Νέα

Αθήνα Vs Θεσσαλονίκη!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα loukritia!
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 32K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
Αυτό τώρα πώς ακριβώς το εννοείς; Από την άποψη του DNA ή από την άποψη της πολιτιστικής/ιστορικής κληρονομιάς;

Σύμφωνα με τη γνώμη σου, εμείς οι "Βούλγαροι" της βόρειας Ελλάδας έχουμε πιθανότητες να είμαστε απόγονοι του Σωκράτη και του Περικλή (είτε σαν DNA είτε σαν κληρονόμοι ιστορίας) όσο και οι υπόλοιποι Έλληνες ή αυτή η τιμή ανήκει μόνο στους κατοίκους νοτιότερων περιοχών της ηπειρωτικής Ελλάδας;

Είμαι πολύ περίεργος για την απάντηση...

Εμένα τον παππού μου δεν τον έλεγαν Σωκράτη :cheesy:
 

BBS

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2008
Μηνύματα
512
Κριτικές
3
Like
0
Πόντοι
6
Διαβάζοντας την ανταλλαγή απόψεων διαπιστώνω ότι:
1. Τα κορίτσια της παρέας τα λένε ωραία ,χαλαρά και με χιούμορ πράγμα που συνηγορεί στην άποψη ότι η κόντρα ωθείται στα άκρα από οπαδικά πάθη και όχι από ουσιαστικούς λόγους.
2. Οι Αθηναίοι θεωρούν ότι οι προσμίξεις με άλλες  φυλές στο πέρασμα των αιώνων έγιναν μόνο στη Βόρεια Ελλάδα ενώ οι ίδιοι , κάτοικοι Αθηνών με σφραγισμένα τείχη εδώ και 150 γενιές, αποτελούν απευθείας απόγονους του Περικλή και του Σωκράτη. Σκεφθείτε μόνο πόσοι Αλβανοί , Γεωργιανοί Πολωνοί κτλ ήρθαν στην Θεσσαλονίκη τα τελευταία 20 Χρόνια  ενώ στην Αθήνα ούτε ένας.
3. Αναμασάται συνέχεια η καραμέλα "Τι να μας πουν μωρέ με τον Ζορό Ψωμιάδη". Εντάξει ο Ψωμιάδης είναι γραφικός και μαιντανός και αστείος, αλλά πείτε μου ποια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ  διαφορά έχει με την πλειονότητα των πολιτικών περαν της σοβαροφάνειας.
4. Στο φλέγον Θέμα του "σε λέω-σου λέω" νομίζω ότι το άρθρο του Μπαμπινιώτη στο Βήμα που παρέθεσε ο Arcans στη σελίδα 9 βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Όσον αφορά την μπουγάτσα ο ugabuga τα είπε πολύ ωραία. Και για τα δυο αποδεικνύεται ότι δεν πρέπει να κοροιδεύεις κάτι που δεν το ξέρεις θεωρώντας δεδομένο ότι εσύ λες το σωστό. Για τα πιτόγυρα δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα ενώ για τα τυριά το ντέρπι παίζεται και τη λύση θα μπορούσε να δώσει ένας ουδέτερος π.χ Λαρισαίος.   
5. Το "κόμπλεξ" και η μιζέρια ΚΑΠΟΙΩΝ Θεσσαλονικιών ότι για όλα φταίει η Αθήνα είναι υπαρκτό και πολύ κακό. Το να ειρωνεύεται όμως ο Αθηναίος απο θέση ισχύος θυμίζει Μαρία Αντουανέττα και Παντεσπάνι.
6. Κάποια χωριά όπου οι κάτοικοι μιλάνε ΚΑΙ  το σλαβοβουλγαρικό ιδίωμα πράγματι υπάρχουν κυρίως σε Εδεσσα και Φλώρινα. Το πόσοι από αυτούς όμως έχουν αλυτρωτικές τάσεις και δεν αισθάνονται Ελληνες φαίνεται από τον αριθμό ψήφων που παίρνει το ουρανιο τόξο στις Εκλογές. Εξάλου και στην Στερεά Ελλάδα υπάρχουν χωριά που οι κάτοικοι μιλούν ΚΑΙ αρβανίτικα. Δεν σημαίνει κάτι αυτό.
7.  Οσοι απο τους κατοίκους Αθήνας Πειραιά και "παλιάς Ελλάδας" γενικα  αποκαλούν τους Βορειοελλαδίτες Βούλγαρους( και δυστυχώς νομίζω οτι είναι σχεδόν όλοι), ξεχνούν ότι στη Βόρεια Ελλάδα κατοικούν Πόντιοι , Μικρασιάτες, Βλάχοι, Σαρακατσάνοι κτλ οι ίδιες δηλαδή " φυλές" που κατοικούν και στα μέρη τους. Αρα το κάνουν α. Από Αγνοια- Συνήθεια (αποδεκτό) β. Για Πρόκληση - Πείραγμα (αποδεκτό) γ. Θέλουν να μικρύνουν την Ελλάδα (οχι αποδεκτό).
8. Ακόμα και αν τα σύνορα της Ελλάδας φτάσουν έξω απο την Αθήνα και ησυχάσετε από εμάς τους Βούλγαρους θα ανοίγετε thread ομόνοια VS παγκράτι ( και Φυσικά το ίδιο θα κάνουμε και εμείς)
 

TSONTAKIAS1

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2007
Μηνύματα
931
Κριτικές
2
Like
3
Πόντοι
6
μη μαλωνετε ρε παιδια δυστυχως ή ευτυχως  ολοι Ελληνες ειμαστε
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.793
Κριτικές
24
Like
90
Πόντοι
2.357
Διαβάζοντας την ανταλλαγή απόψεων διαπιστώνω ότι:
1. Τα κορίτσια της παρέας τα λένε ωραία ,χαλαρά και με χιούμορ πράγμα που συνηγορεί στην άποψη ότι η κόντρα ωθείται στα άκρα από οπαδικά πάθη και όχι από ουσιαστικούς λόγους.
2. Οι Αθηναίοι θεωρούν ότι οι προσμίξεις με άλλες  φυλές στο πέρασμα των αιώνων έγιναν μόνο στη Βόρεια Ελλάδα ενώ οι ίδιοι , κάτοικοι Αθηνών με σφραγισμένα τείχη εδώ και 150 γενιές, αποτελούν απευθείας απόγονους του Περικλή και του Σωκράτη. Σκεφθείτε μόνο πόσοι Αλβανοί , Γεωργιανοί Πολωνοί κτλ ήρθαν στην Θεσσαλονίκη τα τελευταία 20 Χρόνια  ενώ στην Αθήνα ούτε ένας.
3. Αναμασάται συνέχεια η καραμέλα "Τι να μας πουν μωρέ με τον Ζορό Ψωμιάδη". Εντάξει ο Ψωμιάδης είναι γραφικός και μαιντανός και αστείος, αλλά πείτε μου ποια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ  διαφορά έχει με την πλειονότητα των πολιτικών περαν της σοβαροφάνειας.
4. Στο φλέγον Θέμα του "σε λέω-σου λέω" νομίζω ότι το άρθρο του Μπαμπινιώτη στο Βήμα που παρέθεσε ο Arcans στη σελίδα 9 βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Όσον αφορά την μπουγάτσα ο ugabuga τα είπε πολύ ωραία. Και για τα δυο αποδεικνύεται ότι δεν πρέπει να κοροιδεύεις κάτι που δεν το ξέρεις θεωρώντας δεδομένο ότι εσύ λες το σωστό. Για τα πιτόγυρα δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα ενώ για τα τυριά το ντέρπι παίζεται και τη λύση θα μπορούσε να δώσει ένας ουδέτερος π.χ Λαρισαίος.   
5. Το "κόμπλεξ" και η μιζέρια ΚΑΠΟΙΩΝ Θεσσαλονικιών ότι για όλα φταίει η Αθήνα είναι υπαρκτό και πολύ κακό. Το να ειρωνεύεται όμως ο Αθηναίος απο θέση ισχύος θυμίζει Μαρία Αντουανέττα και Παντεσπάνι.
6. Κάποια χωριά όπου οι κάτοικοι μιλάνε ΚΑΙ  το σλαβοβουλγαρικό ιδίωμα πράγματι υπάρχουν κυρίως σε Εδεσσα και Φλώρινα. Το πόσοι από αυτούς όμως έχουν αλυτρωτικές τάσεις και δεν αισθάνονται Ελληνες φαίνεται από τον αριθμό ψήφων που παίρνει το ουρανιο τόξο στις Εκλογές. Εξάλου και στην Στερεά Ελλάδα υπάρχουν χωριά που οι κάτοικοι μιλούν ΚΑΙ αρβανίτικα. Δεν σημαίνει κάτι αυτό.
7.  Οσοι απο τους κατοίκους Αθήνας Πειραιά και "παλιάς Ελλάδας" γενικα  αποκαλούν τους Βορειοελλαδίτες Βούλγαρους( και δυστυχώς νομίζω οτι είναι σχεδόν όλοι), ξεχνούν ότι στη Βόρεια Ελλάδα κατοικούν Πόντιοι , Μικρασιάτες, Βλάχοι, Σαρακατσάνοι κτλ οι ίδιες δηλαδή " φυλές" που κατοικούν και στα μέρη τους. Αρα το κάνουν α. Από Αγνοια- Συνήθεια (αποδεκτό) β. Για Πρόκληση - Πείραγμα (αποδεκτό) γ. Θέλουν να μικρύνουν την Ελλάδα (οχι αποδεκτό).
8. Ακόμα και αν τα σύνορα της Ελλάδας φτάσουν έξω απο την Αθήνα και ησυχάσετε από εμάς τους Βούλγαρους θα ανοίγετε thread ομόνοια VS παγκράτι ( και Φυσικά το ίδιο θα κάνουμε και εμείς)

τα κοριτσια φιλε μου το βλεπουν χαλαρα.....και μεταξυ μαs ετσι επρεπε να ειναι....γιατι δεν εχουν το κολημα με την μπαλα,  οπου προσωπικα πιστευω οτι ολα αυτα τα "αποσχιστικα" καλουδια ξεκινησαν απο κει  και καταληγουν εκει τουλαχιστον οπωs το βλεπει η ψυχραιμη πλειοψηφια..
Για να σε βοηθησω να κατaλαβειs......αναλογισου τι βρισιεs και τι αποστασειs τραβαει ο εναs με τον αλλο πχ  ΠΑΟΚ με ΑΡΗ    για Θεσ/κη  η ΟΣΦΠ με ΠΑΟ στην Αθηνα...Η πιεση οσο και ο φανατισμοs που γενανε αυτα τα παιχνιδια ανοιγουν τα στοματα και εκτοξευουν δηλητηριο με ανυπολογιστεs ζημιεs...Οι διαφορεs  "εφευρεθηκαν"  μεσω του ποδοσφαιρου που αλυπητα τσαλαπατα και διχαζει.....Αν υπηρχαν σωστο αθλητικο πνευμα και συμπεριφορα , ολεs αυτεs  οι "διαφορεs"  ουτε που θα απασχολουσαν κανεναν και μαλιστα θα ηταν τα χαρακτηριστικα κριτηρια που αλλωστε πρεπει να εχει μια πολη εναντι τηs αλληs  προκειμενου να μην γινουν ολεs οι πολειs ιδιεs απαραλαχτεs και ρομποτοειδειs ....λεs και δεν βγηκαν απο την ιστορια ,  αλλα απο καποια κλωσομηχανη αρχιτεκτονικηs κουλτουραs........
 

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.158
Like
32
Πόντοι
366
Να υπενθυμίσω ότι γυναίκα άνοιξε το θρεντ!  :boobies:
 

TSONTAKIAS1

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2007
Μηνύματα
931
Κριτικές
2
Like
3
Πόντοι
6
για να μας βαλουν να μαλωνουμε? :bottom:
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.793
Κριτικές
24
Like
90
Πόντοι
2.357
Να υπενθυμίσω ότι γυναίκα άνοιξε το θρεντ!  :boobies:
δεν νομιζω οτι εχει σχεση αυτο....Θα μπορουσε να ηταν καποιοs γκευ η και καποια ερμαφροδιτη!!!!
Αλλωστε στην Ελλαδα ζει η οποια και ο οποιοs....και το βιωνει
Γι αυτο πιστευω....πωs οταν ανοιγονται τετοιαs υφηs θεματα.....καλυτερα να μην αφηνουμε το δηλητηριο να βγει....Ψυχραιμα και χαλαρα......και αντε και με μια δοση χιουμορ αν μπορουμε.....μα ειναι ποτε δυνατον , να βριζουμε εαυτουs και αλληλουs??? τον εαυτο μαs δλδ???
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.793
Κριτικές
24
Like
90
Πόντοι
2.357
Yπαρχει πχ περιπτωση σε καποιον να μην αρεσουνε οι Θεσσαλονικιεs?????









.........γυμνεs???? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Αν υπαρχει να βγει να το πει ρε παιδια....
 

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.158
Like
32
Πόντοι
366
δεν νομιζω οτι εχει σχεση αυτο....Θα μπορουσε να ηταν καποιοs γκευ η και καποια ερμαφροδιτη!!!!
Αλλωστε στην Ελλαδα ζει η οποια και ο οποιοs....και το βιωνει
Γι αυτο πιστευω....πωs οταν ανοιγονται τετοιαs υφηs θεματα.....καλυτερα να μην αφηνουμε το δηλητηριο να βγει....Ψυχραιμα και χαλαρα......και αντε και με μια δοση χιουμορ αν μπορουμε.....μα ειναι ποτε δυνατον , να βριζουμε εαυτουs και αλληλουs??? τον εαυτο μαs δλδ???
Εντάξει δε νομίζω ότι έβρισε κανείς!Πιο πολύ στον χαβαλέ γίνεται μια τέτοια κουβέντα!Όσοι τσακώνονται σοβαρά για τα τυριά και τις μπουγάτσες...
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.793
Κριτικές
24
Like
90
Πόντοι
2.357
Εντάξει δε νομίζω ότι έβρισε κανείς!Πιο πολύ στον χαβαλέ γίνεται μια τέτοια κουβέντα!Όσοι τσακώνονται σοβαρά για τα τυριά και τις μπουγάτσες...
Αν κανειs τον κοπο και διαβασειs μερικεs σελιδεs πιο πισω.....εκτοs απ τον τυροπολεμο  θα δειs και αλλα ανησυχητικα....Παω σχεδον καθε χρονο θεσ/κη και δεν τα καταλαβαινω αυτα αν και γκαγκαροs Αθηναιοs παππου προs παππον.....δλδ και σε οποια αλλη Ελληνικη πολη παω δεν εχω προβλημα....Και ειναι κριμα!!!!
 

ugabuga

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2007
Μηνύματα
239
Like
0
Πόντοι
1
Διαβάζοντας την ανταλλαγή απόψεων διαπιστώνω ότι:
1. Τα κορίτσια της παρέας τα λένε ωραία ,χαλαρά και με χιούμορ πράγμα που συνηγορεί στην άποψη ότι η κόντρα ωθείται στα άκρα από οπαδικά πάθη και όχι από ουσιαστικούς λόγους.
2. Οι Αθηναίοι θεωρούν ότι οι προσμίξεις με άλλες  φυλές στο πέρασμα των αιώνων έγιναν μόνο στη Βόρεια Ελλάδα ενώ οι ίδιοι , κάτοικοι Αθηνών με σφραγισμένα τείχη εδώ και 150 γενιές, αποτελούν απευθείας απόγονους του Περικλή και του Σωκράτη. Σκεφθείτε μόνο πόσοι Αλβανοί , Γεωργιανοί Πολωνοί κτλ ήρθαν στην Θεσσαλονίκη τα τελευταία 20 Χρόνια  ενώ στην Αθήνα ούτε ένας.
3. Αναμασάται συνέχεια η καραμέλα "Τι να μας πουν μωρέ με τον Ζορό Ψωμιάδη". Εντάξει ο Ψωμιάδης είναι γραφικός και μαιντανός και αστείος, αλλά πείτε μου ποια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ  διαφορά έχει με την πλειονότητα των πολιτικών περαν της σοβαροφάνειας.
4. Στο φλέγον Θέμα του "σε λέω-σου λέω" νομίζω ότι το άρθρο του Μπαμπινιώτη στο Βήμα που παρέθεσε ο Arcans στη σελίδα 9 βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Όσον αφορά την μπουγάτσα ο ugabuga τα είπε πολύ ωραία. Και για τα δυο αποδεικνύεται ότι δεν πρέπει να κοροιδεύεις κάτι που δεν το ξέρεις θεωρώντας δεδομένο ότι εσύ λες το σωστό. Για τα πιτόγυρα δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα ενώ για τα τυριά το ντέρπι παίζεται και τη λύση θα μπορούσε να δώσει ένας ουδέτερος π.χ Λαρισαίος.   
5. Το "κόμπλεξ" και η μιζέρια ΚΑΠΟΙΩΝ Θεσσαλονικιών ότι για όλα φταίει η Αθήνα είναι υπαρκτό και πολύ κακό. Το να ειρωνεύεται όμως ο Αθηναίος απο θέση ισχύος θυμίζει Μαρία Αντουανέττα και Παντεσπάνι.
6. Κάποια χωριά όπου οι κάτοικοι μιλάνε ΚΑΙ  το σλαβοβουλγαρικό ιδίωμα πράγματι υπάρχουν κυρίως σε Εδεσσα και Φλώρινα. Το πόσοι από αυτούς όμως έχουν αλυτρωτικές τάσεις και δεν αισθάνονται Ελληνες φαίνεται από τον αριθμό ψήφων που παίρνει το ουρανιο τόξο στις Εκλογές. Εξάλου και στην Στερεά Ελλάδα υπάρχουν χωριά που οι κάτοικοι μιλούν ΚΑΙ αρβανίτικα. Δεν σημαίνει κάτι αυτό.
7.  Οσοι απο τους κατοίκους Αθήνας Πειραιά και "παλιάς Ελλάδας" γενικα  αποκαλούν τους Βορειοελλαδίτες Βούλγαρους( και δυστυχώς νομίζω οτι είναι σχεδόν όλοι), ξεχνούν ότι στη Βόρεια Ελλάδα κατοικούν Πόντιοι , Μικρασιάτες, Βλάχοι, Σαρακατσάνοι κτλ οι ίδιες δηλαδή " φυλές" που κατοικούν και στα μέρη τους. Αρα το κάνουν α. Από Αγνοια- Συνήθεια (αποδεκτό) β. Για Πρόκληση - Πείραγμα (αποδεκτό) γ. Θέλουν να μικρύνουν την Ελλάδα (οχι αποδεκτό).
8. Ακόμα και αν τα σύνορα της Ελλάδας φτάσουν έξω απο την Αθήνα και ησυχάσετε από εμάς τους Βούλγαρους θα ανοίγετε thread ομόνοια VS παγκράτι ( και Φυσικά το ίδιο θα κάνουμε και εμείς)

Να συμπληρώσω και με ένα ακόμη σημείο διαφωνίας. Κατηγορούμαστε στη Θεσσαλονίκη ότι έχουμε χαμηλή παραγωγικότητα και πίνουμε φραπέ όλη μέρα βλέποντας τα πράγματα... "χαλαρά".

Αν κάνει κάποιος βόλτα σε κεντρικά σημεία της πόλης όπου δήθεν όλοι οι Θεσσαλονικείς πίνουν φραπέ τις εργάσιμες ώρες, θα διαπιστώσει πως οι ηλικίες των πελατών είναι κάτω των 26 ως επί το πλείστον. Αυτές είναι οι ηλικίες των φοιτητών. Η Θεσσαλονίκη έχει λιγότερο ίσως από το 1/5 του πληθυσμού της Αθήνας και γι'αυτό έχει πολύ μεγαλύτερη αναλογία φοιτητών.

Σκεφτείτε μόνο πως το ΑΠΘ είναι το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Ελλάδας σε αριθμό φοιτητών. Αν προσθέσουμε και το Παν. Μακεδονία, το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και τις ένα σωρό άλλες ιδιωτικές σχολές και ΙΕΚ, τότε αντιλαμβανόμαστε πως η αναλογία των φοιτητών σε σχέση με τον υπόλοιπο πληθυσμό είναι μεγαλύτερη στη Θεσσαλονίκη από ότι στην Αθήνα. Προσθέστε και το γεγονός ότι όλοι σχεδόν οι φοιτητές για λόγους εγγύτητας στις διάφορες σχολές διαμένουν στο κέντρο όπου βρίσκονται και τα περισσότερα καφέ και μπαρ. Έτσι φτάνουμε να έχουμε τα καφέ γεμάτα ακόμη και τις εργάσιμες ώρες, αλλά όχι από εργαζόμενους. Άλλωστε, δε θα μπορούσαν να αφήσουν τη δουλειά τους τόσο εύκολα για να πάνε για καφέ!

Εργαζόμενοι εμφανίζονται για καφέ είτε κατά το μεσημεριανό διάλειμμα μεταξύ 2μμ και 5μμ πριν την απογευματινή βάρδια (όταν μιλάμε για εμπορικά καταστήματα) είτε μετά τις 5μμ ή 6μμ όταν κλείνουν τα γραφεία (όταν μιλάμε για εργαζόμενους σε γραφεία).

Αυτά για τον αστικό μύθο της Θεσσαλονίκης ως φραπεδούπολης.

Τώρα σχετικά με τη χαμηλή παραγωγικότητα, αλήθεια, ποια μελέτη το γράφει αυτό; Το αν παράγεται περισσότερο χρήμα ανά κάτοικο στην Αθήνα αυτό οφείλεται πρώτα από όλα στο ότι όλες οι εταιρίες ιδιωτικές και δημόσιες, αλλοδαπές και ημεδαπές έχουν τα κεντρικά τους (ή και τα μοναδικά τους) γραφεία στην Αθήνα, οπότε δεν υπάρχει τίποτα πιο λογικό. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι σε άλλες πόλεις κωλοβαράνε. Απλά εκ των πραγμάτων θα υπάρχει περισσότερο business στην Αθήνα.

Σχετικά με το "χαλαρά", αν κάποιος επισκέπτης από Αθήνα θεωρεί ότι οι ρυθμοί μας είναι πολύ αργοί σε σχέση με αυτό που έχει συνηθίσει στην Αθήνα, μήπως είναι αυτός που έχει το πρόβλημα και έχει εθιστεί σε μια κατάσταση μόνιμου και ελαφρύ πανικού; Και μήπως αυτή η αίσθηση του λείπει όταν επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη;

Επιπλέον, οι ρυθμοί σε ένα χωριό είναι ακόμη πιο χαλαροί από αυτούς της Θεσσαλονίκης. Δε βλέπω όμως κανένα Αθηναίο να λέει ότι στα χωριά είναι αχαΐρευτοι και τεμπέληδες, αλλά αντίθετα, εκθειάζουν την ήρεμη ζωή του χωριού.


Έτσι λοιπόν, όταν βρίσκουν κάποιοι εξ Αττικής χαλαρούς ρυθμούς στο χωριό είναι καλό, αλλά όταν τους βλέπουν στη Θεσσαλονίκη το ονομάζουν τεμπελιά... Είπε κάποιος κάτι για κόμπλεξ σε προηγούμενο post;

 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
7.  Οσοι απο τους κατοίκους Αθήνας Πειραιά και "παλιάς Ελλάδας" γενικα  αποκαλούν τους Βορειοελλαδίτες Βούλγαρους( και δυστυχώς νομίζω οτι είναι σχεδόν όλοι), ξεχνούν ότι στη Βόρεια Ελλάδα κατοικούν Πόντιοι , Μικρασιάτες, Βλάχοι, Σαρακατσάνοι κτλ οι ίδιες δηλαδή " φυλές" που κατοικούν και στα μέρη τους. Αρα το κάνουν α. Από Αγνοια- Συνήθεια (αποδεκτό) β. Για Πρόκληση - Πείραγμα (αποδεκτό) γ. Θέλουν να μικρύνουν την Ελλάδα (οχι αποδεκτό).
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Εγώ έχω υπάρξει κάτοικος Αθήνας Πειραιά και προαστίων και ΠΟΤΕ δεν το έχω πει αυτό, ούτε έχω ακούσει φίλους μου να το λένε.
Μην πέφτετε κι εσείς στην παγίδα που πέφτουν πολλοί εδώ κάτω του "ΟΛΟΙ (!!) οι Θεσσαλονικείς έχουν κόμπλεξ με την Αθήνα"  :tickedoff:
 

ugabuga

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2007
Μηνύματα
239
Like
0
Πόντοι
1
...
4. Στο φλέγον Θέμα του "σε λέω-σου λέω" νομίζω ότι το άρθρο του Μπαμπινιώτη στο Βήμα που παρέθεσε ο Arcans στη σελίδα 9 βάζει τα πράγματα στη θέση τους.
...


Βέβαια για να πούμε το σωστό, τελικά ποτέ δεν υπήρξε άρθρο του Μπαμπινιώτη στο Βήμα σχετικά με αυτό το θέμα. Πρόκειται για έναν ακόμη αστικό μύθο.

Η όλη ιστορία που έγινε τελικά chain email ξεκίνησε από εδώ:


Βέβαια, το chain email άσχετα με το αν δεν υπάρχει τελικά σχετικό άρθρο του Μπαμπινιώτη, ισχύει στο υπόλοιπό του, ότι δηλαδή η αιτιατική ("με λες") είναι εξίσου σωστή (αν όχι πιο σωστή) με τη γενική ("μου λες") όταν πρόκειται για αντικατάσταση της δοτικής στον παλιό της ρόλο.

Με λίγα λόγια το "με λες" είναι εξίσου σωστό με το "μου λες".
 

Comando_1

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2008
Μηνύματα
715
Like
7
Πόντοι
6
ο μυθος περι χαλαρότητας και φραπε , αναφερεται σε αντιθεση και για να τονισει τον τρελο ρυθμό που ζει καποιος στην αθηνα που θελει να προλαβει το μετρο, τον πελατη, τη γκομενα να πληρωσει λογαριασμους να κανει ψωνια να φαει , να κανει κατι ακομα και σε λιγο αρχιζει η δουλεια και μετα παλι κατι αλλο και πρεπει να ειναι και ανετος και χαμογελαστος και κοκ..
ενω Θεσσαλονίκη αφορα μικρή μερίδα των εργαζομένων αυτο το στυλάκι...
 

BiteMeIaMfresH

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2006
Μηνύματα
8.901
Like
15
Πόντοι
66
οχι οτι ξερω κ πολλα απ αυτες τις δυο πολεις
2 πραγματα μου εκαναν αρνητικη εντυπωση... κατ αρχην οτι θεωρουνται οι θεσσαλονικιες ομορφοτερες επειδη απ το πρωι ως το βραδυ ειναι βαμμενες φτιαγμενες κλπ λες κ πανε σε γαμο.. κ κατα δευτερον η εχθρα κυριως των θεσσαλονικων με τους αθηναιους.. τα ειδα ολα οταν πρωτοπηγα εκει στα βορεια
γενικα κ εντελως υποκειμενικα μαλλον προτιμω αθηνα κ αθηναιους


(εκτος απ την λουκ που την αγαπω *P )
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
^^^^^^
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Έτσι, έρχεται, ανάβει τις φυτιλιές και φεύγει ο σοφός Γιόντα!!  :-* :-* :-* :-*
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom