Λεπτομέρειες αξιολόγησης

5.8 18 10
ΠροβεβλημένηHot
Γραφεία CG 366386
Γενική Εντύπωση
 
1.0
Πολύ δυσαρεστημένος με το Γραφείο, έλλειψη σεβασμού στον δυνητικό Πελάτη
Κλείνω σχετικά εύκολα μέσω sms ραντεβού για το βράδυ στις 10:30 με τη Michelle
Ως εδώ η εξυπηρέτηση γρήγορη και ακριβής σε ότι ερώτημα είχα...
Πρώτη φορά προσπάθησα να κλείσω με συτό το Γραφείο

Φτάνω στο ξενοδοχείο γύρω στις 10:15 και εκεί που ετοιμάζομαι να τους στείλω μήνυμα με το νούμερο δωματίου, με παίρνουν τηλ΄φων για να μου πουν ότι η Michelle αρρώστησε και αν θα ήθελα να μου στείλουν κάποια άλλη κοπέλα
Όμως εγώ μόνο αυτή ήθελα να συναντήσω και δεν επέλεξα κάποια άλλη

Έστω καλοπροαίρετα να δεχτώ ότι η Michelle αρρώστησε γιατί συμβαίνουν και αυτά .
Το γραφείο το έμαθε 15 λεπτά πριν?
Λογικά η κοπέλα δεν θα έπρεπε να είναι καθ' οδόν 15 λεπτά πριν από το ραντεβού μας?
Το Γραφείο δεν μπορούσε να με ενημερώσει νωρίτερα?
Τόσο κουτοπόνηροι είναι ώστε να με ειδοποιήσουν τη ώρα που λογικά ο Πελάτης έχει φτάσει στο ξενοδοχείο ώστε να μη χάσουν την "πώληση" προτείνοντας μια άλλη οποιαδήποτε κοπέλα στη θέση αυτής που "αρρώστησε" με εισαγωγικά είτε χωρίς εισαγωγικά?

Κρίμα γιατί αυτές οι συμπεριφορές δείχνουν αντιεπαγγελματισμό και μια τάση αρπακτής και κοροϊδίας ....
gismo1972
Ανώτερος
Εγγραφή:
25 Σεπ 2005
Μηνύματα:
Κριτικές:
19
Likes:
1.521
Πόντοι:
6.835
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 Silvio Berlusconi, Alpha25, cv119 και 17 άλλα μέλη

Σχόλια

4 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 4
Διάταξη
Έχεις ήδη λογαριασμό; ή Δημιουργία λογαριασμού
02 Μαρτίου, 2017
Για μενα καλα εκανε το γραφειο και καλεσε 15 λεπτα πριν για ευνοητους λογους!!!
02 Μαρτίου, 2017
Καλησπερα σας. Ναι το εμαθε 5 λεπτα πριν και μαλιστα η κοπελα δεν αρρωστησε αλλα ο προηγουμενος πελατης την τραυματισε τοσο που η κοπελα μεταφερθηκε στο νοσοκομειο και ο γιατρος διεγνωσε οτι της ειχε σπασει μια κυστη που της επεφερε πολυ πονο. πριν βαθμολογητε λοιπον να ρωτατε και δεν ειμαστε εμεις κουτοπονηροι αλλα εσεις καχυποπτος.
03 Μαρτίου, 2017
Σε απάντηση ενός προηγούμενου σχολίου

Καλησπέρα και σε σας
Δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση μαζί σας για το τι πραγματικά συνέβη στην κοπέλα
Ο σκοπός της αρνητικής βαθμολογίας στο Γραφείο σας είναι ο παρακάτω:

Το θέμα είναι ότι βάσει της λογικής ότι και να έγινε ειδοποιήθηκα πολύ αργά, 15 μόλις λεπτά πριν από τη συνάντηση, ενώ η κοινή λογική λέει ότι ατύχημα και να είχε συμβεί στην κοπέλα το γραφείο το ήξερε νωρίτερα...
Συνεπώς δεν είναι θέμα καχυποψίας, είναι θέμα στρεβλού επαγγελματισμού από δικιάς σας μεριάς, για να "εγκλωβίσετε" τον πελάτη που είναι ήδη στο ξενοδοχείο, με τη πιθανότητα να συναντήσει κάποια άλλη κοπέλα από το γραφείο σας ώστε να μη χάσετε το έσοδο...
Ελπίζω να έγινα πιο σαφής και κατανοητός, και ειδικότερα περί επαγγελματικής συμπεριφοράς....
03 Μαρτίου, 2017
Σε απάντηση ενός προηγούμενου σχολίου

Δεν κατάλαβα γιατί καλά έκανε το Γραφείο και ενημέρωσε 15 λεπτά πριν, ενώ η λογική λέει ότι και να συνέβη στην κοπέλα θα το ήξερε νωρίτερα? Γιατί να με βάλει σε όλη την ταλαιπωρία να μετακινηθώ και να πάω σε ξενοδοχείο αναμένοντας την, ενώ αν με ενημέρωνε νωρίτερα δεν θα είχα μπει σε όλη αυτή τη διαδικασία?
Με το "φτωχό" μου το μυαλό με ειδοποίησαν σχετικά αργά με την ελπίδα ότι με την "όρεξη" που θα είχα θα ήταν σχετικά εύκολο να μου πλασάρουν κάποια άλλη....
4 αποτελέσματα - εμφανίζονται 1 - 4