Λεπτομέρειες αξιολόγησης

7.9 8 10
Γενική βαθμολογία
 
8.3
Εμφάνιση (πρόσωπο)
 
8.0
Εμφάνιση (σώμα)
 
8.0
Γενική συμπεριφορά
 
9.0
Επικοινωνία
 
9.0
Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή
 
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
7.0
Το ταξίδι μου για την αμαρτωλή λεωφόρο όπου διέμενε το κορίτσι είχε ξεκινήσει. Με το γυαλί το Ray-Ban στην μάπα, ο σάκος στην πλάτη, τα All Star στα πόδια, τα ακουστικά στα αυτιά να παίζουν Rage Against The Machine και η τέλεια φοιτητική μου εικόνα είχε σχηματιστεί. Δεν το είχα πάρει πρέφα αλλά μου το τόνισε η Jeila, ρωτώντας με αν είμαι φοιτητής, με έκανε για 24 χρονών. -Έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία από τα φοιτητικά μου χρόνια, της απάντησα.
Η Jeila(Χρ.) λοιπόν ένα 21χρόνο μελαχρινό μωρό από το Ντνίπρο της μητρομάνας Ουκρανίας, σε εμφάνιση πάνω κάτω ότι βλέπετε στις φώτο, σώμα και κώλος που ευχαριστιέσαι να χουφτώνεις και χωρίς ίχνος περιττών κιλών, στήθος πλαστικό τριάρι, μαλακό και με τέλεια υφή όπως πρέπει να έχουν τα φτιαχτά στήθη για να μοιάζουν αληθινά. Ποτέ μου δεν χώνεψα τα ψεύτικα σκληρά βυζιά. Το δωμάτιο θα το ήθελα πιο τακτοποιημένο αλλά μπορεί να μην έχει σημασία η γνώμη μου στο συγκεκριμένο θέμα μιας και είμαι ψυχάκιας με την τάξη και την καθαριότητα. Καθαρή μεγάλη πετσέτα πάντως μου έδωσε και έτσι δεν χρειάστηκε να καταφύγω σε άλλες λύσεις.