Νέα

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ιδέες για φτηνή φόρτιση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα savvass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 579
  • Εμφανίσεις 27K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.571
Κριτικές
4
Like
499
Πόντοι
36
τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,για τα επομενα πολλα χρονια,θα ειναι καλα μονο για χρηση μεσα στην πολη.μεχρι να αποκτησουν μεγαλη αυτονομια,οι κινητηρες εσωτερικης καυσης θα κυριαρχουν.οταν με 57 λιτρα πετρελαιο κανω 1200 χλμ,με αυτοκινητο 190 ιππων,τι να μου προσφερει το ηλεκτρικο και ποσο πιο φτηνο ειναι;
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.780
Κριτικές
16
Like
10.274
Πόντοι
8.645
Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο , για κάποιον όμως που θέλει να πάρει και ίσως να δικαιούται και την επιδότηση σκέφτηκα το εξής.

Θα μπορούσε να εγκαταστήσει κάποιο σύστημα φωτοβολταικών στο σπίτι και λογικά με κάποια πατέντα ενός γνώστη ηλεκτρολόγου θα μπορούσε μάλλον να το συνδέσει με τον οικιακό ταχυφορτιστή.

Δηλαδή για κάποιον που θα αγόραζε ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς ακόμα και αν δεν υπήρχε επιδότηση , με τα λεφτά της επιδότησης στην ουσία να έχει ένα σύστημα που να φορτίζει το αμάξι.

Δεν ξέρω αν το παραπάνω σύστημα με τα φωτοβολταικά θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία η όχι , αν έχει θα μπορείς να φορτίσεις και την νύχτα αλλά ίσως τότε να ξεφεύγει το κόστος. Αν δεν έχει θα είσαι αναγκασμένος να φορτίσεις το αμάξι μόνο την μέρα , οπότε αν πηγαίνεις με το αμάξι στην δουλειά δύσκολα.

Επίσης αν με το παραπάνω σύστημα έστω και χωρίς μπαταρία δική του , μπορείς να φορτίζεις εκτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και διάφορες άλλες επαναφορτιζόμενες συσκευές όπως κινητά , επαναφορτιζόμενα εργαλεία , κουρευτική μηχανή κτλ τόσο το καλύτερο.

Βέβαια δεν το έχω ψάξει καθόλου πόσο θα βγεί ένα τέτοιο σύστημα με μπαταρία , πόσο χωρίς μπαταρία κτλ ... μια ιδέα είχα απλά , την οποία μάλιστα δεν σκέφτομαι να την υλοποιήσω στο σύντομο μέλλον :P

Τι έχει να πει για τα παραπάνω η επιστημονική ομάδα του μπού ; Και ειδικά ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να δώσουν τα φώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
Μπες σε κάνα σοβαρό φόρουμ ή σελιδα που να αφορά το αντικείμενο και διάβασε ή ρώτα. Δεν είναι εδώ για τέτοια θέματα, εδώ δε βγαίνει άκρη στα θέματα με τις πουτάνες κι εσύ ρωτάς για αμάξια;
 
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.868
Κριτικές
6
Like
3.604
Πόντοι
736
Μπες σε κάνα σοβαρό φόρουμ ή σελιδα που να αφορά το αντικείμενο και διάβασε ή ρώτα. Δεν είναι εδώ για τέτοια θέματα, εδώ δε βγαίνει άκρη στα θέματα με τις πουτάνες κι εσύ ρωτάς για αμάξια;
Εγώ πάντως έβγαλα άκρη απο τις απαντήσεις , επίσης μπορεί η ιδέα μου να μην ηταν τόσο καλή όσο νόμιζα ... αλλά νομίζω πως δεν υπάρχει άλλο θέμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα , αλλά ούτε και για εγκατάσταση οικιακών φωτοβολταικών οπότε θα μπορούσε να μείνει το νήμα για αυτά τα δυο θέματα.

