσες, και φοβερες ατακες.

Τελοσπαντων, καποια πραγματα που ακουσα περι "ευρωπαϊκών κονδυλίων", "χρημάτων του φορολογούμενου" κλπ... μου δημιουργησαν ερωτηματικα.

Δεν ειναι ΙΔΙΩΤΙΚΟ το Ελ. Βενιζελος??
Δεν το εφτιαξαν οι Γερμανοι, μαζι με Κοπελουζο και 2-3 αλλους?
Απο πού κι ως πού αντλησε χρηματα του "ελληνικου λαου" (οπως λεει ο μπουλης στο ανωθι vid)

Τελικα, ξερει κανα τσακαλι να μας πει ποσο στοιχισε (ακουμε +200 δισ. να λεει ο ενας, -120 δισ. ο αλλος... ρε παιδια τα δισ. δεν ειναι κωλοχαρτα!), απο πού αντληθηκαν αυτα τα λεφτα, και ΑΝ τυχον εχει ακουστει κατα ποσον αποσβεστηκαν και κατα ποσον βγαζει κερδη η διαχειριστρια εταιρεια?

Ρωταω αυτο το τελευταιο, επειδη ακουγεται διαρκως οτι ειναι υπερδιογκωμενα τα κοστη προς τους επιβατες και τις αεροπορικες εταιριες, κι οτι αυτο αποδυναμωνει τον τουρισμο μας
Αυτό το βίντεο να το βγάλουν στην τηλεόραση να το δει όλος ο κόσμος που ψήφιζε αυτά τα δύο κόμματα και σίγουρα είναι και κάποιοι από δω μέσα για να κάνουν χαρακίρι!
 

Επισκέπτης
Γι' αυτό (εγώ τουλάχιστον) δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στο μπουρδέλο που λέγεται "κράτος".

Φίλε εδώ διαφωνώ κάθετα μαζί σου.

Εγώ προσωπικά έχω πάντα απόλυτη εμπιστοσύνη στο Ελληνικό Κράτος, ότι τίποτε δεν λειτουργεί κανονικά!

και με βγάζει πάντα ασπροπρόσωπο...
 
OP
OP
K

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.815
Κριτικές
25
Like
2.001
Πόντοι
3.475
Με ενα απλο googlαρισμα...

Ελληνικο Δημοσιο: 25%
ΤΑΙΠΕΔ: 30%
Hochtief: 40%
Κοπελουζοι: 5%

Τα κοινοτικα κονδυλια λογικα δεν μετατραπηκαν σε ελληνικη (ή ευρωπαϊκη) "συμμετοχη", αλλα φαγωθηκαν κατα το ποσοστο 55-45 που προϋπηρχε στη μετοχικη συνθεση. "Επιδοτηση", κατα το κοινως λεγομενον.

Επισης, το σαιτ τους αναφερει οτι ειναι το ΠΡΩΤΟ αεροδρομιο στον κοσμο που φτιαχτηκε απο ιδιωτες! Αρα, ειναι σαν να αμφισβητει αυτο που ανεφερε καποιος παραπανω περι εκκινησης του εργου απο τον κρατικο κορβανα.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66

Ναι, δε βρίσκεις μια ομοιότητα?

http://[URL unfurl="true"]www.sintagespareas.gr/images/stories/rapidrecipe/im9000/th/9856-tourta-tiramisou-by-lidia-foka.jpg[/img[/URL]]

[img]http://1epal-glyfad.att.sch.gr/portalbp/images/stories/konstantinos/eksoteriko/01.JPG
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
Φίλε εδώ διαφωνώ κάθετα μαζί σου.

Εγώ προσωπικά έχω πάντα απόλυτη εμπιστοσύνη στο Ελληνικό Κράτος, ότι τίποτε δεν λειτουργεί κανονικά!

και με βγάζει πάντα ασπροπρόσωπο...

Ο καθένας όπως τη βρίσκει......
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom