Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.1 14 10
Call-Girls
33689
Γενική βαθμολογία
5.3
Εμφάνιση (πρόσωπο)
6.0
Εμφάνιση (σώμα)
6.0
Γενική συμπεριφορά
5.0
Επικοινωνία
4.0
Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή
5.0
Σχέση αξίας/κόστους
6.0
Έκλεισα ραντεβού με την Patricia αφού είδα κάποιες κριτικές (αμφιλεγόμενες, άλλους τους άρεσε άλλους όχι) και αποφάσισα να δοκιμάσω. Η κοπέλα ήρθε στην ώρα της, είναι αρκετά νέα, δεν μπορώ να υπολογίσω ακριβώς αλλά εμένα μου φάνηκε πιπίνι. Από επικοινωνία τίποτα, ελάχιστες λέξεις, πολλά ευχαριστώ όταν της έλεγα πόσο όμορφη είναι και πολύ χαμόγελο, που εμένα προσωπικά μου άρεσε. Κορμί θανατηφόρο, κώλος να πεθαίνεις, σαν σύνολο πρόσωπο, κορμί, μαλλιά πολύ καλό. Η εμφάνισή της πολύ απλή χωρίς κιλοτάκια, ζαρτιέρες κλπ. και αυτό λίγο χάλασε το σύνολο. Επί το έργον, δεν παίρνει μόνη της πολλές πρωτοβουλίες, αλλά αν τις δείξεις τι θέλεις δε λέει όχι. Ακόμη κι εγώ που είμαι λίγο αρχάριος σε αυτές τις συναντήσεις, έφτασα να φιλιόμαστε στο δεύτερο γαμήσι, χωρίς γλώσσα όμως. Στην αρχή την έγλυψα καλά και έδειξε να ανταποκρίνεται. Μου φάνηκε ότι υγράθηκε κιόλας αρκετά. Μετά ξεκίνησε την πίπα. Καλή άλλα όχι εξαιρετική. Σε γενικές γραμμές το σεξ καλό και ειδικά στο πισωκολλητό η θέα ήταν όλα τα λεφτά. Τελικά, η όλη φάση ήταν καλή, και αυτό που πραγματικά μου άρεσε ήταν η φρεσκάδα και η νεότητα που απέπνεε σε σχέση με τις άλλες που έχω πάει. Θα ήθελα άλλη μια συνάντηση.
Πληροφορίες Συνάντησης
Ημερομηνία συνάντησης
Οκτωβρίου 28, 2021
Διάρκεια
1 ώρα
Στο χώρο μου
Κόστος
140€
Πόλη συνάντησης
Αθήνα
Συμπεριφορά γραφείου
Καλή
Τήρηση υπηρεσιών
Τηρήθηκε ό,τι είχε συμφωνηθεί από πριν
Οι φωτογραφίες σε σχέση με την κοπέλα ήταν:
Ακριβέστατες
Φιλί
Χωρίς γλώσσα
Πίπα
Χωρίς προφυλακτικό
Πρωκτικό
Όχι
Θα την ξανασυναντούσες;
Ίσως
Σχόλια
2 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 2
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
30 Νοεμβρίου, 2021
H βαθμολογία δεν συνάδει με αυτά που γράφεις!
S
srek7
25 Φεβρουαρίου, 2022