Εκτός αν υπήρχαν ηδη σχετικά νήματα και δεν τα βρήκα οπότε ας γίνει κάποια συγχώνευση.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
9.998
Κριτικές
67
Like
29.302
Πόντοι
10.336
@paparotriftoulas καμια σχέση αυτό που γράφει το άρθρο με την πραγματικότητα, δηλαδή δεν θα αγχωνόμουν ποτέ για την απόδοση της μπαταρίας σε χαμηλές θερμοκρασίας. Καταρχάς πόσες μέρες έχουμε στην Ελλάδα θερμοκρασία κάτω από το μηδέν; Και πες ότι πεφτει η αυτονομία της μπαταρίας από τα 350 χλμ στα 200 χλμ όταν έχει κρύο. Και τι έγινε;

επίσης το random site "cars electric" γράφει μπούρδες, τουλάχιστον η δικιά μου εμπειρία είναι πολύ διαφορετική. Σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο ξεχνάς λάδια, φίλτρα λαδιού, μπουζιά, φίλτρο αέρος κινητήρα, ιμάντες, αντλίες καυσίμου κτλ κτλ. Το μόνο που θες είναι φίλτρο καμπίνας μια φορά τον χρόνο (15 ευρώ μαξ, το αλλάζεις και μόνος) και υγρά φρένων καθε δυο χρόνια. Τακάκια μπορεί να φτάσεις άνετα τα 50.000 χλμ και να μην χρειάζονται αλλαγή. Τίποτα άλλο.

Εμένα πάντως με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο το κεφάλι μου ηρέμησε με πάααααρα πολλα θέματα. Το μόνο μου αγχος είναι όταν κάνω μακρινά ταξίδια (300+χλμ) μήπως όταν φτάσω στον ηλεκτρικό φορτιστή δεν λειτουργεί ή έχει μεγάλη αναμονή...
δεν ξερω ποσο καλο ειναι το σαιτ γιαυτο εξαρχης το βαφτισα random, παρολα αυτα το point μου ηταν οτι γενικοτερα ΚΑΙ τα ηλεκτροκινητα εχουν τα θεματα τους, ειδικα σε μια χωρα οπως η ελλαδα (σταθμοι φορτισης οπως λες). Η αυτονομια απο 350 σε 200 χλμ δεν το λες και λιγο, ισως αμα εχεις το αμαξι για να πηγαινεις στο περιπτερο μπορει να μην σε νοιαζει τοσο, τι να πω... Απλα, μη γινομαστε "ηλεκτρολαγνοι", εχουν ακομα δρομο τα ηλεκτρικα αυτοκινητα. Εγω οπως ειπα θα αραξω με το συμβατικο καυσιμο μεχρι νεοτερας, δεν ξερω ποια ηταν τα παααααααρα πολλα θεματα που ειχες με αυτα, με λιγη αγαπη και προδερμ εγω παραπονο δεν εχω ακομα. Οπως αγαπαει ο καθενας.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Εγώ πάντως έβγαλα άκρη απο τις απαντήσεις , επίσης μπορεί η ιδέα μου να μην ηταν τόσο καλή όσο νόμιζα ... αλλά νομίζω πως δεν υπάρχει άλλο θέμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα , αλλά ούτε και για εγκατάσταση οικιακών φωτοβολταικών οπότε θα μπορούσε να μείνει το νήμα για αυτά τα δυο θέματα.

Εκτός αν υπήρχαν ηδη σχετικά νήματα και δεν τα βρήκα οπότε ας γίνει κάποια συγχώνευση.
η λυση ειναι μια. Παιρνεις ηλεκτρικο και κλεβεις ρευμα. Σαν να κλεβεις βενζινη θα ειναι αλλα πιο ευκολο :2funny:
 

j 1973

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2010
Μηνύματα
167
Like
259
Πόντοι
21
Peugeot e208. Τι αμάξι έχεις τώρα;
Έδωσες δηλαδή πάνω από 28K για ένα σουπερ μινι όταν με τα ίδια χρήματα έπερνες θερμικό μικρομεσαίο γκολφ λεον φοκους... αλήθεια τα ταξίδια με ποία ταχύτητα πηγαίνεις μήπως 90kmh το πόλυ για να φτάσει η φόρτιση; έχεις κάνει ταξίδι αυθημερόν με σφιχτό ωράριο; Αν κανείς λίγα ταξίδια χαλαρά τον χρόνο εντάξει καί είσαι πιο πολλή στην πόλη, καί φυσικά πρέπει να έχεις κλειστό γκαραζ κατί που δεν έχω όπως καί οι περισσότεροι στην Ελλάδα.
 

ασωτος40

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Σεπ 2014
Μηνύματα
666
Κριτικές
12
Like
1.246
Πόντοι
376
Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο , για κάποιον όμως που θέλει να πάρει και ίσως να δικαιούται και την επιδότηση σκέφτηκα το εξής.

Θα μπορούσε να εγκαταστήσει κάποιο σύστημα φωτοβολταικών στο σπίτι και λογικά με κάποια πατέντα ενός γνώστη ηλεκτρολόγου θα μπορούσε μάλλον να το συνδέσει με τον οικιακό ταχυφορτιστή.

Δηλαδή για κάποιον που θα αγόραζε ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς ακόμα και αν δεν υπήρχε επιδότηση , με τα λεφτά της επιδότησης στην ουσία να έχει ένα σύστημα που να φορτίζει το αμάξι.

Δεν ξέρω αν το παραπάνω σύστημα με τα φωτοβολταικά θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία η όχι , αν έχει θα μπορείς να φορτίσεις και την νύχτα αλλά ίσως τότε να ξεφεύγει το κόστος. Αν δεν έχει θα είσαι αναγκασμένος να φορτίσεις το αμάξι μόνο την μέρα , οπότε αν πηγαίνεις με το αμάξι στην δουλειά δύσκολα.

Επίσης αν με το παραπάνω σύστημα έστω και χωρίς μπαταρία δική του , μπορείς να φορτίζεις εκτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και διάφορες άλλες επαναφορτιζόμενες συσκευές όπως κινητά , επαναφορτιζόμενα εργαλεία , κουρευτική μηχανή κτλ τόσο το καλύτερο.

Βέβαια δεν το έχω ψάξει καθόλου πόσο θα βγεί ένα τέτοιο σύστημα με μπαταρία , πόσο χωρίς μπαταρία κτλ ... μια ιδέα είχα απλά , την οποία μάλιστα δεν σκέφτομαι να την υλοποιήσω στο σύντομο μέλλον :P

Τι έχει να πει για τα παραπάνω η επιστημονική ομάδα του μπού ; Και ειδικά ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να δώσουν τα φώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
Φίλε δεν συμφέρει δες κάτι video που υπάρχουν άμα χαλάσει η μπαταρία θες 20000 χιλιάρικα δες μερικοί τα έχουν ανατινάξει μόνοι τους
 
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.868
Κριτικές
6
Like
3.604
Πόντοι
736
Φίλε δεν συμφέρει δες κάτι video που υπάρχουν άμα χαλάσει η μπαταρία θες 20000 χιλιάρικα δες μερικοί τα έχουν ανατινάξει μόνοι τους
Κάτι έλεγε σε ένα λίνκ που έβαλαν πριν οτι δίνουν εγγύηση για την μπαταρία για κάποια χρόνια , και οτι αν χαλάσει η μπαταρία συνήθως επιδιορθώνεται το τμήμα της που χάλασε και δεν πετάς όλη την μπαταρία.

Όπως και να έχει δεν σκέφτομαι να πάρω ηλεκτρικό εγω έχω ένα μικρό βενζίνης σχετικά οικονομικό , άσε που δεν κάνω και πολλά χιλιόμετρα έτσι και αλλιώς.

Απλά εμένα η ιδέα μου ηταν αν μπορούσες να έχεις κάποιο οικιακό φωτοβολταικό για αυτόνομη χρήση , που αντί για να είχες το σύστημα με μια μπαταρία για το σπίτι σου , να χρησιμοποιούσες την μπαταρία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου (δηλαδή να έχεις το σύστημα μόνο για να φορτίζεις το αμάξι) αλλά απο οτι φαίνεται δεν γίνεται.
 

cretan336

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
4.287
Like
3.542
Πόντοι
1.706
Full Hybrid και παίρνεις κι από τους 2 κόσμους.
Παράδειγμα Toyota Corolla & Rav4, Renault Clio etech και πάει λέγοντας.
Για αυτό που ρωτάει ο νηματοθέτης (Αμαν ρε συ @savvass κόψε τα "δεν" επιτέλους) η καλύτερη λύση φαντάζει ενα plug in ηλεκτρικό που έχει μικρότερη μπατάρια από το 100% ηλεκτρικό αλλά δεν έχει κρατικές επιδοτήσεις και οι τιμές τους για την ώρα γαμιούνται.
Το κόστος όμως είναι υπερβολικό για να κάνεις ολόκληρη την κίνηση (φωτοβολταικά, μπαταρίες, αυτοκίνητο).
Θες φωτοβολταικά στο σπίτι, βάλε τα.
Θες ηλεκτρικό τουτού, πάρε το.
Μην τα συνδυάζεις γιατί εδώ είναι Ελλάδα και θα τσούξει το πορτοφόλι....
 

DirkDiggggler

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2018
Μηνύματα
156
Like
809
Πόντοι
81
Peugeot e208. Τι αμάξι έχεις τώρα;
Είχα ένα Corolla 20ετίας που μας αποχαιρέτησε και τώρα ψάχνομαι. Το e208 ίσως να μπορούσα να το αντέξω, αλλά αντικειμενικά θα ΄ήθελα μια ακτίνα 200 χλμ εθνικής.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
27.909
Κριτικές
16
Like
14.744
Πόντοι
6.515
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απο τα φωτοβολταικά.
Παίρνουν το φως και το κάνουν ρεύμα. Σατανική αναποδιά, διαβολική.
Κανονικά όπως ξέρουμε όλοι παίρνουμε το ρεύμα το βάζουμε στην λάμπα και βγαίνει φως, αυτό είναι το σωστό.
Γιατί δεν λες και το άλλο?
Το βράδυ δεν δουλευουν
 
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.868
Κριτικές
6
Like
3.604
Πόντοι
736
Γιατί δεν λες και το άλλο?
Το βράδυ δεν δουλευουν
Εγω έχω βάλει ενα μινι φωτοβολταικό έξω απο την είσοδο της πολυκατοικίας , έχει και λάμπα και μπαταρία. Είναι δηλαδή απο αυτά που ανάβουν για λίγο αν περάσει κάποιος.

Υπο κανονικές συνθήκες ανάβει κανονικά το βράδυ , μόνο αν κάνει συννεφιά μπορεί να μην ανάψει αλλά και να μην ανάψει δεν τρέχει και τίποτα. Αν ηταν και σε μέρος που το έβλεπε για περισσότερη ώρα ο ήλιος πιστεύω πως θα μπορούσε να αντέξει και 2-3 μέρες με συννεφιά.
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.771
Like
7.771
Πόντοι
2.306
Η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου ειναι μια πολύ καλή ιδέα αρκει να συμφωνούν οι Πανούργες θείες, γυναίκες και πεθερές! και ιδέες για φτηνή φόρτιση μπορεις να πάρεις από την Ζωή πενηντάρα, μπορεις να ρωτήσεις και στο νήμα Τραβέλια - γενική συζήτηση και πιο εξειδικευμένα στο Πάρτυ Φινλανδής πρωθυπουργού. Θεωρείτε πρέπουσα την εμφάνιση;
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.771
Like
7.771
Πόντοι
2.306
Είχα ένα Corolla 20ετίας που μας αποχαιρέτησε και τώρα ψάχνομαι. Το e208 ίσως να μπορούσα να το αντέξω, αλλά αντικειμενικά θα ΄ήθελα μια ακτίνα 200 χλμ εθνικής.
Για να μη ψάχνεσαι επειδή σας ξέρω εσας τους τογιοτιστι, πάλι κορολα θα πάρεις το hybrid. εδώ είμαστε εμείς.
 

Istioploos

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2012
Μηνύματα
201
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
21
τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,για τα επομενα πολλα χρονια,θα ειναι καλα μονο για χρηση μεσα στην πολη.μεχρι να αποκτησουν μεγαλη αυτονομια,οι κινητηρες εσωτερικης καυσης θα κυριαρχουν.οταν με 57 λιτρα πετρελαιο κανω 1200 χλμ,με αυτοκινητο 190 ιππων,τι να μου προσφερει το ηλεκτρικο και ποσο πιο φτηνο ειναι;
καταρχάς η κατανάλωση που αναφέρεις (4.75 λίτρα τα 100 χλμ) είναι κάτω από εξαιρετικά ειδικές συνθήκες, σε αυτοκινητόδρομο, με 110 χλμ/ώρα το πολύ, και από τα 190 άλογα να τρέχουν δυο μουλάρια το πολύ. Ένα μικρομεσαίο σε νορμάλ συνθήκες έχει κατανάλωση 6 λίτρα/100 χλμ, πόσο μάλλον τα 190 άλογα.

Εκεί όμως που που το ηλεκτρικό πατάει κάτω το πετρέλαιο και την βενζίνη είναι στην οδήγηση μέσα στην πολη. Εκεί που θα καίς 15-20 ευρώ τα 100 χλμ, με το ηλεκτρικό θα πληρώνεις από 0 μέχρι 2 ευρώ, ακόμα και με τις παλαβές τιμές που έχει τώρα το ρεύμα.

Τέλος, το ηλεκτρικό δεν είναι μόνο θέμα τιμής, αλλά για εμένα ο συμβατικός κινητήρας έχει πεθάνει. Η όλη αίσθηση που αφήνει το πετάλι, το γεγονός ότι δεν έχει τάχυτητες...
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Χαχα
Αντιδράσεις: GRxx

Istioploos

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2012
Μηνύματα
201
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
21
Η αυτονομια απο 350 σε 200 χλμ δεν το λες και λιγο, ισως αμα εχεις το αμαξι για να πηγαινεις στο περιπτερο μπορει να μην σε νοιαζει τοσο, τι να πω... Απλα, μη γινομαστε "ηλεκτρολαγνοι", εχουν ακομα δρομο τα ηλεκτρικα αυτοκινητα. Εγω οπως ειπα θα αραξω με το συμβατικο καυσιμο μεχρι νεοτερας, δεν ξερω ποια ηταν τα παααααααρα πολλα θεματα που ειχες με αυτα, με λιγη αγαπη και προδερμ εγω παραπονο δεν εχω ακομα. Οπως αγαπαει ο καθενας.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

η αυτονομία δεν πέφτει από 350 σε 200, ένα ακραίο υποθετικό παράδειγμα έδωσα.... Στην πραγματικότητα η αυτονομία πέφτει εξαιρετικά λίγο και φυσικά μόλις ανέβει λίγο η θερμοκρασία επανέρχεται σε φυσιολογικά επίπεδα.
 

Istioploos

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2012
Μηνύματα
201
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
21
Έδωσες δηλαδή πάνω από 28K για ένα σουπερ μινι όταν με τα ίδια χρήματα έπερνες θερμικό μικρομεσαίο γκολφ λεον φοκους... αλήθεια τα ταξίδια με ποία ταχύτητα πηγαίνεις μήπως 90kmh το πόλυ για να φτάσει η φόρτιση; έχεις κάνει ταξίδι αυθημερόν με σφιχτό ωράριο; Αν κανείς λίγα ταξίδια χαλαρά τον χρόνο εντάξει καί είσαι πιο πολλή στην πόλη, καί φυσικά πρέπει να έχεις κλειστό γκαραζ κατί που δεν έχω όπως καί οι περισσότεροι στην Ελλάδα.
η τελευταία φορά που αγόρασα αυτοκίνητο ήταν πριν από 17 χρόνια.... από τότε μόνο leasing ή μου δίνουν από την εταιρία. Το Peugeot e208 μου το έδωσαν από την εταιρία που δουλεύω τώρα οπότε δεν πλήρωσα τίποτα. Στα ταξίδια πάω "σβέλτα" που σημαίνει ότι για αρκετά μεγάλο διάστημα πάω με 150χλμ/ώρα και σπάνια πέφτω κάτω από 130 χλμ/ώρα. Με αυτή την ταχύτητα και air condition, συνήθως βγάζω άνετα το μισό ταξίδι, κάνω μια στάση για καφέ, τουαλέτα, φόρτισμα και συνεχίζω κανονικά το ταξίδι μου...

Για ταξίδια επαρχεία αυθημερόν με σφιχτό ωράριο δεν το συνιστώ με τίποτα. Είναι ξεκάθαρα αυτοκίνητο αστικού/μικτού κύκλου που μπορεί να κάνει μακρυνά ταξίδια αλλά με ενδιάμεσες φορτίσεις.
 

DirkDiggggler

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2018
Μηνύματα
156
Like
809
Πόντοι
81
Για να μη ψάχνεσαι επειδή σας ξέρω εσας τους τογιοτιστι, πάλι κορολα θα πάρεις το hybrid. εδώ είμαστε εμείς.
Μπα, κληρονομιά ήταν, καλό αυτοκίνητο αλλά με 12 μήνες παράδοση που έχει τώρα η Τογιότα δεν κάνω καν τον κόπο να πάω ξανά στην αντιπροσωπεία
 

Istioploos

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2012
Μηνύματα
201
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
21
Είχα ένα Corolla 20ετίας που μας αποχαιρέτησε και τώρα ψάχνομαι. Το e208 ίσως να μπορούσα να το αντέξω, αλλά αντικειμενικά θα ΄ήθελα μια ακτίνα 200 χλμ εθνικής.
τα 200 χλμ τα έχεις ανετα με 150χλμ/ωρα, aircondition και φορτωμένος.

edit: απλά μετά τα 200 χλμ χρειάζεται να βρεις φορτιστή. Έχει πάρα πολλά σημεία και φορτιστές, δεν είναι θέμα να βρεις φορτιστή, απλά φαντάζομαι και φοβάμαι πως οταν αυξηθεί ο αριθμός των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα συναντάς ουρά από κόσμο που θα περιμένει να φορτίσει. Και ενώ εγώ θέλω 15-30 λεπτά φόρτιση για να ολοκληρώσω το ταξίδι μου, υπάρχει κόσμος που επιλέγει την αργή φορτιση που μπορει να πάρει πολλήηη ώρα...
 
Τελευταία τροποποίηση:

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.571
Κριτικές
4
Like
499
Πόντοι
36
καταρχάς η κατανάλωση που αναφέρεις (4.75 λίτρα τα 100 χλμ) είναι κάτω από εξαιρετικά ειδικές συνθήκες, σε αυτοκινητόδρο, με 110 χλμ/ώρα το πολύ, και από τα 190 άλογα να τρέχουν δυο μουλάρια το πολύ. Ένα μικρομεσαίο σε νορμάλ συνθήκες έχει κατανάλωση 6 λίτρα/100 χλμ, πόσο μάλλον τα 190 άλογα.

Εκεί όμως που που το ηλεκτρικό πατάει κάτω το πετρέλαιο και την βενζίνη είναι στην οδήγηση μέσα στην πολη. Εκεί που θα καίς 15-20 ευρώ τα 100 χλμ, με το ηλεκτρικό θα πληρώνεις από 0 μέχρι 2 ευρώ, ακόμα και με τις παλαβές τιμές που έχει τώρα το ρεύμα.

Τέλος, το ηλεκτρικό δεν είναι μόνο θέμα τιμής, αλλά για εμένα ο συμβατικός κινητήρας έχει πεθάνει. Η όλη αίσθηση που αφήνει το πετάλι, το γεγονός ότι δεν έχει τάχυτητες...
την καταναλωση που αναφερω,την εχω σε 2 αυτοκινητα.σε ενα peugeot 308 1,6 πετρελαιο και σε ενα bmw 320 πετρελαιο.ακριβως τα ιδια καινε σε μικτο κυκλο.στην πολη,οταν το δουλεψεις σε eco mode,δε μπορεις να καψεις 20 ευρω στα 100 χλμ.απο κει και περα,τα ηλεκτρικα ειναι σιγουρα το μελλον της αυτοκινησης αλλα προτιμω να ζησω το μελλον,στο μελλον,οταν τα προβληματα αυτονομιας θα εχουν λυθει.αν χρειαζεται να κανω σταση για να παω θεσσαλονικη,προτιμω να μην παρω ηλεκτρικο αυτη τη στιγμη.
 
  • Like
Αντιδράσεις: GRxx

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom