Λεπτομέρειες αξιολόγησης

7.3 17 10
Γενική βαθμολογία
 
7.5
Εμφάνιση (πρόσωπο)
 
6.0
Εμφάνιση (σώμα)
 
8.0
Γενική συμπεριφορά
 
8.0
Επικοινωνία
 
8.0
Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή
 
8.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
7.0
Ο γέρος βρισκόταν ακόμα στο λουτρό όταν άκουσε το ελαφρύ χτύπημα στην πόρτα του δωματίου. Αφού σκούπισε με την πετσέτα πρόχειρα το σταφιδασμένο κορμί του, την τύλιξε γύρω από την υποτιθέμενη μέση του , και κατευθύνθηκε στον καθρέπτη. Εκεί, κοιτάζοντας το είδωλό του, πέρασε βιαστικά τα δάκτυλα του από την καράφλα του λες και προσπαθούσε να χτενιστεί και προσπάθησε να στρώσει κάπως τα φρύδια του, που πετούσαν σαν σκοροφαγωμένες οδοντόβουρτσες. Κατόπιν, άρχισε να βαδίζει κουτσαίνοντας τα λίγα μέτρα που τον χώριζαν από το κορίτσι που περίμενε, και που θα του προσέφερε τις ερωτικές του υπηρεσίες έναντι αμοιβής. Στα λίγα δευτερόλεπτα που μεσολάβησαν μέχρι να αγγίξει το πόμολο της πόρτας προσπαθούσε να μαντέψει το παρουσιαστικό της. Είχε δει βέβαια μερικές φωτογραφίες της, οι οποίες του είχαν δώσει κάποια ιδέα σχετικά με τον σωματότυπο, αλλά το πρόσωπό της παρέμενε μυστήριο. 

Ανοίγοντας την πόρτα αντίκρισε μια νεαρή κοπέλα, ντυμένη περισσότερο "κοριτσίστικα" παρά "γυναικεία", που του χαμογελούσε αμήχανα. Το βλέμμα του διέτρεξε την φιγούρα της και σταμάτησε στα ψηλοτάκουνα υποδήματα που φορούσε. Αυτό, όχι επειδή είχε κάποιο "φετίχ" με τα παπούτσια, ούτε επειδή του είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον το ιδιαίτερο του σχήματός τους. Απλώς επειδή διαπίστωσε ότι το αναγραφόμενο στην καρτέλα του γραφείου, ύψος της (1,73), δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, και ότι μάλλον αυτή η μέτρηση είχε πραγματοποιηθεί ομού με τα εν λόγω υποδήματα. Έπειτα σήκωσε τα μάτια του και την κοίταξε στο πρόσωπο. Το βρήκε αρκετά συμπαθητικό. Σίγουρα δεν ήταν από πρόσωπα που θα του τραβούσαν άμεσα την προσοχή και που θα του καθήλωναν το βλέμμα πάνω τους. Ήταν όμως ένα από τα πρόσωπα που θα του έριχνε μια δυο κλεφτές ματιές. Τους λογισμούς του διέκοψε η φωνή της κοπέλας :

-Καλησπέρα. Είμαι η Κristy Μπορώ να περάσω; 

Ο γέρος αποκρίθει :

-Μα φυσικά γλυκιά μου. Αγένεια μου που σε έχω τόση ώρα να στέκεσαι έξω. .. Πέρασε μέσα...

Η Kristy μπήκε σχεδόν τρέχοντας στο δωμάτιο, εναπόθεσε βιαστικά τα προσωπικά της αντικείμενα στο τραπέζι και κατευθυνόμενη προς το λουτρό στράφηκε προς τον γέρο λέγοντας του:

-Βλέπω ότι είστε έτοιμος. Πάω και εγώ να φρεσκαριστώ λίγο. Δεν θ' αργήσω...

Η πόρτα του λουτρού άνοιξε και η νεαρή κοπέλα βγήκε τυλιγμένη με την πετσέτα. Ο γέρος την πλησίασε της έπιασε τρυφερά τα χέρια, την κοίταξε ασκαρδαμυκτί και της είπε:

-Μπορώ να βγάλω το περιτύλιγμα από το δώρο μου;

Η Kristy έγνεψε καταφατικά. Ο γέρος άρχισε να την γδυμνώνει αργά. Ανέκαθεν του άρεσε πολύ αυτή η διαδικασία και την απολάμβανε σχεδόν εξ΄ ίσου με τις υπόλοιπες περιπτύξεις. Όταν την ξεγύμνωσε εντελώς την αγκάλιασε και άρχισε να να την φιλά. Τα χείλη του διέτρεχαν με μανία τα σφριγηλά μπράτσα της, τους εύγραμμους ώμους της, τον κατάλευκο τον λαιμό της, τους λεπτούς λοβούς των αυτιών της. Αίφνης την ανασήκωσε και την ξάπλωσε μαλακά στο κρεβάτι. Τα χείλη του διέτρεχαν τώρα τα λεμονόσχημα της στήθη, τις μεγάλες σκληρές πεταχτές θηλές της, την κοιλιακή της χώρα, ενώ με τα χέρια του θώπευε το μικρό ευειδές της της αιδοίο, νιώθοντας στα ακροδάκτυλα του τους χυμούς που δειλά είχαν αρχίσει να αναβλύζουν. Η οσμή καθαρότητος που ανέδιδε η νεανική επιδερμίδα της τον σαγήνευε, και οι πνιχτοί, σχεδόν δαγκωτοί , ήχοι που αναπηδώντες εγκατέλειπαν το στόμα της τον ερέθιζαν αφάνταστα. Ο γέρος πλησίασε το άνθος της αργά. Η κόρη, έκλεισε τα μάτια της, καθιστώντας αυτοβούλως τον εαυτό της έρμαιο στις ακόλαστες ορέξεις του. Έμοιαζε να απολαμβάνει την φροντίδα του. Η ανάσα της γινόταν όλο και βαρύτερη, και το σώμα της κλονιζόταν από αμυδρούς σπασμούς ενόσω ο γέρος την πιπίλιζε σαν αφιονισμένος, προσπαθώντας να ρουφήξει με την γλώσσα και τα ζαρωμένα χείλη του, όσο πιο πολύ μπορούσε από το νέκταρ που η ροδαλή της φύση του προσέφερε απλόχερα.

Σε κάποια στιγμή η Kristy τον ανέτρεψε και άρχισε να του ανταποδίδει τις αβρότητες. Ξαπλωμένη όπως ήταν επάνω στο γέρο ένοιωσε την αρσενική φύση του να διογκώνεται. Τότε, ανασηκώθηκε και γονάτισε στο πλάι του. Με το δεξί της χέρι έσφιξε το ερεθισμένο μόριο του, το ασπάσθηκε, και αφού το χτύπησε ελαφρά στις παρειές του προσώπου της, σούφρωσε τα χείλη της και άρχισε να τρίβει την βάλανο επάνω τους. Αιφνιδιαστικά, άνοιξε τα χείλη της και αφού έγλειψε για αρκετό χρόνο την ουρήθρα και τον τεντωμένο χαλινό, το ανέλαβε στο στόμα και άρχισε να το πιπιλίζει γλυκά, ενώ, με το αριστερό της χέρι θώπευε και πίεζε απαλά τους όρχεις του. Ο γέρος αναφωνούσε κατά διαστήματα από την ηδονή που ένιωθε, ρίχνοντας κλεφτές ματιές σε αυτό που έκανε η κόρη στη στύση του και θώπευε τα τροφαντά της οπίσθια της. Η Kristy, βλέποντας το γέρο να ηδονίζεται, συνέχισε να τον παίρνει όλο και πιο βαθιά στο στόμα της μέχρι που άρχισε να πνίγεται. Ο γέροντας, μόλις μετά βίας κατάφερε να συγκρατηθεί και να της ζητήσει να μπει μέσα της. “Πως με θέλετε ;” Ρώτησε η κόρη. Ο γέροντας της υπέδειξε θέση προς συνουσία με τον τρόπο το σκύλων. Πήγε πίσω της, έβαλε την προφύλαξη και κρατώντας την με δύναμη από τα ισχία μπήκε μέσα της και έμεινε ακίνητος. Η kristy έβγαλε έναν πνιχτό ήχο, γύρισε το κεφάλι της ούτως ώστε να τον βλέπει, και δαγκάνωντας τα χείλη της άρχισε να κινεί την λεκάνη της, παλινδρομώντας ρυθμικά την φύση του γέρου εντός του θερμού σφικτού της κόλπου ψελλίζοντας γλυκιές προστυχιές παρακινώντας τον να την πάρει μέχρι το μεδούλι . Δεκαέξι με δεκαεπτά λεπτά θα διήρκησε αυτή η διαδικασία, όταν ο μέχρι στιγμής ακίνητος γέρος την έπιασε με δύναμη, την έστησε ανάσκελα και άρχισε να την παίρνει με σφοδρότητα, ωθώντας βίαια το μέχρι διαρρήξεως ερεθισμένο όργανο του στην τρυφερή οπή της κοπέλας. Ένιωθε το τέλος να πλησιάζει. Αίφνης, έμπηξε με μανία όλη την φύση του μέσα της, και βγάζοντας έναν ήχο που έμοιαζε περισσότερο σαν επιθανάτιος ρόγχος, παρά ως κραυγή ηδονής, έμεινε πάλι ακίνητος εκβάλλοντας τους χυμούς του. Έμεινε για αρκετά δευτερόλεπτα σε αυτή την θέση μέχρις ότου οι χτύποι της καρδιάς του να επανέλθουν σε κάποια φυσιολογικά επίπεδα. Έπειτα ράπισε ελαφρά τα οπίσθια της κοπέλας και αποτραβήχτηκε.

Αφού πήραν και οι δύο ένα επαναληπτικό λουτρό, ξάπλωσαν στο κρεβάτι, όπου η κοπέλα άρχισε να του διηγείται ένα περίεργο περιστατικό που τις είχε συμβεί πριν τον συναντήσει. Ο γέρος που είχε ανάψει ένα τσιγάρο φαινόταν να την άκουγε προσεκτικά. Στην πραγματικότητα όμως διάφοροι λογισμοί στροβιλίζονταν στο μυαλό του, καθώς την κοίταζε. Σκεφτόταν πως αυτά που είχαν συμβεί στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μέχρι εκείνη την στιγμή , και που θα ήθελε, όσο και ανέμενε με ζέση, να είναι κωμωδία, η ζωή τα σκηνοθέτησε σαν δράμα, όπως ακριβώς συνέβη και με το Βυσσινόκηπο του Τσέχωφ.

Πράγματι, οι ομοιότητες με το θεατρικό έργο του Ρώσου συγγραφέα είναι αρκετές. Και αυτό όχι μόνον επειδή και στις δύο περιπτώσεις το σκηνικό και το εύρος των χαρακτήρων είναι περιορισμένα. Ούτε επειδή το θέμα δεν είναι επίκαιρα αντιπροσωπευτικό των συνθηκών, καθώς και των προβληματισμών της εποχής. Αλλά κυρίως επειδή τα πρόσωπα που εμπλέκονται και στις δύο περιπτώσεις είναι κωμικά. Ή μάλλον, θα ήταν κωμικά, αν δεν ήταν ταυτόχρονα και τόσο τραγικά μέσα από τις αντιθέσεις τους.

Ας εξετάσουμε όμως λίγο για τι χαρακτήρες μιλάμε στην προκειμένη περίπτωση.

Από την μια έχουμε ένα μωρόχαυλο, κοντοστούπη, καραφλό και κακάσχημο υπερήλικα, που σαν άλλος Φίρς* , και ενώ δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του, περιφέρεται συνεχώς γεμάτος σπουδή έχοντας γνώμη για όλους και για όλα. Έχει επίσης και πολλά από τα κουσούρια του Γκάγιεφ**. Μπορεί βέβαια να μην φαντάζεται κινήσεις μπιλιάρδου όπως ο Γκάγιεφ, αλλά έχει την συνήθεια να φλυαρεί ακατάσχετα στο διαδίκτυο και ισχυρίζεται με υπερηφάνια πως ξοδεύει όλη του την περιουσία στις εκδιδόμενες.

Από την άλλη πάλι, έχουμε μια χαριτωμένη “πεταχτούλα” νεαρή κοπέλα, που κατόπιν μια μικρής συμμετοχής της σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή κάποιου ιδιωτικού διαύλου, έχει θέσει ως στόχο να γίνει “στάρλετ” και που ομοίως με την Ντουνιάσα***, παριστάνει μάλλον αδέξια κάτι που δεν είναι. Την εκλεπτυσμένη και την σικάτη διανοήτρια.

Όπως θα αντιλαμβάνεσθε, αυτοί οι δυο χαρακτήρες φτάνουν και περισσεύουν από μόνοι τους για να προκύψει μια τρελή κωμωδία (για να μην πω φάρσα). Πλην όμως, από την στιγμή που ο γεροντομαλάκας έχυσε και εκτόνωσε την καύλα του, και έτσι η κόρη ελεύθερη πια από το μαρτύριο του να έχει μέσα της την γέρικη μαλαπέρδα του αντικρίζοντας το κακάσχημο πρόσωπό του ενόσω τα κρεμασμένα ζαρωμένα αρχίδια του “καμπάνιζαν” πάνω στα τρυφερά της κωλομέρια, άρχισε να αναλύει τους στόχους της, η κατάσταση έγινε δράμα.

Ο γέρος που πριν ήταν λαλίστατος και υπερκινητικός , βυθίζεται στις σκέψεις του αντιλαμβανόμενος ότι τελικά αυτός που τον εξαναγκάζει να περιφέρεται σαν υπνωτισμένος χωρίς να μπορεί να κουμαντάρει την μοίρα του, είναι ο ίδιος του ο εαυτός. Παγιδευμένος εδώ και δεκαετίες σε έναν άλλον χωροχρόνο, ψυχοραγεί μέσα στον ξεπεσμένο κόσμο του που πλέον έχει φθαρεί ανεπανόρθωτα, σε αντιπαράθεση με έναν νέο και ζωντανό, αλλά όχι λιγότερο επικίνδυνο που σιγά αλλά σταθερά τον αντικαθιστά, και που για κακή του τύχη τον αντικρίζει στα μάτια της κόρης.

Η κόρη από την άλλη, από την στιγμή που αρχίζει να αντιλαμβάνεται ότι ο γέρος δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για το ταλέντο της και τα μελλοντικά της σχέδια, και ότι το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να πηδήξει φρέσκια σάρκα έναντι αμοιβής, αρχίζει να αποκτά την επίγνωση πως η όλη επιτηδευμένη συμπεριφορά της είναι πλαστή, πως θα είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιήσει τα μελλοντικά της σχέδια, πως θα μείνει για αρκετό καιρό ακόμα στον χώρο των εκδιδομένων γυναικών, και πως για να ξεφύγει από αυτόν τον χώρο η πιθανότερη λύση θα είναι το να καταλήξει σύζυγος ενός άχαρου, ευκατάστατου, σιχαμένου σκατόγερου, όπως αυτός, που για κακή της τύχη, την πήδηξε ασθμαίνοντας πριν από λίγα λεπτά, και που τον έχει τώρα μπροστά της.






*ΦΙΡΣ: Υπερήλικας και κωφός υπηρέτης. Ενώ δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια του από το γήρας, περιφέρεται συνεχώς στο χώρο γεμάτος σπουδή, και ανακατεύεται σε όλα. Συμπεριφέρεται στους πάντες σαν να είναι ανήλικοι και αφελείς, και κάθε τόσο βγάζει και ένα λογύδριο για τις παλιές καλές εποχές που ήταν νέος και ακμαίος.

 
**ΓΚΑΓΙΕΦ: Αδελφός της ιδιοκτήτριας του υποστατικού, της Λιουμπόβ Αντρέγεβνα, που αναλώνεται στο να φαντάζεται διαρκώς κινήσεις του μπιλιάρδου, να βγάζει λόγο για τη βιβλιοθήκη του και να προτείνει ανόητες κι ανεφάρμοστες λύσεις για την αποτροπή της πώλησης του χρεωμένου κτήματος, ενώ ταυτόχρονα φλυαρεί ακατάσχετα και ισχυρίζεται με περηφάνια πως έχει ξοδέψει μια περιουσία σε καραμέλες.

***ΝΤΟΥΝΙΑΣΑ: Νεαρή καμαριέρα που μιμείται άτσαλα τις κυρίες και παριστάνει κάπως αδέξια την ευαίσθητη εκλεπτυσμένη καλομαθημένη δεσποινίδα.

Πληροφορίες Συνάντησης

Διάρκεια
1 ώρα
Τήρηση υπηρεσιών
Τηρήθηκε ό,τι είχε συμφωνηθεί από πριν
Οι φωτογραφίες σε σχέση με την κοπέλα ήταν:
Ακριβέστατες
Πίπα
Χωρίς προφυλακτικό
Θα την ξανασυναντούσες;
Ίσως
The Saint*
Τιμημένος
Εγγραφή:
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα:
Κριτικές:
90
Likes:
37.452
Πόντοι:
25.467
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 olddog, company of heroes tho, panagos7 και 41 άλλα μέλη

Σχόλια

9 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 9
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; ή Δημιουργία λογαριασμού
07 Ιουνίου, 2018
Φοβερή κριτική!!! Προσκύνημα
07 Ιουνίου, 2018
γερο αυτο δεν ηταν τσεχωφ, προυστ ητανε αναζητωντας τον χαμενο χρονο σε 16 τομους των οχτακοσιονε σελιδων Μεγάλο χαμόγελο
07 Ιουνίου, 2018
τυπε δωσε κι άλλες ιστοριες, αυτό είναι ταλεντο Καπέλο
07 Ιουνίου, 2018
Κυριε,εισθε εξαιρετικος !!!
07 Ιουνίου, 2018
Respect!
(Updated: 08 Ιουνίου, 2018) 07 Ιουνίου, 2018
Ο Γλάρος, ο Βυσσινόκηπος. Έντονη η επίδραση του Τσέχοφ στις εξαίρετες κριτικές σας. Μαζί και η ελαφρά απαισιοδοξία του, που προσδίδει όμως βάθος στα θέματα που διαπραγματεύεται. Συγχαρητήρια για την σύνθεση και την έκφρασή σας και εύχομαι καλύτερη τύχη την επόμενη φορά. Είθε να μας γράψετε για τις Τρεις Αδελφές και όχι για τον Θείο Βάνια!
08 Ιουνίου, 2018
Συναγωνιστη μας ταξιδευεις καθε φορα με τις αφηγησεις σου.
Εισαι ταλενταρα, μια κατηγορια μονο σου. Γραψε βιβλιο και
θα αποκτησεις μεγαλο κοινο σιγουρα!! Ενα μεγαλο Respect!!!
Καπέλο
09 Ιουνίου, 2018
Respect!!! Η κριτική σου είναι τέλεια!Χαμόγελο
20 Απριλίου, 2022
Το κείμενο εξαιρετικό ! Συγχαρητήρια !
9 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 9