Τυχαίνει να εχω το ιδιο αυτοκίνητο, απλά μοντέλο του 2004.
Περιληπτικά κατά την γνώμη μου τα + και τα -
+
Το αμάξι ειναι τρένο
Ποιοτητα κατασκευης και ανταλλακτικών - π.χ. εχω φτάσει 100.000χλμ και τα αμορρτισερ ακομα δεν θελουν αλαλγη - βλάβη καμια πέραν προγραμματισμένω σερβις
(Προσωπική άποψη: Το look τα σπάει)
-
Ειναι βαριά καρότσα, ο οκταβαλβιδος 1.6 το κινεί μεν αξιοπρεπώς, αλλά σιγουρα θα ηθελε λίγο παραπάνω ισχυ.ΑΠό την αλλη, ο 8αβαλβιδος ειναι αθανατος και δεν πεθαινει ποτέ, σε αντίθεση με υποπτα FSI TSI
Ως AYDI, ακριβά σερβις
Σε αντίθεση με οτι αναφέρθηκε παραπάνω, για 1600αρι η κατανάλωση - ειδικά μέσα στην πόλη - είναι αυξημένη (9,5λ/100χλμ μου πάει εμενα). ΑΝτιθέτως, σε εθνική με σχετικά χαλαρους ρυθμούς (πχ μεχρι 140) δεν καιει τπτ.
Κατά τα λοιπά, οι 18αρες ζάντες είναι υπερβολή. Το δικό μου εχει 17αρες από την μαμα του, και πάλι θεωρω πως ειναι too much.
ΜΕ την σημερινή κατασταση, αν βρηκες μαντρά να δινει 14.000, κάνε το σταυρό σου και δώσε το. Εγώ το δικό μου το παντρεύομαι, καθώς δεν εχω σκοπό να το σκοτώσω για 10 χιλιάρικα.
Υ.Γ. Στην καθομιλουμενη φυσικά λέμε 8v. επειδή οι γερμανοι βεβαια ειναι αλλοπρόσαλλοι, στο κωδικό του αμαξιου μπορει να εχουν βάλει V8 (to οποίο στη καθομιλουμενη σημαίνει 8ακυλινδρο σε διαταξη V).