αν θέλεις να βάλουμε τα πάντα στον κουβά σε μια σύγκριση αυτό απαιτεί να αλλάξει το νήμα σε κάτι άλλο που να βολεύει την αντιπαράθεση ετερόφυλων ζευγαριών, ψυχοκοινωνικών φαινομένων, αντίκτυπο της συνεχόμενης, ασταμάτητης προβολής βίας στους νέους έναντι ομόφυλων ζευγαριών κι αντίστοιχα οποιασδήποτε αρνητικής κατάστασης απορρέει από αυτές.
Όσο εύκολα γενικεύεις τόσο εύκολα χάνεις τη βάση της ¨ουδέτερης¨ θέσης που πλασάρεις.
ο γάμος είναι μια πράξη που οριοθετεί μέσα από νόμο ρόλους, υποχρεώσεις και το τι θα γίνεται αν ένας ή και οι δύο συμβαλλόμενοι χαθούν ή χωρίσουν κλπ. που θα πάει η περιουσία, που θα πάει η επιμέλεια τέκνων κλπ. το πρόβλημα δεν είναι το αν θα παντρευτούν οι γκέουρες μεταξύ τους, το πρόβλημα είναι η υιοθεσία τέκνων. Φλερτ με μεγάλες φουρτούνες.
Μπορεί να θέλουν να του δώσουν το καλύτερο και να το κάνουν, όπως να το γλιτώσουν από ένα ίδρυμα κολαστήριο, αλλά ΔΕΝ είναι φυσιολογικό, πως να το κάνουμε; Δε θα διαστρεβλώσουμε τις φυσικές διεργασίες της ζωής για τα καπρίτσια και τη ματαιοδοξία των ομοφυλόφιλων. Και δεν παίζει το επιστημονικό ¨εκ γενετής¨...ως η νόρμα...! γίνονται γκέουρες κι ιδιαίτερα στην εποχή της μαξιμαλιστικής προβολής του θηλυπρεπούς αρσενικού ή αρρενοφέροντος θηλυκού (πόσο μεγάλη σύγχηση κι αυτή από τα ρούχα μέχρι τα ξυρίσματα σώματος, τις κρέμες, τα κάργκο παντελόνια, γάμησέ τα) γίνονται ακόμη περισσότεροι άνθρωποι επιρρρεπείς. Εδώ και χρόνια προωθείται η εικόνα αυτή, αλλά...όχι, είναι συνωμοσία έτσι; Δηλαδή, εκτυλίσσεται στη μούρη μας κι εμείς ακόμη να βγάλουμε το γράσσο από τα μάτια για το φόβο μη χαρακτηριστούμε κάπως. Ε, κάποιοι άνθρωποι δε φοβούνται τους χαρακτηρισμούς.
Η γνώση βασίζεται στην παρατήρηση, στο διάβασμα, στη λογική και στις αισθήσεις, στην εμπειρία, στα επαναλαμβανόμενα patterns που οδηγούν σε ρουτίνες εξελικτικών συνειδησιακών διαδικασιών, μια διεργασία νοητική και ψυχοσυναισθηματική. Δύσκολο έργο.