Νέα

Άσχετο με ενεργητικό σεξ - σχετικό με παθητικό σεξ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kiout
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kiout

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2006
Μηνύματα
46
Like
0
Πόντοι
0
Πριν με γ.μ.σ..ν στο συνεργείο.. δώστε μου  ιδέες...

Σήμερα το μεσημέρι ανέβαινα τη Φιλολάου με το ΙΧ αυτοκίνητό μου, καταλυτικό 5 ετών, με 24.000 χιλιόμετρα. Έπεσα πίσω από σκουπιδιάρικο και με πήγε "πίπα-κώλο"... Με το που βγαίνω κάποια στιγμή στην  Κηφισίας, λίγο πριν στο φανάρι, αντιλαμβάνομαι περίεργη συμπεριφορά στη μηχανή του αυτοκινήτου μου,. περίεργο θόρυβο, ρετάρισμα, σα να πήγαινε να διαλυθεί η μηχανή, τραντάζονταν το καπώ... και κάποια στιγμή ανάβουν τα κίτρινα λαμπάκια στο ταμπλώ , το ένα για τον  αισθητήρα του καταλύτη και το άλλο τον αισθητήρα για τα ηλεκτρικά... Και στο τέλος σβήνει η μηχανή. Πρώτη φορά στα 5 χρόνια συνετής-ελάχιστης κυκλοφορίας του ΙΧ μου. Κάθομαι στην  άκρη της διασταύρωσης.... ευτυχώς υπήρχαν περιθώρια. Κάθομαι κανένα 5λεπτο...  Ξαναξεκινάω, παίρνει το αμάξι μπροστά,  βγαίνω δειλά δειλά στην Κηφισίας, ανεβαίνω για Μαρούσι... το κακό με ξαναπιάνει σε 1 χιλιόμετρο,  στο ύψος του Moda Bagno.  Ξανά στον παράδρομο, αναμονή για κανένα 10λεπτο... ξαναξεκινάω , σβησμένα τα κίτρινα προειδοποιητικά  λαμπάκια βλάβης, συνεχίζω για καμιά 40αριά χιλιόμετρα , μέχρι το αεροδρόμιο, κανένα πρόβλήμα. Μόνο το αμάξι να δίνει αίσθηση ακυβέρνητου παπιού, χωρίς νεύρο γκαζιού. Και το ΙΧ μου είναι γκαζιάρικο. Για πρώτη φορά όλα με προσπέρναγαν κι ενώ δεν το ήθελα! Συνήθως κινούμαι μόνος μου και αριστερά.

Στο γυρισμό, σαν να πήγαν όλα καλά.

Τι να βάζω στο μυαλό μου; Τι ραφτικά να ετοιμάζω για το κοστούμι του συνεργείου;
 
OP
OP
K

kiout

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2006
Μηνύματα
46
Like
0
Πόντοι
0
υπόψη πως:

1. βενζίνη έβαλα τελευταία φορά πριν 10 μέρες - ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ- σε ένα βενζινάδικο με αλβανό πωλητή  στη συγγρού, ανεβαίνοντας προς Αθήνα, αμέσως μετά το σταθμό του μετρό στο Φιξ.

2. Η μπαταρία του αυτοκινήτου είναι καινούργια - 10 μηνών  και λία αμπέρα παραπάνμω από τις προδιαγραφές  του κατασκευαστή.

3. Το γιαπωνέζικο αμάξι μου έχει κάνει τα κανονικά του σέρβις στην αντιπροσωπεία. Κάποια στιγμή και λίγοι μετά την λήξη της 3ετούς εγγύησης άλλαξα τον αισθητήτα του εκκεντροφόρου... περί τα 150 ευρώ  κόστος. Τώρα άναψε το ίδιο λαμπάκι + ένα άλλο ακόμη, νομίζω αυτό που δείχνει καταλύτη ή μηχανή.

4. το αμάξι δεν το πολυκινώ καθώς δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη. Μόνο όταν βρέχει.




 

Επισκέπτης
Τώρα ειλικρινά περιμένεις απάντηση ???
 
Εγγρ.
1 Μαΐ 2007
Μηνύματα
10
Like
0
Πόντοι
0
-[Αναφέρομαι στην στιγμή του γεγονότος]-
Αν κατάλαβα καλά είπες ότι ξεκινάει αλλά δεν έχεις <<γκάζι>>, δηλαδή εξαντλείς την διαδρομή του πεντάλ και δεν αποκρίνεται όπως θα έπρεπε, σε αυτή την περίπτωση το αυτοκίνητο για κάποιο λόγο έχει μπεί σε safe mode (ο εγκέφαλος). Πρωτού κάνεις οτιδήποτε έλεγξε την στάθμη των λαδιών...

Ελπίζω να ήταν κάτι παροδικό (μπορεί και κατάλοιπα βενζίνης ή και η ίδια η βενζίνη)!
 

aspirin

Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2005
Μηνύματα
694
Like
18
Πόντοι
6
Το σκουπιδιάρικο φταίει. Θα μπήκε καμιά σερβιέτα στην εισαγωγή!
 
OP
OP
K

kiout

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2006
Μηνύματα
46
Like
0
Πόντοι
0
Χμμμ μου αρέσει αυτή απάντηση. Σαν να ταιριάζουν κάποια πράγματα. Κι έχω ψιλοξεχάσει πότε άλλαξα λάδια. Οπότε αύριο έλεγχος στάθμης και χρώματος λαδιών... καλύτερα κατευθείαν αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Είναι μια φτηνή λύση. 5 κιλά λιπαντικό + 1 φίλτρο= 100 ευρώ (;)

Για το φίλο που αναρωτιέται αν περιμένω εδώ απάντηση. Και βέβαια περιμένω κάποιες απαντήσεις. Γιατί όταν έχεις πρόβλημα με μια κάρτα υπολογιστή  τρέχεις στα δικτυακά φόρα για βοήθεια, κι όχι για το αυτοκίνητο;

Πολλοί συνεργατζήδες έχουν ίντερνετ στη δουλειά τους. Κυρίως λόγω ανταλλακτικών κι αποθήκης.  Και πολλοί ψυχαγωγούνται - νομίζω πως οι περισσότερο συνεργατζήδες που μπαίνουν στο ίντερνετ , επισκέφτονται το bouρdela.com  παρά το
-[Αναφέρομαι στην στιγμή του γεγονότος]-
Αν κατάλαβα καλά είπες ότι ξεκινάει αλλά δεν έχεις <<γκάζι>>, δηλαδή εξαντλείς την διαδρομή του πεντάλ και δεν αποκρίνεται όπως θα έπρεπε, σε αυτή την περίπτωση το αυτοκίνητο για κάποιο λόγο έχει μπεί σε safe mode (ο εγκέφαλος). Πρωτού κάνεις οτιδήποτε έλεγξε την στάθμη των λαδιών...

Ελπίζω να ήταν κάτι παροδικό (μπορεί και κατάλοιπα βενζίνης ή και η ίδια η βενζίνη)!
 

Διαγραμμένο μέλος 15257

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2006
Μηνύματα
1.479
Κριτικές
2
Like
2.821
Πόντοι
456
πιθανόν να είναι πολλαπλασιαστής. μηχανικός δεν είμαι αλλά αυτή είναι μια βλάβη που παρουσιάζουν πολλά αυτοκίνητα. κάνε μια βόλτα σε ένα συνεργείο να το βάλουν στον εγκέφαλο. λογικά η βλάβη θα έχει καταγραφεί.
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.400
Κριτικές
1
Like
924
Πόντοι
96
  O ηλεκτρολόγος θα πει θελει μπουζι
  Ο βενζινας θελει λάδια
  Ο φαναρτζης οτι χτυπαει το φτερο στη ρόδα
  Ο μηχανικος θελει ρεκτιφιε
  ο ζαχαροπλαστης θελει λουκουμι
  Ο γιατρος δωστου ενα ντεπον και θα περασει
  ο νταβας τι το θες το αυτοκινητο παρε το τρενο και ελα
  ο μηχανογραφος βγες και ξαναμπες.

  Το παραψυχολογος μην ξαναβαλεις μεσανυχτα βενζινη γιατι εκεινη την ωρα ξυπνουν τα πνευματα
  Ο καρατζαφέρης αυτοι οι Αλβανοι φταινε.

  Εγω γραφω μπουρδες να περνα η ωρα
 

blindz

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Απρ 2006
Μηνύματα
545
Κριτικές
22
Like
40
Πόντοι
6.765
Eμενα σε κατι παρομοιο που μου ειχε κανει ηταν τελικα τα μπουζοκαλωδια
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom