Λοιπόν. Μουνίλα :
Το Clio toy 06 είναι 16βάλβιδο με 76 ίππους; Ή το 8βάλβιδο με τους 60 Ίππους ;
Λάδια θέλεις στα 15.000 χλμ, ή ένα χρόνο, ότι λήξει πρώτο.
Στα 30.000 θέλεις σέρβις....αλλά μόνο λάδια, και φίλτρα. Τίποτε άλλο.
Ιμάντας χρονισμού στα 30.000 χλμ, δεν χρειάζεται. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή χρειάζεται στα 60.000 ή 4 χρόνια, ότι λήξει πρώτο. Στα νεότερα μοντέλα της εταιρίας, το όριο έχει πάει στα 90.000, και στα 120.000. Μόνο όριο που απομένει είναι τα 4 έτη, λόγω γήρανσης του καουτσούκ του ιμάντα.
Στα 30.000χλμ.....έπρεπε να πάς και να ουρλιάζεις μέχρι να σου άλλάξουν τις δισκόπλακες στην εγγύηση. Το πολύ - πολύ να πλήρωνες τακάκια.
Δεν έπρεπε με τίποτα να παραδεχτείς πως είναι μαλακία σου....εκτός αν ήταν χτύπημα.
Η δεύτερη δισκόπλακα...είναι μεγάλη συζήτηση για το αν θα έπρεπε να αλλαχτεί ή όχι.
Αν ήταν όντως τέλεια......τα σύγχρονα αυτοκίνητα με abs kai ebv όπως υποθέτω ότι είναι το Clio σου, έτσι κι αλλιώς ρυθμίζουν συνεχώς το φρενάρισμα ανάλογα με τις συνθήκες. Άρα δεν θα είχες πρόβλημα.
Επίσης: τρόμπες νερού και τα λοιπά του κινητήρα καλύπτονται στη εγγύηση. Στην Renault αν θυμάμαι καλά είναι 2 ή 3 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων.
Να πάς και να κάνεις φασαρία.
Είναι παράνομο να σου απαιτούν να πληρώσεις υλικά και εργασίες (και αυτές καλύπτονται), που γράφει στο βιβλίο συντήρησης του οχήματος σου (ναι, το γράφει, άνοιξε το να το διαβάσεις προσεκτικά) ότι καλύπτονται στην εγγύηση.
Όπως επίσης να διαβάσεις το βιλιάράκι για το χρόνο αλλαγής φίλτρων, λαδιών, και ιμαντών.
Τα γράφει και αυτά.
Και μετά να τους το τρίψεις στα μούτρα.